субота, 8. октобар 2016.

Hello there,I'm FINALLY back ☺


-Moj Bože,koliko mi je samo ovo nedostajalo,ne mogu da verujem da sam konačno normalno sela i da upravo kucam ovaj post.Poslednjih nedelja je bilo nekako.....stresno i ubrzano i kad god bih se vratila iz škole,spavalo bi mi se i odmarala ostatak večeri.S obzirom da sam u odeljenju koje je čitav dan u školi (a pod tim 'celi dan' mislim od 7.40 do 16,osim petkom tad sam do 12) i s obzirom da devet sati provedem u školi sedeći,mislim da je normalno da me je tek tako uhvatio umor,tako da sam juče čitavog dana spavala i odmarala se i sad sam skroz odmorna i spremna za sve što me čeka i u školi i ovako,a i za blogovanje. ☺

Zvanično se vraćam.

-Što se tiče postova,izlaziće dva puta nedeljno,a možda se nekad zadesi i tri puta i isključivo će izlaziti spontano.Okej,možda će sad na početku izlaziti nekim isplaniranim rasporedom kako bih uspela da izbalansiram,znate stvarni život i ostale manje bitne stvari.Uglavnom,spremite se za ludi rolerkoster postova i serijala koji uskoro izlaze i stvarno ne znam šta još da napišem,jer i nemam nšta posebno da kažem.Izlaziće još 'Austria diaries' postova,ali i generalno ovako svakodnevni dani u Austriji i privikavanje. ☺I znam da sad na početku neće ni biti ljudi koji će pratiti moj blog kao pre,ali nadam se da će se vremenom opet vratiti ta stara atmosfera na mom blogu.

-U komentarima mi napišite koje postove bi želeli videti,takođe i kako vi uspevate da organizujete sve svoje obaveze ☺ 

Ellie ♥ (ne znam više ni kako se postovi završavaju)



7 коментара:

  1. Jeej! Jedva sam čekala da se vratiš *-* Mogla bi pisati neke DIY postove ili jesenje!
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post: This is my life

    ОдговориИзбриши
  2. Jaoj, odlično! Piši nam neke tvoje preporuke, rutine, storytime-ove :)

    Poseti i moj blog i učlani se ako želiš :) smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Drago mi je da ponovo pocinjes sa blogovanjem. Nisam te pre pratila ali mislim da si super.
    Pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Supeeeer si , i divno je što si se vratila. ❤❤

    ОдговориИзбриши
  5. Drago mi je što si se vratila, nedostajala si. Srećno ti u školi, ja ne bi izdržala toliko da sedim, ćutim i slušam. 🙀🙀😻😻😻😻😹

    ОдговориИзбриши