недеља, 23. август 2015.

Anniversary of Ely & you! •


-Ahhhh,ljudi!Ja stvarno ne mogu da poverujem da je prošlo tačno godinu dana od kada sam osnovala svoj blog i to baš ovaj.Stvarno sam uzbuđena i ne znam šta da kažem..Pa hajde da počnem sa mini istorijom ovog bloga.Kada sam napravila ovaj blog,nisam znala da ću ga pisati do sada.Sećam se tačno tog dana kada sam objavila svoj prvi post i kasnije sam samo nešto eksperimentisala oko bloga,jer tada nisam imala pojma kako sve ovo funkcioniše. Nisam znala ni pozadinu da stavim kako treba već sam satima kopirala neke šifre i ubacivala negde sa nadom da ću postaviti pozadinu.Znam,bila sam veoma čudna i na početku blog mi je bio užasan,jer sam izbacivala neke gluposti i sećam se da su mi postovi bili o školi,ali da samo vidite kako su mi postovi bili neozbiljni.

Jedna mala sličica Aske ♥

Tako sam pisala dve-tri nedelje i onda je počela škola,a pritom sam ugasila ovaj blog.Tako je sve to stajalo ovde dok jednog dana nisam ušla na mejl (Ranije nisam ulazila u mejl tako često) i videla poruku od Bravo portala u kojoj su mi napisali da ne mogu da reklamiraju moj blog,zbog toga što je zatvoren.Meni je bilo stvarno žao i onda mi se povratila želja za blogovanje i počela sam sve izpočetka.Sve stare,neozbiljne postove sam obrisala i počela da pišem nove.S obzirom da je taj dan kad sam počela opet sa blogom bio ujedno i poslednji dan decembra,nisam imala neke zanimljive teme za pisanje,ali kasnije su počele da mi dolaze sjajne ideje koje sam,uglavnom prenela ovde.Svoj blog smatram svojim sopstvenim svetom.Dosta sam se i promenila.Ipak mi je žao što ga skoro niko koga poznajem ne čita.Moje drugarice znaju za moj blog,ali ga one naravno,ne čitaju niti prate,ali zahvaljujući vama svima moj blog je uspeo.Iako moj blog nije nešto mnogo poseban niti ima veliki broj čitalaca  ja sam veoma zadovoljna niti marim za brojem čitaoca,jer meni je dovoljno i ovoliko.Najviše me nerviraju osobe koje blog prave da bi dobili popularnosti.Shvatam ja to,ali tim osobama se treba staviti do znanja da moraju da se potrude kako bi im blog uspeo.Uglavnom,mnogo vas volim,kao i sve moje 'koleginice'.Stekla sam dve prijateljice i njima upućujem veeeeeeeliki pozdrav i samo da znate,sa njima ću imati collab!Hvala vam mnooooooogo!

Mnogo vam hvala na svemu što mi pružate.Na mnogobrojnim komentarima,na vašoj svakodnevnoj podršci i prvenstveno na tome što čitate moj blog.Ovo mi jako znači. ♥ Giveaway je način da vam se zahvalim iako će nagrade dobiti samo jedna osoba,a ja bih volela da svakog nagradim nečim tako da,ako želite pišite mi dole u komentaru koje postove želite da napišem. 




Hvala vam opet!Slika iznad prikazuje trenutni broj....hmmmmmmm.svega?!Haha,volim vas.To je jedino što mogu da vam kažem i da,previše sam se zanela pisanjem ovog posta tako da ako je malo previše napadan,zaista mi je žao zbog toga. ☻ Svejedno,nadam se da sam vam ulepšala dan. ♥







10 коментара:

  1. Čestitam!! Nadam se da ćeš nastaviti sa pisanjem i da ćeš biti još bolja ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Blog ti je super , nastavi da pises. :D<33 Steta sto je giveaway samo unutar Srbije. xd

    ОдговориИзбриши
  3. Srecan ti rodjendan blogu <3!Nadam se da ces jos puno godina da se bavis ovim jer ti super ide <3!Samo napredd <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Heeeeej! Ja sam Sara/Struja i nova sam blogerica. Čestitam ti za prvi rođendan tvoga bloga i na tome što pišeš već godinu dana i to definitino nije mala stvar. Učlanila sam se u tvoj blog pa se nadam da ćeš i ti u moj jer sam nova i željela bih steći čitatelje. :)

    http://strujadreams.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Čestitam i želim ti puno uspeha u daljem blogovanju! <3

    ОдговориИзбриши
  6. Čestitam!! Od danas pratim tvoj blog hahahah ali stvarnoo i čitala sam neke postove od ranijr i jako mi se sviđaju! Super ti je blog! I nemoj da brineš zbog toga što tvoje drugarice ne čitaju tvoj blog, jer ćeš ovde upoznatti još mnogo drugarica (i moj blog redovno čita sami jedna moja drugarica) :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. uh,ovako ja sada moram biti ozbiljna... ja se nadam da sam i ja negdje među drugaricama haha xd jer ja smatram tebe svojom drugaricom i kada vjerovatno meni (ako uspijem dotle) 3.godina blogovanja dođe moći ćeš imati svoje počasno mjesto! ahaha xd vezano za Asku,preslatka je uff <3 a vezano za blog,...meni su tvoji postovi uvijek bili zanimljivi i puni neke pozitivne energije,a ti kao osoba si mi ponajviše odgovarala na blogu jer ti stvarno nisi umišljena i stvarno si iskrena osoba ,a to su dvije vrline koje ja najviše cijenim.,i ja nikako ne smatram da je 70+ članova malo,molim lijepoo ahha xd jer iskreno ako ćemo,da mene u stvarnom životu prati i voli onoliko koliko me ih prati na blogu,to bi bilo čudo,jer ovdje sam dobila neke prijatelje kojih uživo ne mogu imati,sve u svemu imam osjećaj da prelazim s teme,želim da doživiš ovdje još mnoštvo godina,da se jednom upoznamo uživo,da budeš jedna od najpopularnijih i najuspješnijih blogerki,da još više napreduješ ,i sve sve sve sve najbolje ti želim i u privatnom životu <3
    -emma

    ОдговориИзбриши