уторак, 21. јул 2015.

Eos Lip Balm-Recenzija ☺


-Oni koji me prate na Instagramu su videli jednu fotku koju sam postavila i na toj fotografiji se nalazi,ni manje ni više nego Eos Lip Balm.Verovatno ste svi čuli za njih.Dobila sam ih od svoje rođake iz Austrije,mada ih je ona naručila preko interneta i mnogo sam srećna.Stoga sam odlučila da uradim recenziju!


-Krenuću od pakovanja.Verujem da je pakovanje svima zanimljivo,jer se labelo nalazi u loptici.Ja sam,inače dobila Coconut Milk i Vanilla Mint.Coconut Milk je ovaj roze sa belim prugama,a Vanilla Mint je ovaj plavi.Lako se otvaraju i zatvaraju i staju u džep. ☺


-Zaboravila sam da vam napomenem da su napravljeni od najprirodnijih sastojaka i ti sastojci su 95% organski.A takođe sadrži i vitamin E i zbog toga su mnogo dobri. 


-Kada se otvore...Savršenstvo! ☺ Ima dovoljnu količina labela i čula sam od jedne moje drugarice da njen Eos traje već 3 godine i da ima još.Divno neguju usne i ne ostavljaju nikakvu boju.Miris je savršen i veoma su prijatni,a takođe i hidriraju.Moj Coconut Milk miriše na kokos,dok Vanilla Mint miriše na vanilu i oba mirisa nisu ni previše napadna,a nisu ni previše slaba.


-Ne znam šta bih još mogla da kažem osim da su savršeni.I da,zar nisam napomenula da mogu da se jedu? ☺ Obavezno poručite jedan,ja verovatno hoću.I obavezno napišite utiske u komentar ako već imate.Ne znam sa kog je sajta naručila moja rođaka iz Austrije i ne mogu sada da vam kažem,ali postoje nekoliko pouzdanih sajtova kao što je ova stranica Eos Balzami.I ocene:

Ambalaža:10
Miris:10
Trajanje:10
Nega:10

-Nadam se da ste uživali. ♥
P.S nadam se da vam se dopada novi izgled.Sama sam pravila pozadinu kao i prošlu.I hvala vam na 50+ čitalaca,najbolji ste! ♥♥♥




















10 коментара:

  1. Predivna recenzija, a kako ti je lepa prva fotografija, hehe. Učlanila sam ti se u blog :)

    ОдговориИзбриши
  2. Pozadina je preslatka. Odmah sam primetila. Blago tebi, plavi mi izgleda nekako lepse.

    mojinternetsvetmojapravila.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pakovanje je veoma primamljivo, a mirisi vanile i kokosa su pravi letnji. Recenziju si tako dobro napisala da razmisljm da narucim jedan takav lip balm :)

    ОдговориИзбриши
  4. obozavam Eos imam i ja Coconut Milk i odusevljena sam <3
    od mene sve preporuke za Eos Balzami stranicu jako su ljubazni sto je retka pojava danas :) ja sam kod njih porucivala i mist VS i planiram jos neke stvari da narucim <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. napokon i moj prvi post ovde :)
      ko zeli neka baci pogled mozda izvuce nesto korisno,jos se ne snalazim sjajno ali dajem sve od sebe <3
      http://nedabugarski.blogspot.com/

      Избриши
  5. Odlična recenzija, prelepo izgledaju, a ne sumnjam da su divni i kada je hidratacija u pitanju. Baš bih volela da imam jedan :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna recenzija. Divno izgledaju oba, ali meni se za nijansu malo vise dopada pink-beli jer obozavam kokos. Definitivno cu morati da ga narucim i to preko stranice koju si ti preporucila. Divan post! ♥

    P.S. GIVEAWAY je u toku na mom blogu, mozete se prijaviti ovde. ♥

    ОдговориИзбриши
  7. Super rezencija :D
    Super si uredila blog *-* Mnogo mi se sviđa pozadina i boje :D

    myworldajla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Divna recenzija! Možda ću i ja poručiti plavi, nekako mi je privlačniji,

    http://maki003.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Nice post :)

    http://angelfashioncorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши