четвртак, 13. август 2015.

#Back to School Inspired Outfit!+My must have essentials


-Dugo je prošlo od mog zadnjeg posta,uglavnom zbog treninga i sređivanje sobe,opet.Škola je period kada svi mi želimo da se pokažemo u najboljem svetlu i zato sam odlučila da vam pokažem neke stvarno fantastične outfit-e kojima ćete sve ostaviti bez daha.Uglavnom,najviše mrzim kada ustanem za školu i nemam šta da obučem,a orman mi je skroz pun.Nadam se da će vam se ovi outfit-i dopasti,jer su stvarno divni.Ako želite da ih vidite,samo nastavite sa čitanjem..


-Za prvu kombinaciju sam pripremila jednu malo elegantniju varijantu i iskreno rečeno,ovo je sasvim u mom fazonu.Veoma mi se dopadaju crne suknje i kada se spoje sa malo kraćom belom majicom izgleda perfektno!Onda možete dodati crne cipelice i kao šlag na torti i jednu malu mašnicu koja će sasvim upotpuniti ovaj outfit.I da,zaboravila sam da dodam i chocker ogrlicu.Mislim da bi se ona savršeno uklapala. ☺


-Zatim,sledeca kombinacija je baš u jeans stilu.Najpre bih ukombinovala neki crop-top i farmerke i neku jeans jaknu kako bih upotpunila celoukupan outfit.Umesto jeans farmerki mozete obući i jeans šorc koji takođe lepo izgleda uz crop-top.Najprakticnija obuća uz ovaj outfit bi svakako bile starke.


-Cvetne haljinice su uvek IN i one su baš idealne za školu.Taj njihovo dizajn je prosto presladak i mislim da nema devojke kojoj se ne sviđaju ovakve haljine.Možete ih ukombinovati sa nekim laganim cipelama i hmmmm...sa starkama!Mislim,što da ne?Samo što bih ja dodala još neki modni detalj kao što je ogrlica,a ova ogrlica sa priveskom hvatača snova je dovoljno upečatljiva da ovaj outfit učini savršenim.


-Ako ste,pak više opušteniji tip onda je ovo prava kombinacija za vas!Lagane košulje unose opuštenost u celoukupan outfit i kada se dodaju farmerke nastaje jedna stvarno fantastična kombinacija.


-I još jedna crna kombinacija.Mislim da je ovako nešto sasvim okej za školu.Mislim da ne trebam ovom outfitu ništa dodati,jer su majica i helanke sasvim dovoljno.Preporučila bih vam za ovakvu neku kombinaciju da svežete visok rep iako na slici i nije nešto mnogo visok.Ova kombinacija bi lepše stajala na plavušama,ali i brinetama ne stoji loše.


-I došli smo do zadnjeg dela posta i ovu su neki od proizvoda koje OBAVEZNO moram imati u rancu i sve to držim u svom preslatkom neseseru na sovice koji naprosto obožavam,a iznutra se još nalaze i tufnice!Mislim šta reći?

1.Uvek,ali baš uvek nosim neki dezodorans u školu,a trenutno mi je omiljen ovaj Balein koji miriše stvarno divno,ne mogu da opišem miris.Ali u suštini,njega ću najčšće koristi ove školske godine.

2.Mislim da je rolun nešto što svaka devojka mora imati kod sebe.Pogotovo posle fizičkog.

3.Nivea krema je nešto što stavljam skoro svaki dan i zato se tu našla i ova u manjem pakovanju.

4.I za kraj,lip balzami su nešto što obavezno moram poneti sa sobom i njih uvek koristim.Lip balzami koji su idealni za školu jesu Baby Lips Dr.Rescue i Eos balzam i mislim da će mi oni svakako ulepšati ovu školsku godinu! ☺


-To je to!Nadam se da vam se post svideo,jer sam ga pisala gotovo 3 dana.I da,posetite ove blogove,super su:Amko's Crazy Little Planet i Tek's magical world.
Bye!














11 коментара:

  1. Ranac ti je prelep kao i ova pernica. ♥ Kombinacije su jako lepe. I ja uvek u skoli nosim neki parfem, baby lips i neku kremu za ruke. ♥ Odlican post! :)
    Zelis li neki collab post? :) Ako da, javi se na mail ' isidoradimitrijevic77@gmail,com ' i ako imas neku ideju za post predlozi ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Odličan post! Vrlo koristan!

    Posjeti i moj blog i učlani se ukoliko želiš. Uzvračam. Love yaa.

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se uvek svidjaju outfit postovi,jer tu vidim stil neke osobe.
    Ovde mi se najvise svidela druga kombinacija!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja obožavam outfit postove,jer tu moze da se vidi stil jedne osobe!
    Najvise mi se svideo drugi outfit!

    P.S.posetila sam oba bloga

    Flyovanje.blogspot. com

    ОдговориИзбриши
  5. Svi su prelepi, ali meni lično najlepši 2. i 4., u mom su fazonu. :) Neseser na poslednjoj slici je presladak. <3

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post :D
    pratim te na blogu, uzvrati ako ti se svidja moj blog ❤️ http://fabuloussanja.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Svi outfiti su preslatki i mnoogo mi se sviđaju! Presladak ti je neseser. Inače, to je emergency kit :)

    Novi BackToSchool post je na blogu :)
    milicamihaela.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Outfiti su stvarno sjajni. Mnogoo mi se svidjaju, ali ja bih izabrala onaj sa farmerkama i kariranom kosuljom, posto po mom misljenju za skolu bas i nisu majice na bratele.♥ EOS je presladak, skroz sam zaludjena tim dezenom, a i neseser je takodje fantastican.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Danas prvi put posecujem tvoj blog i na prvi pogled mi se jako svideo kako izgleda.Sto se tice ovog posta jako mi se svidja,neseser je presladak!
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan<3

    ОдговориИзбриши
  10. Kad sam usla u tvoj blog,znala sam da cu ga zapratiti!Svi outfiti su extra,ali ipak je neseser najsladjii!!!
    Ako zelis poseti moj blog i uclani se <3!
    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. jooj,meni se jako svidio ovaj post..ove blogove ću večeras posjetiti ,ali sada da komentarišem tvoj..zapravo nama i ne dopuštaju da nosimo haljinice u školu,tako da od toga nema ništa ali mi se jako sviđa ova druga kombinacija <3
    i da oko ovih stvari koje trebamo imati,maloprije sam dobila želju da bih voljela imati nesseser,i moram si ga kupiti
    -jako mi se svidio post ,najbolja si <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши