уторак, 7. јул 2015.

The Liebster Award


-Verovatno ste čuli za veoma poznatu nagradu koja se deli među blogovima,a to je Liebster Award.Namenjena je talentovanim blogerima koji imaju manje od 200 čitalaca,a da bi je dobili,prvenstveno je potrebno da vas neko nominuje.Tako da je ovo neka vrsta Tag-a.Sve što je potrebno je da se zahvalite osobi koja vas je nominovala i da nominujete još nekog tj. da ne prekidate ovaj krug.

-Pa mene je nominovala Tea sa bloga Just be who you want to be i jako sam joj zahvalna na nominaciji.Hvala Tea! ♥ Pa da počnemo sa pitanjima. ☺

1.Zašto si osnovala blog?
-Pa jednostavno me je to privlačilo i bilo mi je veoma dosadno.Htela sam da imam svoj mali kutak i da pišem o svemu šta osećam.Da nađem neke prijatelje i to je to.

2.Oksfordsice,viskoke štikle ili papuče?
-Pa ne znam.Po mom mišljenju,najbolje su oksfordice.Onda papuče i visoke štikle na zadnjem mestu.

3.Koji trend ne podnosiš?
-Iskreno,nema nekog trenda koji ne podnosim.

4.Ako bi bila životinja,koja bi bila i zašto?
-Najradije bih bila pas,jer su ipak psi omiljene životinje.Mnogo su slatki,ali u isto vreme i strašni.Stvarno ne znam šta sam sad nalupetala.

5.Koji je tvoj omiljeni modni brend?
-Uh,teško pitanje.Nemam omiljeni,ali jako mi se dopada brend Chanel.

6.Kako bi opisala sebe?
-Sebe bih opisala kao jako pametnu,emotivnu,stidljivu osoba koja obožava kreativnost i da piše.Naravno,osobu koja ima svoje snove i želje.

7.Ako je tvoja kuća u požaru koje modne stvari bi ponela sa sobom?
-Da mi je kuća u požaru,ne daj Bože, ne bih ponela ništa od modnih stvari.Već bih sa sobom povela svoju porodicu,psa,novac i telefon.Istog momenta bih pozvala vatrogasce.

8.Ako bi imala priliku da radiš u nekom magazinu,koji bi to bio?
-Svakako HEJ!

9.Kada bi mogla da budeš jedna od Kardashian/Jenner,koja bi bila?
-Ne bih bila nijedna od njih,ali kad moram da biram,svakako bih bila Kendall Jenner,jer je ona najnormalnija od svih ostalih u toj njihovoj familiji.

10.Omiljeno jelo?
-Možda tunjevina.

11.Da si osoba iz crtaća i imaš samo jedan outfit da nosiš uvek,kako bi izgledao?
-Hmmm,pa vrlo interesantno pitanje.Možda bih bila Barbie lol.Dobro ne Barbie,već neka princeza.Kao naprimer Bella koja ima prelepu,žutu lepršavu haljinu i predivnu braon kosu.

-Nominujem Bojanu sa bloga Smoothie Glam. ♥
-I Sandru sa bloga Sandrin kutak. ♥


10 коментара:

  1. hvala na nominaciji! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Supet post Ely.♥
    - ovo poslednje pitanje je neko jednistveno. :'D

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. i ja volim channel :))
    sjajni odgovori i drago mi je za nominciju :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Radila sam ovaj tag i jako sam se zabavila radeci ga.. Super odgovori
    Q&A na mom blogu, pitaj šta god te zanima
    suzanas1.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super urađen tag, odgovori su sasvim na mestu. http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Strava odgovori. Samo tako nastavi!!! :*
    Moj prvi post na ksenijacakic@blogspot.com
    Pomozi mi da budem uspešna :*

    ОдговориИзбриши
  7. Da zaista odličan post. I slažem se ona za Barbie, jer i ja želim to. hehe



    New post and please follow me on BL.

    Bloglovin : tinyurl.com/ndpuscu
    Blog : uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlican post , slazem se za Bellu , ona je pre hahah *-*


    P.S.pokusavam da obnovim blog , volela bih da izdvojite par minuta i vidite neke koje ranije postove , ako vam se svidjaju pridruzite se mom blogu . :)
    http://prettylittlegirlthings.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши