среда, 26. август 2015.

School Organization Ideas:DIY Memo Board & School Binder!



-Weeeeeeell....Verovali ili ne,više ne znam ni šta da objavljujem na blogu,jer me je spopala kreativna blokada.Trenutno vam pripremam jedan post,a dok on ne bude spreman zadovoljite se ovim.U poslednje vreme sam opsednuta sa Memo tablama i već duže vreme sam htela da i ja napravim svoju i sada je pravo vreme za to,jer ipak počinje škola,a ove memo table su odlične za organizaciju tokom školske godine.A takođe,još jedan odličan način organizacije jeste da vodite svoj knjigovezac!Nisam sigurna da li je to pravi naziv,ali se nadam da ćete shvatiti o čemu je reč.U ovom postu ću vam pokazati isključivo samo ideje kako možete ukrasiti vašu tablu ili knjigovezac.Ne bih više da dužim,tako da bolje da počnemo.



-Prvi DIY za tablu jeste ovaj raspored časova i za njega će vam biti potrebno:najpre neki tvrđi karton,samolepljivi papirići,olovka,makaze i ako želite,ukrasi.Postupak je veoma lak i mislim da nije potrebno neko preterano objašnjavanje.Samo isecite manje papiriće i njih zalepite i to je to.


-Zatim možete da ukrasite tablu na različite načine,a jedan od njih jeste da uzmete akrilnu boju (ili temperu) i zalepite traku i onda samo farbajte,a kada se osuši samo skinete traku i verujte mi,izgleda prelepo.Ja sam sebi napravila mini pečat i na osnovu njega sam 'tapkala' kružiće na različita mesta. ☺


-Ako ste se odlučili da će vaša tabla biti samo za školu,preporučila bih vam da na nekim papirima zapisujete neke lekcije tj. npr nešto ukratko kao što su formule...I to da samo zakačite.Na slici ste verovatno primetili da sam zakačila latinična slova,to je za moju sestru pošto ona polazi sad u drugi razred i to će njoj poslužiti. ☺ 


-Kada se vratite iz škole možete odmah na samolepljivom papiriću da napišete šta imate za domaći i da ga zalepite na tablu.Tako nećete ništa zaboraviti i to je idealno za nezaboravne osobe. ☺ Slobodno možete da dodate razne sličice pa čak i da šarate po tabli da bi lepše izgledala.


-I poslednja ideja koju možete primeniti vašoj tabli jeste ova mini kutijica za olovke i razne stvarčice.Samo isecite od nekog kartona kutiju i malo je ukrasite.Ja se nisam nešto naročito potrudila,ali u suštini lepo izgleda.



School Binder Ideas! ♥

-Okej,ja sam morala ovim naslovom ovako da 'podelim' post na dva dela,a sada molim lepo,vreme je i za organizaciju knjigovezca.Knjigovezac je ustvari na engleskom Binder i stvarno ne znam kako da vam objasnim šta je tačno to ustvari,jer sudeći po naslovu teško da ćete znati pa je bolje da otkucate na internetu..Meni je prvo knjigovezac bio crvene boje i pošto mrzim crvenu boju i pošto izgleda dosadno,ja sam naravno,morala da ga ukrasim i iskoristila sam ukrasni papir za poklone i zalepila sam ga preko superlepkom i pošto je papir mastan ostali su tragovi lepka,to odmah da vam naglasim.I preko sam dodala naslov i ispod svoje ime.A sada krećemo sa unutrašnjim delom.


-Na prvoj stranici možete dodati neku koverstu kao ja i tu ću uglavnom da stavljam neke sitnije papire,a okolo sam nalepila razne sličice,Demi naravno ☺,samolepljive papiriće i svoje ime.To je čisto nešto kao mini intro.Zatim odmah na prvoj stranici sam htela da napravim nešto kao svoju ličnu stranicu tj. neki uvod u knjigovezac i ustvari sam napisala neke svoje omijene citate i sve sam to malo osvežila ukrasima i sličicama i nacrtala sam neke crteže. ☺


-Zatim sam se odlučila da dodam jedan manji kartončić na kome sam napisala 'Keep Calm and write a blog' radi ukrasa i odmah iza se nalazi papirić gde piše šta imam za domaći.Na ovom žutom papiru sam postavila raspored časova i odmah dole sam počela da sastavljam spisak časova. 


-Bilo bi super kada biste dodali papir na kome možete zapisati vaše ocene tako da ne morate da moljakate nastavnike da vam ih čitaju,haha.Dodala sam još jedan papirić koji sam ukrasila sjajnim olovkama i izgleda predivno. P.S slika je mutna zbog veličine slike.


-I na kraju sam dodala prazne listove gde ću uglavnom da zapisujem svoje planove za školu tj. kada ću da imam neki test itd.Zatim sam dodala plastične 'pregrade' ili kako već i tu ću zapravo da stavljam svoje testove kako ih ne bih pogubila.I na kraju knjigovezca mi se nalazi još jedna koverta za ceduljice i papiriće. ☺ 


-Nadam se da vam se dopalo.Ponavljam da su ovo samo ideje koje možete da primenite da bi vam knjigovezac i tabla izgledali lepši.

Bajjjjjj! ♥



















12 коментара:

  1. Super post, tražila sam binder po knjižarama i kineskim radnjama, ali nigde nisam uspela da ga nađem. Tvoj je baš kjuuut. ☺

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ideje su bas lepe!To sa rasporedom je dobro,probacu! Ja moj binder koristim da stavim neke planer stvari,i to u one providne ne znam kako se zove.Nikako da ga ukrasim pa cu konacno to uradti :D

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post!Skolski binder ti je prepresavrsenn <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!Sve izgleda odlicno! :D
    Posetite moj blog --- http://sofija1837.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Ja sam bas kupila tablu od plute i planiram da je ukrasim na neki svojstven nacin. Dala si mi bas dobru ideju sto se bindera tice jer ih kuci imam bas puno i ne znam sta cu sa njima, tako da si ih doslovno spasla kante.:-)
    Sjajan post, dopadaju mi se slike!♥♥ :-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Post je jako zanimljiv :) Učlani se na moj blog i ja ću na tvoj :) allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odličan post! Sve pohvale!

    Ukoliko želiš baci oko i na moj blog i učani se. LY!☺
    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Bas si se potrudila,svaka cast:-) <3
    I evo pogledaj moj blog i uclani se,ako zelis http://blogblogaha.blogspot.com/ :-)

    ОдговориИзбриши
  9. Odličan post!! Super su ideje! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. Sjajan post! Ideje su odlične ♥

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlične ideje! Nadam se da ću isprobati neku! Vidi se da si se baš potrudila, svaka čast! :)

    Novi post na mom blogu ------------------------------> zarinkutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши