субота, 4. јул 2015.

#Tea Time With Ely-June Favorites ☺



-Završeno je još jedno poglavlje u mom životu-Jun.Gotovo ga nisam ni osetila,jer je veoma brzo prošao i imam osećaj kao da nisam ni bila na moru.Tako da mi je od sada zvanično počeo raspust.Verovatno sad svi mislite,pošto sam bila na moru i pošto sam kupila mnogo stvari,da imam mnogo favorita.Ali naprotiv.Nemam ih uopšte puno.


-Na mojoj listi favorita za ovaj mesec se našao,svima dobro poznati B.U.Nekako sam ovaj dezodorans B.U Fancy Cinderella najviše koristila tokom proteklog meseca.Većina ga sigurno ima,tako da neću mnogo štreberisati oko mirisa,jer je dovoljno reći da je fenomenalan!


-I kad sam radila recenziju za Shine on me labelo,odmah sam znala da će ući u moje favorite.Zato neću ništa da objašnjavam oko prvog labela (rozeg) već ako želite da saznate nešto više o njemu,svakako pogledajte recenziju ovde.Što se tiče Baby Lips-a,nosila sam ga na moru i njega sam koristila non-stop.Opisaću ga u nekoliko reči,jer uglavnom je svima vama već poznat.Radi se o Peach Kiss labelu koje ima miris (ili ukus ☺),a takođe i boju breskve što ga već čini jedinstvenim.Savršeno hidrira i mekša usne i pakovanje mu je ljubičaste boje sa providnim poklopcem sa slovima boje breskve.


-I da,tu se naravno nalazi i jedna knjiga.Pročitala sam je dok sam bila na moru i stvarno knjiga je zakon!Nije da kopiram sada Tijanu,ali definitivno menja ugao gledanja na blog.Bukvalno,ljudi!Jako mi se dopada način na koji Zoe piše i nadam se da će napisati još neke knjige.Radnja je vrlo zanimljiva,a takođe sam naučila neke stvarno kul savete o samopouzdanju i strahovima koji su mi bili i više nego potrebni,Da vam ja ne otkrivam celu knjigu,pročitajte je sami.Moja topla preporuka.Pa...Onlajn devojka odlazi oflajn xx (šalim se ☺)

P.S.Izvinite što je slika mutna.


-I poslednja stvar,ali ne manje bitna jeste ova kombinacija.Dobro,ne kombinacija već odeća.Baš sam iznosala ove pantalone,a majicu manje-više.Pantalone se sastoje iz tako finog printa,iz prelepog materijala.Savršenstvo (Inače,da li ste primetili da je meni sve fenomenalno i savršeno?) Majica je preslatka,posebno papagaj ♥


-Uzgred,spremam vam jedan post.Iznenadni post.Dobro ne iznenadni,već Desk Tour 2015!Mada mi je soba u džumbusu i stvarno moram da se potrudim da je sredim.Sređujem je već tri dana.I pesme za kraj!


-Dok sam bila na moru,preko puta mog apartmana je bila neka radnja koja je non-stop puštala jednu te istu pesmu.Bukvalno ispada da je puštaju dan-noćno i na kraju pomislim da im je to himna.Sad zvučim smešno,ali hajde.U pitanju je ova pesma:




-To bi bilo to!Hvala što ste pročitala ovaj post,a za koji dan stiže post sa slikama iz Italije.

Ely se odjavljuje ♥







9 коментара:

  1. Imamo isti baby lips :) Izgleda da sam jedna rijetkih koja još nije pročitala Online devojku ;) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Imam Baby Lips Peach Kiss i stvarno ga volimm :*
    Ja tražim onlajn devojku,no vjerovatno cu je kupiti na moru.

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post.Imam isti baby lips i ured sam ga potrosila.Po meni je najbolji :).
    Tu knjigu moram da kupim!!!
    Majica je jako slatka :).

    ОдговориИзбриши
  4. Super post, majica je preslatka, i ovaj parfem je super, kao i bejbi lips koji duugo koristim i sjajan je. Jedva čekam desk tour, napiši i neki post o moru. :) ❤

    ОдговориИзбриши
  5. Imas lepe favorite. :) Uf taj baby lips. XD Pa kada cu ga vise isprobati!? xD salim se... :) Post je odlican!

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlični favoriti! Knjigu kupujem prvom prilikom, za baby lips ne sumnjam da je odličan, a što se tiče Fancy Cinderelle pripremam jedan post o njoj jer je predivna, ali psst. :D

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Imam ovaj B.U. parfem i mnogo ga koristim jer se znojim i skoro sam kupila Baby Lips Peach Kiss i i meni je stvarno super,a pogotovo miris i sjaj na njemu. :D

    Super post Ely! :D ♥

    ОдговориИзбриши
  8. B.U parfeme do sada nisam koristila,znam da je smesno,ali mi nisu tako privlačni. Vise sam za She,Nivea ili Fa dezodoranse. Baby Lips sam potrosila juce,i plakala :'( Znači nema boljih labela od njih! Imamo iste helanke :))


    P.S poseti i komentarisi moj blog - alijindnevnik.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. super post :)) trenutno čitam tu knjgu i fenomenalna mi je :* http://fdiarybyz.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши