среда, 19. август 2015.

It's a GIVEAWAY time! (Closed)


-Samo sam odbrojavala dane kada ću vam nešto pokloniti. i taj dan je konačno stigao.Ja sam veoma uzbuđena i mogu vam reći da sam ovaj giveaway dugo planirala,još od aprila. ☺ Odmah da vam napomenem da ništa nije sponzorisano,već sam sve sama kupila i...I da,veliki pozdrav mojoj Elmici sa bloga iCat koja mi je napravila uvodnu sličicu. Prelepa je. ♥ Pravila možete pročitati na kraju,a ono što ću vam pokloniti možete videti u nastavku. 


-Kao što znate,uskoro će početi škola,a pošto sam ja na sve mislila,prva stvar koju ću vam pokloniti jeste jedna svesčica koja na koricama ima neki grad,a sa strane ima rozu boju i meni se mnogo dobadaju ovakve sveske.Onda ćete dobiti i jedno mini blokče u kom možete zapisivati svoj domaći ili šta god poželite.U rozoj je boji i ukoričen je.Uh,da i sveska je ukoričena. ☺ 


-Takođe za školu ćete dobiti ovu preslatku roze hemijsku koja ima cvetiće.Jako je lepa i ja imam sličnu samo druge boje. I nadam se da vam ne smeta što mi se malo skinuo lak.


-Zatim osvojićete ovaj Balein dezodorans za telo koji miriše predivno i ja sam se zaljubila koliko lepo miriše i ostavlja malu količinu šljokica. Sledeća nagrada je B.U dezodorans u mini pakovanju tako da ga možete nositi svuda i ovaj miriše veoma osvežavajaće.U pitanju je B.U in action. ☺


-Otkako su stigli u Srbiju,ja nisam mogla da odolim,a da vam ne kupim jedan Baby Lips.Ovaj nosi naziv Oh Orange i miriše,kao što i sam naziv kaže na narandžu.Ja sam ga već isprobala i moram vam reći da je i više nego dobar i ostavlja blagi narandžasti sjaj na usnama.Mislim da većina nas voli Essence lakove,a naravno tu spadam i ja.Stoga sam vam kupila jedan njihov lak u crvenoj boji.Za one koji ne znaju,ovi lakovi imaju malo deblju četkicu pa se lako može naneti.I poslednja stvar jeste obeleživač iz ovog posta OVDE.Pitala sam vas da li hoćete da ubacim jedan obeleživač u giveaway i nekoliko vas se složilo tako da sam i to ubacila. ☺


-Ovako izgledaju sve nagrade i sve ove nagrade će moći da osvoji samo jedan od vas,a ako želite da učestvujete,pogledajte pravila:

1.Učlanite se u ovaj blog.
2.Lajkujte facebook stranicu ovog bloga ovde (Ako nemate fb,možete lajkovati sa nekog drugog profila)
3.Ukoliko imate instagram,zapratite me pod imenom:elena_ely_jovic
4.I poslednje jeste da ostavite komentar ispod ovog posta i da napišete ime fb profila,mejl i Instagram ime.

-Giveaway je otvoren samo za Srbiju,nažalost..Ali ako neko ima nekog rođaka ili nekog bližnjeg iz Srbije,mogu njemu da pošaljem paket.Giveaway počinje 19. i završava se 31.avgusta.Pobednika ću proglasiti u postu 'Tea Time with Ely' i biram ga nasumično. 

Srećno svima!








35 коментара:

  1. Sigurno necu osvojiti ,prijavljena sam u blog a fb nemam ni instagram :"(
    U svakom slucaju srecno svima :D
    dremer-ana.blogspot.com
    ana16moonwalkerka@gmail.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nikad nemoj da gubiš nadu. ♥ Hvala ti što si se prijavila,ti si broj 1.

      Избриши
  2. ime na fb profilu; Teodora Jovanovic ,
    mejl; teodorajovanovic004@gmail.com ,
    instagram ime; teodorajovanovic004.

    ОдговориИзбриши
  3. Kako je divna ona svescica *_* .
    Nisam iz Srbije pa ne mogu da ucestvujem.

    ОдговориИзбриши
  4. Nagrade su prelepe posebno mi se dopada obeleživač jako je lep.Takođe mi se dopada i korica sveske,ostale nagrade su takođe lepe.
    Fb:Jelena Nikolic
    Instagram nemam
    email:henonhoso23452@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  5. Nagrade su prelepe!!!
    Facebook:Jovana Vukicevic
    Instagram nemam
    E-mail:vukicevicjovana6@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  6. Preslatke su nagradice ♥
    FB: Teodora Acimovic
    Instagram: @loppy231
    mejl: onajesve@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  7. Oduševljena sam poklonima, stvarno su prelepi i birani sa pažnjom. :) ♥
    Facebook: Ања Ми
    E-mail: anjasaveti@gmail.com
    Instagram: anjamiii

    ОдговориИзбриши
  8. Divni pokloncici,da ne znas koji je najlepsi. ♥
    Facebook; Tasic Ines
    Instagram; tasicines
    Email; inesnis2004gmail.com
    Ostaje jos samo da se nadam. ☺

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo mi se dopadaju svi pokloni! Ovaj baby lips trazim vec 15-ak dana i nigde ga ne mogu pronaci. Bas bih volela da osvojim sve ove poklone. Ostaje mi samo da se nadam. ♥
    Sve sam uradila. Vec pratim tvoj blog, sada sam lajkovala facebook stranicu i odavno te pratim na instagramu. :)

    Facebook: Milica Stanisic
    Instagram: milicastanisic00
    E-mail: milicastanisicms@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  10. Pokloncici su preprepreslatkiii!!!Jako bih zelela da pripadnu menii <3!!!
    Gmail:adjithequeen01@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  11. Facebook - Jana Nikolic
    Instagram - jananikolic659
    E-mail - jananikolic659@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  12. Ne mogu ti opisati koliko mi je zao sto je samo za Srbiju ❤❤Super si bloggerka i vjerni sam followers

    Pozz iz Tesnja

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican giveaway :D


    Instagram-beauty__by__alex
    Facebook-Александра П.
    E-mail-blogbeautybyalex@gmail.com


    lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  14. Jooj, pokloni su divni!♥♥♥

    E-mail: matsapetojevic@gmail.com
    Instagram: @marsyly
    Facebook: nemam :/

    ОдговориИзбриши
  15. Pokloni su divni ♥♥ Srecno svima! ☺
    Gmail: kolacicjelena@gmail.com
    Facebook: Jelena S Rogic

    ОдговориИзбриши
  16. nagrade su fenomenaaaaalne,ali dobro od samog početka sam zanala da neću učestvovati,tako da je razočarenje manje ahaha xd ,i da jooj hvala ti što si stavila tu sliku,haha xd osjećam se nekako kao .sldksdp. jesi ikada imala taj osjećaj ? hahahx d i da svejedno ću odraditi ove uslove ,jaahah xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  17. Pokloni su divni,a obelezivac je presladak <3.
    FB: Jana Stoilković
    mail: jana.stoilkovic@gmail.com
    Instagram: JANA_STOILKOVIC pratimo se ♥

    ОдговориИзбриши
  18. Hej! Ja sam nova blogerica Sara/ Struja i sviđa mi se tvoj blog i učlanila sam se, ali nemogu sudjelovati jer ne živim u Srbiji, ali nema veze (važno da mogu čitati tvoj blog haha). :)
    Evo link moga bloga, pa možeš komat šta hoćeš i učlaniti se! ;)
    http://strujadreams.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  19. Super su pokolni!!
    Fb: Milica Raca
    gmail: milicaraca333@gmail.com

    ОдговориИзбриши
  20. Divan giveaway ali nemam fejs
    E-mail:anabundalo3@gmail.com

    ОдговориИзбриши