петак, 7. август 2015.

Odgovaranje na vaša pitanja!-Q&A! ♥



-Pre svega,jako mi je drago što je veliki broj vas postavilo pitanja i to mi zaista znači.Hvala vam od srca! ♥ Očekujte giveaway,svakako.Pa,pre skoro dve nedelje sam postavila post o Q&A i sada je došlo vreme da odgovorim na sva pitanja.Neću odgovoriti više puta na isto postavljeno pitanje.Pa da ne gubim vreme,let's go! I da,još jednom veliko HVALA! ♥

1.Kada si rođena?
-Rođena sam 17.02.2004.

2.Da li imaš kućnog ljumica?
-Imam kovrdžavog bišona po imenu Aska. ♥

Inače,slika je malo starija kao što se može videti po datumu.
3.Da li imaš brata/sestru?
-Imam mlađu sestru.

4.Omiljeno voće/povrće?
-Pomorandža,svakako. ☺

5.Šta te je navelo da napraviš blog?
-Ne znam ni ja tačno,ali blogovanje me je nekako privlačilo i oduvek sam želela da podelim svoje mišljenje ili iskustvo negde i blog je sasvim idealno mesto za to i tako sam ja napravila svoj blog. ☺

6.Da li imaš uzora u životu?
-Imam i to je Demi Lovato,jer je ona prava osoba koja treba svima da bude idol.Ona je prošla kroz mnoge prepreke u životu i svoja iskustva i pouke uvek podeli sa svojim Lovaticsima,tako da ja nju smatram uzorom. ♥ A uzor u blogovanju mi je svakako Tijana Minić.


7.Čime bi volela da se baviš u budućnosti?
-Pa pošto sam ja veliki ljubitelj regionalne geografije,volela bih da postanem turistički vodič i da proputujem ceo svet. ☺

8.Telefon,kompjuter/laptop ili TV?
-Telefon.

9.Koja je tvoja neostvarena želja?
-Imam ih mnogo,ali jedna od najvećih jeste da proputujem svet.

10.Da li te je ikada ujela pčela?
-Jeste jedan put kad sam bila mala. 

11.Kako podnosiš ovu toplotu?
-Užasno.

12.Da li te muzika tera da skočiš na noge i radiš nešto?
-Pa ponekad.

13.Gde pronalaziš inspiraciju?
-Hmmm,pa najviše iz svakodnevnog života,ali generalno skoro svaki post dođe spontano.

14.Kada bi mogla da biraš,koja bi životinja bila?
-Ptica da odletim i budem mirna. 

15.Koju reč najviše voliš?
-Pa ni nemam neku omiljenu reč. 

16.Koja je tvoja prva platonska ljubav?
-Meni nije baš najjasniji pojam 'platonska ljubav' iako sam gledala pre neki dan na internetu,nisam ništa shvatila.I ovako i onako,nisam nikad bila zaljubljena i drago mi je,iskreno zbog toga. ☺

17.Da li voliš miris vanile?
-Obožavam!

18.Opiši sebe u 5 reči.
-Hmmm,pa...Iskrena,smotana,skromna,kreativna i stidljiva.

19.Da li treniraš nešto?
-Da,tenis. ♥



20.Imaš li BFF?
-Zapravo,imam ih dve.Anastasija i Sara. ☺

21.Omiljeni blogovi?
-Tijana's Diary,Teodora's Small World,iCat,Fashonolic Yeahh i My life as Mila. ☺

22.Da li imaš hejtere?
-Hmmm,za sada ne. 

23.Voliš li da ideš u McDonald's?
-Pa i ne baš.Ne volim da jedem tamo tu njihovu hranu,zato što je nezdrava.

24.Gledaš li Zoranu? 
-Ponekad. 

25.Koje ti je boja sobe?
-Roze.

26.Gde bi najradije išla sledeće godine na more?
-Ne znam,baš.Volela bih da nekad posetim Grčku. ☺

27.Omiljene teen jutjuberke?
-Od naših:Marija Žeželj,Jana Dačović i Tamara Kalinić.Od stranih:Bethany,Niki and Gabi,Eva Gustowski,Tiffany Ma,JenerationDiy,MayBaby.To su teen,ali imam ih još.

28.Mišljenje o meni i mom blogu? (Inače,ovo pitanje je postavila Suzana,pa se ovaj odgovor odnosi na nju)
-Tvoj blog je veoma originalan i zaista mi se dopada način na koji pišeš.Tačno se vidi da ulažeš veliki trud u blog i samo tako nastavi. ♥ Ponavljam,ovo se odnosi na Suzanu.

29.Da li voliš da čitaš?
-Obožavam!


30.Kakve giveaway-e voliš?
-Uglavnom,volim ih sve. 

31.Da li smatraš da si kreativna osoba?
-Da,i to previše.Ja non-stop nešto majstorišem u svojoj sobi,ali uvek me nešto spopadne pa ne slikam i onda ni ne postavim to na blog svoje ideje.

32.Koliko vremena provodiš dnevno na kompjuteru/lap-topu?
-Na lap-top nii ne ulazim.Jedino ako moram da napišem post,ali mnogo vremena provodim na tabletu.

33.Da li trenutno čitaš neku knjigu?
-Trenutno čitam knjigu 'Volim London' i za sada je sjajna. ☺

34.Kakav si bila đak na kraju ove školske godine?
-Odličan,5.00 :3

35.Najdraže godišnje doba?
-Ovo je jedno od najtežih pitanja,definitivno.Uglavnom,svako godišnje doba volim na neki način,tako da i nemam omiljeno.Možda bi to bilo leto,ali svejedno nisam sigurna. 

36.Moda ili kozmetika?
-I jedno i drugo. ☺

37.Voliš li nogomet ili neki drugi sport?
-Nogomet me nekako ni ne privlači toliko.Što se tiče ostalih sportova,volim tenis i odbojku.

38.Kako bi sebe opisala u tri reči?
-Drugačija (kreativna),iskrena i...Ne znam.

39.Omiljeni film?
-Nemam.

40.Veseliš li školi?
-Na neki način i da,jer ću ponovo videti svoje drugarice i zbog toga što ću svima pokazati sve što ću napraviti za školu. Jednostavno sam lud kreativac. ♥

41.Pinterest,We ♥ it ili Tumblr?
-Ovo je takođe jedno od težih pitanja.Zaista ne mogu da odaberem.

42.Najlepša boja?
-Plava,tirkizna...Znači sve vrste plave boje.
43.Kakve blogove voliš,a kakve ne?
-Pa pre svega,volim blogove sa lepim tekstom.Tj. da taj tekst bude što lepši i da poseduje što više lepih izraza,ako me shvatate.Ne volim kada na nekom blogu o modi ili na blogovima gde se uglavnom pišu random stvari,vidim neozbiljne tekstove gde ima jedno milijardu smile-a i tako te stvari (naravno,ako nije neki blog o zabavi kao što je iCat).Znači pre svega volim originalnost i to me mnogo privlači.Ima još dosta stvari,ali da ne dužim više.

44.Gledaš li Disney Channel i ako gledaš,koja ti je omiljena serija?
-Verovali ili ne,ja samo Disney Channel i gledam.Omiljena serija mi je Austin & Ally,Wizards od Waverly Place i Jessie.

45.Da li bi htela da ti blog bude 'full time job'?
-Nisam sigurna,još sam mlada da bih razmišljala o budućnosti.Blog pišem čisto iz hobija,a da mi bude stalni posao,eh tu već nisam sigurna.

46.Zarađuješ li od bloga?
-Ne. 

47.Da li čitaš BRAVO?
-Upravo sam prestala da ga kupujem,jer mi je dosadio i radije čitam Hej! časopis.BRAVO sam čitala od aprila prošle godine pa do juna ove godine.

48.Mace ili kuce,i zašto?
-Više sam ljubitelj pasa,ali volim i mačke.Pogotovo male mace. ☺

49.Da li ti je nutella dečko?
-Na neki način i jeste,haha.Obožavam Nutellu. ☺

50.Da li si razmišljala o tome da otvoriš jutjub kanal?
-Mislim da svako od nas ponekad sebe zamisli u ulozi nekog jutjubera,uključujući i mene.Da,jeam,ali mislim da ne bih mogla da vodim i jutjub kanal i blog.

51.Koga od navedenih poznatih ličnosti najviše voliš:Bethany Mota,Taylor Swift ili Selena?
-Selenu izbacujem prvu i sada se dvoumim između Tay i Beth.Mislim da ne mogu njih dve da upoređujem pošto se ne bave istim poslom,tako da...Biram obadve. ☺

52.Zašto toliko voliš Tijanu?
-Jednostavno,ne znam ni ja sama.Na neki način sam opsednuta njome i šta ja znam.Obožavam njen blog i džinovski sam Tijanator i prosto to je to.Kao što sam i gore napomenula,ona mi je uzor u blogovanju.

53.Tri omiljene domaće jutjuberke?
-Vina,Marija i Jana.

54.Tri omiljene pevačice?
-Demi Lovato,Taylor Swift i Ellie Goulding.Ali Demi je br.1.

55.Koristiš li twitter?
-Napravila sam nalog i onda sam zaboravila šifru tako da ne koristim. ☺

56.Da li si nekada bila u Parizu?
-Još uvek nisam,ali mi je mama obećala da ćemo otići sledeće godine možda. 

57.Kako ti zvoni telefon?
-Pesma kada mi zvoni telefon je od Demi Lovato-Neon Lights.

58.Koji model telefona imaš?
-Imam Samsung Galaxy Core Plus nešto tako. 

59.Kako bi htela da se zoveš,a da nije Elena?
-Možda Kristina ili Aleksandra.

60.Šta misliš o chocker ogrlicama i da li ih nosiš?
-Meni se one veoma dopadaju i uvek ih rado nosim. ☺

61.Da li si imala nekog kućnog ljubimca pre Aske?Ako da,stavi sliku!
-Pa ja i+ustvari trenutno imam tri psa,a pre sam imala još jednog po imenu Toni i nemam mnogo njegovih slika nažalost..On je inače bio nemački ovčar ili kraće vučijak. :(

62.Ko ti je ovde u Q&A postavio najviše pitanja?
-Anonimac.

63.Koji je tvoj grad iz snova?
-Teško je izdvojiti baš jedan,jer ja želim da sva mesta na planeti obiđem.Pa za sada su to Piza,Pariz,London i New York.

64.Tvoja najveća vrlina je...
-Iskrenost.

65.Omiljeni filmovi i glumci?
-Omiljeni film nemam,a omiljeni glumci su mi Ross Lynch i Debby Ryan.

66.Kako karakterišeš savršenog dečka?
-Savršen dečko bi trebao da izgleda ovako:da je svoj,da je iskren,pametan i zabavan. ☺

67.Šta je po tebi dovoljno za sreću?
-Sreću čine male stvari i to je sasvim dovoljno.Ali mene najviše razveseli kada izađem u prirodu sama ili sa drugaricom i jednostavno pobegnem od realnosti.Zatim prosto uživam i mislim da me to najviše čini srećnom. ☺

68.Da li bi snimila film ili objavila knjigu i o čemu bi se radilo?
-Radije bih objavila knjigu i ta knjiga bi bila o dve najbolje drugarice koje bi se posvađale i onda bi glavna junakinja bila izvređana od strane svog odeljenja i onda bi prošla razne prepreke i na kraju bi postala najomiljenija.Ne znam,ali ranije sam počela da pišem sličnu priču i znam da malo zvuči neinteresantno,ali to je čisto ukratko.

69.Koliko ti je potrebno da napišeš post?
-Ja se mnogo razvlačim tokom pisanja postova i kada pišem neki mini post ili neko obaveštenje,eventualno to pišem dva sata dok mi za neki duži post,treba recimo ceo dan i pak nekoliko dana.

70.Tvoje omiljene knjige?
-Zaveštanje od Danijele Stil.

71.Gde bi snimila reklamu kada bi mogla i za koji proizvod?
-Svoju reklamu bi snimila sa Sarom Jovanović u nekom studiju i volela bih da reklamiram ili B.U dezodorans ili ledeni čaj Arizonu.

72.S kim od blogera bi želela imati saradnju?
-Već sam se dogovorila sa nekim blogerkama i sa njima i želim da imam,ali ne želim da otkrivam,već bih želela da ostane iznenađenje.A ovako bih htela da imam saradnju sa Tijanom ili Teodorom. ☺

73.Da li nam možeš otkriti neke planove za buduće blogovanje?
-Planiram dva posta za septembar i ne smem ništa da odajem,žao mi je,haha.Uglavnom,sve dolazi spontano. ☺

74.Šta mrziš kod drugih ljudi?
-Dvoličnost.

75.Omiljena pesma od Katy Perry?
-By the Grace of God,ali volim skoro sve njene pesme,inače. 

76.Kako se rešavaš usamljenosti?
-Pustim muziku i to je to,haha.Šalim se.Ne znam ni ja sama. 



77.Osoba sa kojom si sse u poslednje vreme zbližila,a verovala si da nikad nećeš,da li postoji?
-Da,sa jednom drugaricom. ☺

-I kraj mog Q&A!Ne mogu da verujem da sam dobila preko 77 pitanja!Zaista vam hvala! ♥





















10 коментара:

  1. Super, sladak post. Aska je preslatka, ijaaao :3. Drago mi je da treniraš tenis, to mi se čini jako zabavan sport. Ja isto obožavam čitati. Slične smo, jako.

    VRATILA SAM SE NA BLOG - Pogledaj novi post i ostavi komentar, puno mi znači. - http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Stvarno sam uživala u post i opet moram da kažem : ti si genijalna osoba,ipak ne pišem ja sa svakim hahahah xd oke zezam se ,nego ,ja se ni sad ne sjećam koja su pitanaj moja hahah xd jedino ovo za Katy Perry znam da je moje hahahhahaha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  3. wauu kuca ti je preslatka <3 <3
    sjajan post draga moja!
    pls lajkuj moju novu fejsbuk stranicu
    Isidora
    https://www.facebook.com/highheelpoodle?ref=hl

    ОдговориИзбриши
  4. Hello, Elena. Ovdje Amar B. xD
    Vjerovatno me ponaješ sa PvP-a; izmislio sam kviz #PogodiPvPevca. (;
    - došao sam da kažem da mi se tvoj blog jako sviđa, pa sam po uzoru na njega napravio i ja jedan. http://amkos-crazy-little-planet.blogspot.com/
    Molim te posjeti ga i komentiraj, ako možeš reklamiraj ga na svom, to bi mi mnogo značilo. Pozz.

    ОдговориИзбриши
  5. Hej. ♥
    Vjerovatno me poznaješ sa PvPa, ja sam izmislio kviz #PogodiPvPevca. Po uzoru na tvoj blog, ja sam napravio svoj. amkos-crazy-little-planet.blogspot.com Posjeti ga i komentiraj kad stigneš, jako bi mi značilo ako bi mogla da ga reklamiraš na svom blogu. ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post! Aska je predivna!

    Posjeti moj blog i učlani se. Naravno, ako želiš. Uzvračam!

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post! Ja sam tocno mjesec dana starija od tebe :) xD

    ОдговориИзбриши
  8. I ti si ranije krenula? Posto si u februaru :)♥

    ОдговориИзбриши