четвртак, 20. октобар 2016.

Austria Q&A! -pitajte sve što vas zanima ☺


-U planu za danas sam imala nešto u potpunosti drugačije,međutim prehlada me je prestigla i vratila me u krevet tako da mi je nivo koncentracije i energije skroz na nuli i nisam sposobna trenutno ni za šta,osim za zevanje,kijanje i kašljenje,što bi značilo da sam morala nekako da improvizujem i sad bi bila prava prilika da vam najavim 'Q&A' koji neće biti kao pravi,regularni Q&A nego više kao ćaskanje sa vama i razjašnjavanje pojedinih stvari.Naime možete da me pitate bilo šta vezano za Austriju eventualno kako sistem funkcioniše,kakve su škole i drugo,a ne istoriju (razumete me već).A možete i anonimno da pišete svoje probleme pa ću se što više potruditi da dam adekvatan savet,jer sam otvorena k'o knjiga i uvek sam dostupna da pomognem ☺
-Da samo možete da vidite trenutnu situaciju kod mene,razvukla sam lepo kabal i uspela da transportujem lap-top na krevet koji će se verovatno svakog časa ugasiti,pripremila sam dovoljno wc papira kraj sebe da posluže umesto maramica,vodu,knjigu i lekove na sve strane tako da sam u stanju celu vojsku da naoružam.Da,eto vam jedne nepotrebne informacije ☺
-Iskrena da budem,ne znam tačno kad izlazi zvanični Q&A,tj. datum ali očekujte ga početkom novembra,a do tada,vidimo se u nekom sledećem postu ♥

7 коментара:

  1. Brzo ozdravi!
    Pitanje: Kakvo je drustvo u Austriji?
    Pratim te ako zelis uzvrati: http://janasofija.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Kako si se privikla na novu sredinu i društvo?
    Da li ti je nemački jezik bio problem?
    Kakav je sistem školovanja tamo? Da li ti je teže tu ili kod nas?


    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  3. Da li si stekla već neke prijatelje tu ?
    Da li planiraš da radiš neki city tour grada u kome jesi ?

    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

    Boomy's Place

    ОдговориИзбриши
  4. Ajme... izgled bloga ti je presladak *-*
    Pitanja: Imaš li prijatelje u Austriji?
    Dali znaš njemački jezik i kako ga pričaš?

    Ako imaš vremena učlani se u moj blog: This is my life

    ОдговориИзбриши
  5. Ima li DIY prodavnica u Austriji?
    Kakvi su ljudi?
    Sta mislis o skoli u Austriji?
    Kako im izgledaju autobusi? ������
    Zanimaju me autobusi wow xd

    ОдговориИзбриши
  6. Gde ti je bilo najlepše, u Italiji, Srbiji ili Austriji?
    Sada, kad si u Austriji, da li po kući pričaš engleski, nemački ili srpski??
    Eto, nemam baš idejee. 😹

    ОдговориИзбриши


  7. Imate li ormarice?
    Kako se snalazis da ucis na nemackom?
    Pokazi nam ucionicu?
    Kako organizujes svoje obaveze?
    Kakva vam je sala za fizicko?


    ОдговориИзбриши