петак, 28. август 2015.

Back to School Tag!


-Zbunjena sam.Ne znam da li sam najpre srećna ili mi se plače na samu pomisao da škola počinje za gotovo tri dana,znači ja ću da se killujem polako.Za danas sam vam pripremila jedan Tag i to je ustvari Tag o školi.Nije me niko nominovao,ali ja sam ipak odlučila da ga uradim,jer mi se čini veoma zanimljivim i mislim da bi svi trebali da ga uradite.Šta još da vam kažem....Ne bih da dužim,već počnimo!

1.Da li voliš školu?
-Na neki način i da i ne.Najpre,volim je zbog toga što se družim sa drugaricama i zbog...Pa ničeg?Ne volim je zbog učenja,domaćeg i to što moram da odgovaram,a odgovoranje naaaajviše mrzim s obzirom da sam veoma stidljiva.

2.Zašto si nervozna/uzbuđena za ovu školsku godinu?
-Kada malo bolje razmislim,nisam nešto preterano nervozna možda malčice zbog toga što ću dobiti fiziku i zbog matematike,ali uglavnom nije da sam sada nešto preterano uplašena,a uzbuđena sam zbog toga što ću videti drugarice i svoju BFF.Ništa posebno. 

3.Koje predmete uzimaš?
-Sada ću šesti razred i mislim da svi znaju šta imaju šestaci u osnovnoj,tako da neću ništa objašnjavati.

4.Koji ti je omiljeni predmet?
-Srpski i geografija.Što se tiče geografije,mrzim ono što se radi u petom i šestom razredu,ali mnooogo mi je zanimljivo da proučavam regionalnu geografiju.Znam,čudno sam ja dete.

5.Koji predmet najmanje voliš?
-Muzičko i tehničko.

6.Imaš li neku vannastavnu aktivnost?
-Da.Tenis,blog,uskoro ću poći na nemački..

7.Koja ti je omiljena stvar u vezi tvoje škole?
-Iskreno,ne znam ni ja sama.

8.Kako preživeti dosadnu lekciju?
-Jednostavno nema rešenja za to,haha.Ne znam stvarno.

9.Koliko si bila stara kada si prvi put nosila šminku u školu?
-Ja se uopšte ne šminkam i smatram da sam premlada za to.Obično stavim samo neko labelo i to je to.

10.Gde kupuješ školski pribor?
-Najčešće kupujem u knjižari,ali tu se ponekad nađe i neki market.

11.Koje su tri non-beauty potrepštine koje treba da imaš sa sobom u školskoj torbi?
-Telefon,flašica vode i ključ od mog stana.

12.Koji su tvoji školski ciljevi?
-Da uvek prođem 5.00 i da osvojim jedno od prva tri mesta na takmičenju iz srpskog na kome ću ići. ☺

13.Šta želiš da radiš kada diplomiraš?
-Da budem turistički vodič.

14.Kako balansiraš između škole,porodice i prijatelja u toku školske godine?
-Pa ja se uglavnom posvetim školi,a sa porodicom sa svaki dan.Ponekad izađem sa drugaricama u park ili u centar i to je uglavnom veoma lako kada sve isplaniraš. ☺

15.Imaš li neki savet za one koji kreću u drugostepenu školu?
-Ako se misli na srednju školu,tu ne mogu ništa da vam kažem,jer ja i sama nisam pošla tako da ne znam kako je,ali uvek zapamtite da budete svoji,ma gde god da ste.

16.Ranac ili torba?
-Svakako ranac,ali i torbe nisu loše. ☺

To je to za ovaj Tag.Nominujem Jelenu ♥ sa bloga Jennie nennie,ali kod god ima želju može da ga uradi i neka napiše da sam ga ja nominovala. ☺

Do sledećeg puta.. ♥ P.S blogger se nešto pokvario i ne mogu slike da se izbace.Čim kada se to popravi,ubaciću i slike.





14 коментара:

  1. Presladak novi izgled bloga. :) Hm, uglavnom bih slično odgovorila, no jedino što ja nisam uzbuđena zbog povratka u školu zbog društva, nije baš da se radujem ponovnom susretu haha xd

    mylifeasmilaxoxo.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Novi izgled bloga ti je presladak <3!Zanimljiv tag i kul odgovori :)!
    Uradila sam ovaj tag sa slicnim pitanjima na mom blogu:perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ako koristiš Google Chrome, ni ja na njemu ne mogu da ubacujem slike. Prebacim se na Mozillu kad god treba da ubacim fotografije. Do pretraživača je izgleda, ne do Bloggera :/

    ОдговориИзбриши
  4. Ja jako volim ovaj tag i pitanja mi se bas dopadaju.:-)Sjajno si ga uradila i zaista si lepo odgovorila. Vidim da si za svoje godine jako zrela devojcica.♡♥A da,i ja mrzim tehnicko iz dna duse.;-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Zanimljivi odgovori :)) allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Zanimljivi odgovori :))

    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlični odgovori.Ovaj tag mi je jedan od omiljenih

    Novi post

    ОдговориИзбриши
  8. Odličan post! I ja ću sad u šesti razred, i malko se plašim tehničkog. Ali, i ja obožavam srpski i geografiju. Možda ću uraditi ovaj tag.

    http://maki003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Zanimljiv tag i naravno odgovori <33.
    I ja ne volim muzičko i tehničko,takođe nisam baš oduševljena što dobijam fiziku ☺.

    ОдговориИзбриши
  10. Super post,i zanimljivi odgovori ;)
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Super Tag i imamo slično misljenje!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Imamo slicno misljenje odlican tag :D


    Novi post na mom blogu-http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/08/school-haulmali-sneak-peak-giveawaya.html

    ОдговориИзбриши
  13. Odličan post.

    Pogledaj moj blog i učlani se ako ti se sviđa http://ivafdiary.blogspot.com/#_=_ ♥

    ОдговориИзбриши
  14. Great blog post , as usual my Dear ! :)

    PS: Please help me with collaboration and clickHere <3

    ОдговориИзбриши