четвртак, 27. октобар 2016.

#Throwback...hmmm today! 27.10.


-Budim se i zvanično prekidam svoj san koji,kao i svake prethodne noći,nema apsolutne logike i smisla i pre nego što otvorim i same oči,ruka mi se već nalazi na noćnom stočiću i neverovatnom brzinom grabi telefon i tako ustvari i započinje ovo jutro. ☺ Razbuđujem se i ulazim u Timehop,aplikaciju koja pokazuje šta si objavio na nekoj od društvenih mreža,pre godinu,dve i tako dalje.I iste sekunde nakon učitavanja mi na videlo izlazi meni jedna jako poznata slika,koju sam objavila na Instagram pre tačno godinu dana,na današnji datum i istog momenta mi se sve vraća.Kad se samo setim,pre tačno godinu dana na današnji dan,ne znam tačno koji sam imala čas,ali mi je u glavi još uvek ostala ta legendarna scena kako istog momenta,dok zvoni,bukvalno iskačem iz učionice i izlazim napolje sa svojim drugaricama koje ovim putem pozdravljam i jako mi nedostaju (Janja,Anđa i Jovana i uzgred Anđi je sutra rođendan,tako da i ovde čestitam xd).Jako mi nedostaju ta vremena kad bismo se,bez apsolutno ikakvog dogovaranja,uputile prema jednom pravcu,a to je bio pravac prema takozvanoj 'Lami' tačnije dragstoru koji smo posećivale svaki dan za vreme velikog odmora.Naravno,na putu do tamo se podrazumevalo pričanje koje bih pre nazvala brbljanjem. ☺ I nakon što bismo kupile užinu,na putu nazad do škole,bismo obično išle putem iza tog dragstora i sećam se da sam tog dana jednostavno imala inspiraciju i ideju za sliku.Nisam znala za Snapchat tada (otvorila sam ga tek u novembru),a često sam viđala slike sa filterom sa snapchat-a sa satom ili sa brojem stepena i zaista sam se pitala kako to ljudi nameštaju,ne znajući da je to ustvari još jedna društvena mreža i odlučila sam da rekreiram taj filter.Pre svega sam jednostavno stala i rekla da me drugarice sačekaju što su istog momenta i uradile i potom sam mirno stajala nekoliko minuta samo stiskajući dugme za slikavanje i odmah nakon što sam imala te slike na telefonu,bila sam naročito zadovoljna načinom na koji su ispale iako sam tada imala jedan bedan Samsung koji je bio najgori mogući telefon i s obzirom da je imao lošu kameru,slike su bile sasvim okej.

Stvarno nemam pojma zašto se kvalitet slike iznenada pokvario,lap-top je u pitanju....

-Potom sam ušla u školu,blago zalupavši vratima iza sebe i lice mi je bilo u potpunosti rumeno od hladnoće napolju,ali nisam obraćala pažnju na to već na telefon.Odmah sam uključila program za slike i počela sam da uređujem samu sliku dok sam uzimala ranac i penjala se uz stepenice.Čim kad bih došla na sprat,svalila bih se na klupu odmah ispred učionice i uređivala sliku.Nedugo nakon toga,zvonilo bi za početak sledećeg časa koji je bio nemački. ☺ Čim kad sam se našla među tim narandžastim zidovima učionice,otišla sam pravo do svog mesta i pritom sela.idalje držeći telefon i taman sam bila pri kraju uređivanja i to je bio trenutak kad sam je objavila,onako stiskavši dugme iz male pregrade. ☺

-Ne znam iz apsolutnog kog razloga sam se odlučila da danas napišem ovaj post,jednostavno sam se setila ovog dana i bilo mi je fino još malo da ga se prisetim. ☺ I taman mi je u planeru današnji dan bio zakazan za post,ali nedeljama nisam znala šta tačno da bude današnja tema posta,tako da mi je ovo dobro poslužilo.Nadam se da ste uživali i čitamo se u sledećem postu ♥ Inače,ova naslovna slika je od pre nekoliko dana i kao što možete da primetite,nosim iste patike od prošle godine tako da sam i to nesvesno poklopila. ☺


5 коментара:

  1. Super post, jako lijep način pisanja imas! :D

    http://catherinehere.blogspot.hr/?m=1

    ОдговориИзбриши
  2. Lepo je kada se tako bez nekog razloga setimo trenutka koji nam jako znace,iako su poceli jako cudnim dogadjajem.Haha,bas si mastovita bila sa tim filterom.Divna ideja za post ❤.

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post draga! Jako mi se sviđa tema posta i predivno si napisala i samo nastavi sa takvim postovima *-*
    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  4. Elii, ovo je tako divno napisano! Volim nonšalantne postove! Valjda ti ovo posebno znači jer si sada daleko od drugarica i tog perioda, a i to su tvoji počeci u svetu fotografije :) <3

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post, jako mi se sviđa tema <3
    Blog ti je savršen <3

    Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam)
    http://doroty4.blogspot.hr/2016/10/autumn-pictures.html

    ОдговориИзбриши