понедељак, 17. октобар 2016.

Pođite u obilazak sa Ellie☺ - Feldkirch


-S obzirom da je za vikend bilo poprilično lepo vreme i odmah čim kad bih ustala,provirio bi po neki zračak sunca koz prozor,istog trenutka bih bila vesela i puna energije i takva sam bila bukvalno celog vikenda. ☺ Taman sam u nedelju takođe izašla malo u grad sa mamom,sestrom i tetkom i otišle smo malo među ljude i malo da 'proćuskamo' grad.Otkako smo se doselili ovde,nismo ni jedan put otišle u sam grad već bi smo svakodnevno autom prolazile što i nije toliko zanimljivo,zar ne?Taman sam isfotkala ono što mi je potrebno za post,i uostalom sam planirala da napišem ovakav post u toku novembra usred one prave jesenje atmosfere i usred vremena više nalik jeseni,ako me razumete na šta mislim (a sigurno ne,jer uvek stvaram sebi neke vizije o jeseni,kao hladno doba kad ljudi izlaze napolju,onako zamotani,ali realnost-ko još izlazi napolju u ovo vreme?) iii da običaj-previe brbljanja u samom uvodu,khm. ☺


-Uglavnom,da se vratim na poentu inače ne znam gde ću zalutati sa svojim previše dosadnim brbljanjem. Ne znam ni kako ću,uostalom,da napišem ovaj post,a da ne ispadne kao još jedan dosadan vlog koje sam ranije pisala.I doduše,oni su mi dosadili,ali ono baš dosadili.Okej,moram da prestanem da pričam. 


    -Na slici iznad se nalazi most po imenu Vereinigungsbrücke,izguglala sam ☺ Eh sada,neću,naravno,da održavam tu lekcije istorije,jer ne želim da mi blog propada proguglanim podacima i rečenicama napisanim napamet,ali moram napomenuti da su ovaj most hteli da sruše,ali je jedan čovek organizovao neku vrstu 'akcije' da se ne sruši i uložio je neki dodatni novac,ne razumem se u to tako da je suvišno što uopšte pričam haha
-Sve u svemu,taj deo kod mosta mi se zaista dopada i ne govorim ovo čisto reda radi,nego imam taj instiski osećaj dopadanja kad sam na tom mestu (iako sam juče bila prvi put),zaista mirno mesto i za šetanje i za razbistravanje uma ☺ I da ne zaboravim da napomenem,ovo je negde između Gisingena i Feldkircha (Gisingen pripada Feldkirchu,to je tipa kao naselje,ali ne naselje kao naselje u Srbiji,nego kao mali grad,ako razumete ☺ ja tu živim) i to je kao presek,da kažem.


-Zatim ovu građevinu što sam slikala skroooz odozgo i ne vidi se kako treba,ta građevini iliti toranj se zove Churertor.Zaista ne znam koje značenje ima taj toranj,jer kao što rekoh ne želim da od bloga napravim vikipediju ☺ Kad se prođe kroz 'vrata' tornja,kule kakogod,ulazi se u centar Feldkircha koji je okružen sa strane brojnim,neobičjanim zgradama i betonirano je ovo kamenje,zaista ne znam kako da opišem to kamenje,ali mislim da je svima poznato,uglavnom ☺ i u centru se nalaze dve crkve,jedna je pravoslavna,druga katolička.Na uvodnoj slici se nalazi katolička,a pravoslavnu nisam uspela slikati kako treba,pa je zato nisam ni ubacila.


I ne može proći bez slikavanja H&M ☺



-Katzentrum-ime je ovog tornja. Koliko sam shvatila,pre su bili zidovi koji su bili nadovezani za toranj i tu se se čuvali neki topovi sa lavljim i mačijim glavama ko čemu je kula i dobila ime.Meni je ovo iskreno sasvim čudno,ali dobro hahaha

-To su ti neki uglavnom mali važniji delovi koji krase grad,očekivala sam da je grad veći,ali i nije baš,s obzirom da je jedan od važnijih gradova u ovom predelu Austrije.Ali uopšteno,mi se dopada,mirno je ☺ I naravano,nisam ni slikala sve i zaista se nadam da nisam malo bila dosadna sa ovim građevinama,jer je to obično sasvim dosadno za većinu ljudi,ali smatram da kad smo već tu,možemo moj blog da koristimo i za edukaciju? Ne,šalim se,daleko od toga ☺


-Dakle,ovo bi trebao biti ujedno i kraj posta,ove nedelje verovatno izlaze još dva posta,jer sam prošle samo jedan objavila zbog obaveza pa moram da se odužim. ☺ Do sledećeg posta! ♥






9 коментара:

  1. Koliko sam razumela preselila si se u Austriju ili Nemačku (ne mogu da setim gde je tačno taj grad jbg). E sad i ja treba da se selim u prokletu Nemačku i nisam ni malo optimističina povodom toga. Pre svega mrzim njihov jezik, kulturu i svaku povezanost sa njima. A meni je zapala "sreća" da se vučem tamo -.-. Budući da ostavljam sve svoje prijatelje i idem kod prokletih Nemaca (iz navedenog možeš da pretpostaviš da ih mrzim sve do jednog) interesuje me kako si se uklopila, da li su zaista tolika govna kao što ljudi pričaju i da li može da se tamo nađu Srbi?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Doduše,pomalo sam se razočarala decom,u odeljenju sam samo sa Švabama i čim kad ne znaš nemački,glup si i smatraju te nižim nivo-om.Na početku (a pod 'početkom' mislim na prve dve nedelje) sam bila sa jednom Švabicom i stalno smo pričale,na engleskom iako ona ne zna engleski,trudila se i na kraju sam joj dosadila,jer Pobogu ne znam nemački,glupa sam.Ona se udaljila i sela sa nekim drugim i sad mi se smeje svaki dan sa drugim devojčicama (Ima ih samo tri u odeljenju plus ja),tako da verujem da sam im ja sad predmet ismejavanja,ali ignorišem. Mada,moglo bi da zavisi,ne znači da su svi takvi,samo osmeh na lice i pozitivno mišljenje i biće sve uredu ☺ tako ja radim i iskreno me ne zanima da li mi se smeju ili ne,bitno je da meni odgovara i da se ugodno osećam (mada okej,ne osećam se toliko udobno i da sam se uklopila,ali znam da će dobiti respekta pre ili kasnije).Na primer,sad se već dive kako savršeno engleski pričam i kako radim matematiku ☺ i što se tiče naših,nema toliko Srba,ali Bosanaca nenormalno mnogo,ali zar je bitno?Bitno je da su sa Balkana,ja sam se sprijateljila sa jednom Hrvaticom i nekoliko Bosanki i sad se s njima družim,i na velikim odmorima i tako.Usput želim ti sreću,samo se na početku više trudi i skoncentriši na nemački,ostalo je sve lako. Pozdrav ☺

      Избриши
    2. Ah, tako mi je žao što se nisi toliko dobro uklopila... Slična sudbina čeka i mene mada ću ja verovatno njih da psujem na srpskom ili ću naći neki način da ih sprdam. Inače interesuje me da li ti drže časove na švabskom ili enegleskom i kako se snalaziš sa učenjem? Mogla bi i neki post o tome :)
      Sve najj :)

      Избриши
    3. Uvek na nemačkom,mada meni nije problem,razumem više od 50% ☺ I da,planirala sam baš poseban post-Austria Q&A gde samo vi postavljate pitanja,tako da ću moći na sve lepo odgovoriti. ☺

      Избриши
  2. Sve slike su lepe,ali zadnja najvise,haha!:) Divan post!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Grad je prelep. *--*
    Ovaj most mi se najviše sviđa, izgleda baš kao fino i mirno mesto, savršeno za mene. ^--^

    ОдговориИзбриши