понедељак, 10. октобар 2016.

DIY candy school supplies?! Experiment 2016 ☺


-Kako bih mogla započeti ovaj post,osim da ne pitam da li bi se još neko setio ove lude ideje?Pa pretpostavljam da sam to samo ja.Želela sam da uradim nešto originalno i malo drugačije i saaaaasvim slučajno mi je palo na pamet da bih mogla probati da uradim nešto i sa slatkišima i tako je nastala luda ideja za ovaj post. ☺ Naime,ovo neće biti nikakav tutorijal iliti išta slično,već eksperiment u kom ću videti da li lepak može zalepiti dovoljno čvrsto slatkiše,ali i generalno iz zabave ☺ 


-Uglavnom,kupila sam najjeftiniju svesku koju sam mogla naći (od 80 centi,da jako jeftino za ovakvu svesku),takođe sam uzela flomaster koji ne radi,lepak (Dva sam upotrebila,običan,a i superlepak),i naravno slatkiše ☺


-Odlučila sam da svesku upropastim (dobro ste me čuli,upopastim) tako što ću na prvoj polovini nalepiti Smarties bombonice,a na ostatak kreker.Trebalo mi je oko pola sata sve da nalepim i pri samom lepljenju me je uhvatila neka vrsta nervoze da ne ulepim ceo sto,što uzgred,ne bi bila uopšte retkost kod mene.Uglavnom,lepak u ruke i to je jednostavno to,ne zahteva puno stvari,osim vremena.

-Bila sam takođe skeptična što se tiče bombona,jer su u svakom trenutku mogle da se odlepe,ali nakon što sam ostavila da se na neko vreme osuše,skroz su se učvrstile i sad u potpunosti čvrsto stoje.Iskreno,nisam ni očekivala da će ovako lepo ispasti sveska,mogu i da zapisujem nešto u njoj,nije problem da se listaju stranice tako da smatram da je ovaj 'DIY' uspešan :) 


-I flomaster koji sam ukrasila je,moram priznati,ispao poprilično čudno i 'šuntavo' ako mogu tako reći haha.U suštini,kad sam išla da kupujem slatkiše,gledala sam namerno da uzmem malo duže gumene bombone kako bih mogla obmotati olovku i jedino sam našla ovakve.Nanela sam malo superlepka,minimalno dve kapi na gumene bombone i zatim sam morala da ih lepo obmotam oko flomastera.
-Priznaću,nije bilo lako zalepiti ih i jedva sam ih namestila da stoje i ruke su mi na kraju bile ulepljene šećerom,ali sve u svemu ni ovo nije skroz loše,prvo je definitivno ispalo bolje,ali ipak glavnu ulogu u svemu ovom ima Elenina nepreciznost ☺


-I sada sledi 'Elena,ponosni smo na tebe,jer si uspela da ne ulepiš sto...po prvi put u životu'.Ili to samo moj unutrašnji duh govori mom mozgu. ☺

-U komentarima pišite da li su vam se post i ideja dopali,kao i svoje utiske i mišljenje,i naravno vaše predloge ☺

-I da,to bi bilo to za ovaj post.Imam osećaj da sam na njemu radila bukvalno čitavu večnost,jer sam u subotu sve ovo izfotografisala i napravila i danas čitav dan pišem,sasvim tipično.Nadam se da vam se dopada,čitamo se u sledećem postu ♥

I još jedna sličica identična početnoj ☺








8 коментара:

  1. Kako kreativnoo,odusevljenaaa! ♥
    Da je ovo moja sveska,definitivno bi postala obicna za jedan dan xd
    GIVEAWAY---> http://miljana-saveti.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ovo je prefanstasticno!Svaka cast na ovako divnoj ideji.Definitivno cu je isprobati!♥:D

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post :* Mislim da je ideja stvarno kreativna i bas mi se svida :)

    Giveaway - beimagi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Hahahaha interesantno i jako kreativno. Ja ne bih izdržala da gledam u to a da ne mogu pojesti 😂😂 Odlicno 👌💘

    ОдговориИзбриши
  5. Ovo je predivno!
    Pratim te ako zelis uzvrati: janasofija.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Ovo je tako originalno i kreativno! Svaka čast, oduševljena sam idejom. :) <33

    Marsyly

    ОдговориИзбриши
  7. Okej, hoćeš pojesti svesku? :D Hahahah ovo još nisam vidjela... UNIQUE! ♥

    aminique.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Previše je kreativno, savršeno. Ali, kod mene to ni dan ne bi opstalo, svi ti ukusni slatkiši tako blizuu menee.. Ne.. To ne bi izdržalo ni dan. Ali, ako bi ih pojela imala bi lepak u ustima, fuuj. 🙀😹😹😹😹😻

    ОдговориИзбриши