среда, 15. јул 2015.

#June Update


Izvinite što nisam pisala nedelju dana,nisam imala želju za pisanjem već sam uživala u letu i zaista sam bila odsutna iz blogovanja.Pa rekla sam da će biti slika iz Italije i sve sam slike iz juna odlučila da prikažem u nekom postu i to baš u ovom.Uz neku sliku će da bude i mini opis.Pa uživajte u slikama!


-Ovo je moj pas Aska i ja nju obožavam kao i ona mene.Jako je jako slatka i u januaru sam još planirala da napišem post o njoj,ali ipak nisam.Pa ona je kovrdžavi bišon i obožava da se sunča.Do sada je 4 puta imala štence.


-Prosto uživam fotkajući prirodu,a pogotovo cveće i ovo je jedna slika koja je meni mnogo draga.

*Slike iz Italije*

-Dan 1









-Dan 2





-Dan 3
























-Dan 4





















Dan 5
















Dan 6



























Dan 7







Dan 8





Dan 9

///////

Dan 10
















-Nemam više živaca da postavljam slike.Pokvariće mi se telfon na kraju.Šalim se! :)

Pa to bi bilo to!tiske očekujem u komentarima i izvinjavam se svima što im nisam komentarisala postove ovih nekoliko dana.Volim vas. ♥















9 коментара:

  1. More, odmor... nema boljeg. Slike su odlične! Čaša s imenom mi je odmah pala u oko. Nadam se da si se lepo provela :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Divne slike! ♥

    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. divno!
    slike su prelepe a vidim da si uzivala u sopingu :)
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16. јул 2015. 01:29

    Thanks for following me.I am following you back dear:)

    http://www.nilgunozenaydin.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Super post , nadam se da si se lepo provela u Italiji , zaista je ovako na pogled predivno i ima mnogo mocnih stvarcica. ☺
    Kuca je preeeslatka.♥

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Aska je predivna i izgleda tako mirna. Stvarno su ti lepe slike iz Italije. Odličan post.

    LEJA

    ОдговориИзбриши
  7. ne mogu reći da sam uživala čitajući ali mogu reći da sam uživala gledajući...slike su stvarno fenomenalne i kreativne,vidim jako lijepo si se provela,i voljela bih kada bi pisala o toj knjizi zoelle onako da postaviš koji djelić i da me uputiš ako gdje naiđen na nju da je uzmem. hahha xd a inače imaš odličnu posteljinu hahha xd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  8. Zaista mi se dopada ovaj post! Kuca ti je preslatka! Inace, jako mi se dopadaju slike iz Italije i zaista ih ima puno.Ne znam kako si izdrzala dok su se ucitavale na blogger-u, ja ne bih imala zivaca. :D ♥

    P.S. GIVEAWAY je u toku na mom blogu:
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/2015/07/its-giveaway-time.html

    ОдговориИзбриши