недеља, 23. октобар 2016.

SELF CARING TIPS! ♥


-Šta je to ustvari self-care?Pa pretpostavljam da 80% vas retko kad odvaja vremena za sebe,a smatram da bi to svakako trebalo SVAKOM da bude prioritet i nisam do sada shvatala koliko je ustvari vođenja računa o sebi toliko bitno,jer pre svega,održava vam zdravlje i pomaže vam da 'napunite' svoje baterije.I da,znam da je izgovor svemu ovom što smo svi mi skoro uvek zauzeti i pronalaženje vremena je pri tome zaista teško i ovo ustvari nije jedna od onih stvari koju jednom završite i precrtate je sa spiska.Takođe nadgledanje sebe nije ništa prepotentno i sebično,da napomenem ako neko bude ovo skroooz drugačije shvatio iz svoje perspektive (a verujem da nema takvih) ☺
-Mogu lično za sebe reći da često nemam vremena,čak ni za vikend (Osim raspustom) jer čim kad sam sve odradila,bude mi dosadno i zato uvek želim sebe da zadržavam zauzetom i moj mozak je stekao tu naviku da bude egzižantan.Eh sada,obratite sebi više pažnje,osećaćete se malo više povezani sa sobom i svojim svetom.Naravno,ovo je sasvim novi izazov i za mene tako da vas sve pozivam da mi se pridružite u ovom sasvim novom iskustvu. ☺


-Jednostavno promenite način na koji vidite svet.Ja sam to isprobala i zaista mi pomaže da se lepše i srećnije osećam što se sveta oko mene tiče.Na primer,pre nego što sam dobila autobusku kartu,išla sam peške u školu i dnevno bih napravilo oko 7 ili 8 km i koliko sam dnevno hodala,skoncentrisala sam se malo da pogledam oko sebe i primetila sam neke stvari koje obično ni jedan normalni,prosečni čovek ne bi primetio i pomislila sam 'Kako je lepo ovo drveće,zaista sam zahvalna što se to drveće tu nalazi i što ustvari ulepšava okolinu' i stvarno,kad tako razmišljate,menja vam perspektivu života. ☺ I generalno,obratite pažnju na tako manje detalje,umesto da na primer,hodate gledajući u telefon. 
-Promenite rutinu sitnih stvari koje obično,nesvesno radite svakodnevno i 100% se posvetite nečemu što svakodnevno radite i neka vam misli ostanu samo na tom.Pranje zubi,tuširanje,jedenje.Dok na primer perete zube,nemojte da vam pogled ode na kosu,kožu iliti nečem drugom,nego neka vam ostane samo na zubima.Obratite pažnju na koji način pomerate četkicu itd. ako razumete i uspećete to da obavite i bolje nego što očekujete.
-Odvojite vreme da se rastegnete.Znam da možda sad zvuči glupo i u fazonu ste,šta zaboga pričam ALI nakon stresnog dana u školi i sedenja po čitav dan,čim kad dođete kući,hodajte po pet minuta,penjite se i silazite niz stepenice,odradite jogu čisto da se rastegnete i da sprečite tu ukočenost ili možete da odspavate jedno 10-ak minuta.
-Odvojite se od negativnih ljudi.Kako u realnosti tako i na društvenim mrežama. ☺ Moj instagram zid je pre jedno dva meseca bio pun slika koje one 'popularnije' devojčice svakodnevno izbacuju i to me je toliko nerviralo i sam pomisao kad vidim sliku neke osobe koja me mrzi bez razloga,koja mi je nešto rekla i što negativno utiče na mene,me u istom trenutku iznervira i zbog tog sada i ne ulazim na facebook.Tako da sam odlučila da odvojim jedan dan za to i otpratila sam sve te osobe koje,eto nisu dobre za moju psihu (da,došlo je i do toga ☺) i zapratila sam puno onih motivacionalnih profila sa srećnim citatima,takođe profile koje izbacuju stvari koje volim i da ne nabrajam više.Verujte mi,ovo apsolutno pomaže i dosta vam unese pozitivne energije.

-Pričajte sami sa sobom! Ovo sam jednom napomenula i ovo je nešto što ja svakog dana radim i sad sam se gotovo navikla na to i koliko god suludo zvuči nekom od vas,meni je sasvim normalno.I to ne pričam srpski,već uvek engleski,italijanski ili nemački ☺ Nemam puno prilika da pričam u školi,jer nemam sa kim osim kad se nađem sa drugaricom iz drugog odeljenja,s obzirom da obožavam da pričam,a stidljiva sam osoba,ne mogu uvek da stisnem petlju i sa nekim porazgovaram i kad sebi odvojim nekoliko minuta čisto da izlupetam nešto sa svojom dušom,ujedno izbacim i negativnu energiju i osetim se slobodnije.Prelep osećaj i sam ste sebi Bestie. ☺
-Odvojite jedan sat svakog ili na svaka dva dana da radite ono što volite,bilo da je to čitanje,pevanje,crtanje iliti nešto treće,ispišite svoje misli na papir,priredite kućni spa itd.
-Uzmite jednostavno korpu i napunite je stvarima koje su vam posebne ili sebe počastite i kupite nešto novo pa ubacite,a možete i puno random stvari:knjigu,cd,lak,ćebe,losion,labela....To bi bio neki vaš,specijalni settup,na miru sve polako iskoristite i odmorite se.

-Ovo su neki moji lični predlozi vama da ne bude da nešto filozofiram u prazno ☺,naravno ovo je nešto što za mene funkcioniše,ima još beskonačno-puno stvari koje bi mogli da uradite,za koje ja ne znam i možete da podelite u komentarima šta vama pomaže da se opustite i da sami sebi pružite tu pažnju i naravno svoje utiske. ☺Takođe sam primetila da u poslednje vreme retko ko čita ustvari blog što me pomalo čini tužnom,ali shvatam vas u potpunosti. Hvala onima koji su izdvojili vreme na čitanju,ako je neko uopšte čitao ♥






5 коментара:

  1. Bravo, Eli! Da, upravu si, trebamo nekad kad šetamo gledati kakve nas lepote okružuju, trebamo izdvojiti neko vreme za sebe i uživati, trebamo i nekad popričati sami sa sobom, to stalno radim. Nadam se da ćeš nekom, ovim postom, dati ideju da pogleda svet iz drugog ugla. Hvala ti na ovom, kao i uvek, odličnim postom, radujem se narednom. ^^

    ОдговориИзбриши
  2. Eli , pre svega slike su toliko tumblr da umirem od skatkoće. *--*
    A što se tiče teksta upotpunosti se slažem. I da uvek je bitno imati volju za nečim i raditi ono što voliš. �� Ne mogu da dočekaam sledeći post. ❤❤
    * izvini što sada komentarišem *.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlično si ovo sastavila!!! U potpunosti se slažem !! <3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post! Sviđa mi se što si navodila nekoliko primera za svaku stavku. I ja se osećam potpuno bolje od kada sam počela da obraćam pažnju na sitnice. Na primer, ranije nisam volela jesen. Zamišljala sam je kao hladno godišnje doba kada ne mogu napolje da idem zbog kiše. Sada obožavam jesen kada vidim prelepe boje lišća, miris dima iz odžaka... Sada obožavam jesen i stvarno se osećam prelepo kada me usrećuju neke sitnice. ❤☺

    Kako sarađivati sa online prodavnicama? > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Predivan post i slike potpuno se slazem <33!Super si sve sastavila,definitivno je bitno da odvojimo vreme za sebe :)!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши