петак, 31. јул 2015.

#Tea Time with Ely July-Najava za giveaway,uskoro #Back to school postovi....


-Iiii dok listam svoj planer,vidim da je jul bio totalno dosadan.Mislila sam da će biti zaavnije,ali ništa od toga.Pa ostao mi je samo avgust i planiram da mi on bude zanimljivi i već sam isplanirala mnogo stvari.Uglavnom,meni je došla familija iz Austrije i pre neki dan su otišli i doneli su mi mnooogo poklona i lepo sam se provela s njima,iako je prošlo izuzetno brzo.Ulavnom,planer mi izgleda ovako:


-Znam da se ne vidi skoro ništa i da sam samo nešto švrljala i brljala,haha.


-Pa uglavnom,avgust je deo godine kada sam najviše kreativna,zato što tada budem u onom fazonu #Back to school i zarazim se svesčicama i tim stvarčicama.Tako da,ovog meseca će biti uglavnom samo takvi postovi i da,za nekoliko dana izlazi Desk Tour. (Konačno) 
Ujedno sam obećala i giveaway sada u avgustu i biće ga!Počela sam da kupujem nagrade i očekujte ga sredinom avgusta ili možda,pak kasnije.Potrudiću se da sve završim u što kraćem roku.


-Mesečnih favorita imam nekoliko i hmmm,pa da.Na listi se našao ovaj B.U dezodorans HeartBeat u mini pakovanju i njega sam osvojila u Teodorinom giveaway-u i jako mi je koristan pogotov što je u mini sizu i mogu uvek da ga nosim sa sobom.Plus,obožavam miris ovog dezodoransa i on mi je svakako jedan od omiljenih B.U-a do sada.


-Zatim sam ovu mašnicu takođe dobila u giveaway-u kod Teodore i jako mi se dopada,pogotovo pošto je plava,a plava mi je omiljena boja.Uvek je nosim sa zadovoljstvom,iako je malo velika za moju glavu,ups. ☺


-I naravno,i Eos lip balzami su tu!Mislim,očikledno je da su se našli ovde,jer ono...Prosto su savršeni,a kompletnu recenziju možete pročitati OVDE.


-I ovaj Baby Lips sam kupila dok sam bila na more.Inače,izašli su kod nas i ja sa kupila još dva i ono kao,odlepila sam!Aa ne,zamislite ja ulazim u DM i gledam nešto,kad odjednom pogled mi je skrenuo i kada sam ih ugledala,zamislite reakciju.Odmah sam ga zgrabila i u istom momentu ga kupila.Što se tiče ovog,ovaj je Pink Shock i jako je divan.Miriš na malinu i boja je jako lepa,onako ostavlja nežni roze trag i prikladan je za školu.epo neguju usne i to svi znate,tako da ja nemam šta da vam objašnjavam.


-Pesma meseca mi je svakako Demina pesma Cool For the Summer,jer ipak Demi ist the best. ♥
Moju letnju playlistu,možete da vidite na sledećem linku:Ovde

-I to je to!Idem da završim sa pisanjem jednog posta,a izbaciću ga najverovatnije sutra. ☺
Bye!









4 коментара:

  1. heeej ,meni se post jako svidio..jedva čekam giveaway iako ne vjerujem da ću moći učestvovati ipak smo iz različitih država haha xd a vezano za august i meni on bude najzanimljiviji od svih ovih ljetnih mjeseci..dok opet ,muka mi je jer moram ponovo u školu hahha xd ali ni jedan od favorita do sad nisam probala,nisam ja baš tip osobe za kozmetiku,mene najviše privlači polica sa hranom hahha xd <3
    -emma

    ОдговориИзбриши
  2. Meni je ovaj post jako svidja! Sve stvari su preslakte! :)
    AKo zelis postani i ti moj clan bloga,bilo bi mi drago ako bi pogledala moj blog:) http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam znala da je i kod nas stigla nova Baby Lips kolekcija, obavezno kupujem bar jedan čim odem u DM ili Lilly. :) Eos balzami su prelepiii. ^^

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Ovi EOS balzami su fenomenalni, zaista. Ja ubek pozelim da ih narucim,ali nikako da to uradim. Valjda mi je malo odbojno zato sto je preko interneta. Obavezno cu potraziti novu Baby lips kolrkciju. Nisam znala da ih ima kod nas.:)^^

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши