субота, 27. јун 2015.

New room,new rules! ♥


-Pa prvobitno bih htela da saopštim da uopšte nisam imala ideju kako da naslovim ovaj post i da,znam.Naslov zvuči malo glupo,ali šta ću.Ovaj post je posvećen mojoj drugarici koja planira uskoro da kreči sobu i nema mnogo ideja kako da je sredi,a ja bih rado želela da joj pomognem putem ovog posta.


-Znate onaj osećaj pre krečenja,zamislite vašu idealnu,savršenu sobu,a na kraju ispadne totalno drugačije?Pa ja sam upoznata sa tim.Pre nego što išta uradite sa vašom sobom,trebate DOBRO da razmislite u koju boju ćete da krečite.Moj lični izbor bi bio da svoju sobu ofarbam u boju kajsije.Ne preporučujem neutralne boje kao što su braon,crna,siva..No nema veze,to je pak vaš izbor. ☺ Svaka boja ima svoj uticaj na raspoloženje,što je takođe veoma bitno.Naprimer,plava najviše opušta i smiruje,narandžasta uzbuđuje,žuta usrećuje...


-Ne zaboravite da uskladite boju nameštaja sa bojom sobe.Nećete valjda da sobu okrečite u plavo,posteljina da bude roza,a orman da bude naprimer žute boje,zar ne?


-Zatim,što se sređivanja tiče,najbolje je da sve stvari koje imate stavite na pod i onda polako da rasporedite gde će šta da stoji.Neki stočić da vam bude za šminku i tu ostavite neseser i nakit,u neku fioku da smestite DIY materijal...Što se radnog stola tiče,napisaću Desk Tour post uskoro. (Ne verujte mi na reč,moram prvo da sve fino sredim)


-Da soba ne bi bila prazna,ubacite nešto i na zid.Postere,fotografije,diplome,uramljene slike...Naravno,pazite da ne preterate puno.


-Postoje osobe koje prosto obožavaju DIY projekte,a to dobro dođe kad je ukrašavanje sobe u pitanju.Stvarno se može napraviti dosta toga,a kladim se da ste svi vi,barem jedanput pogledali neki video-snimak u vezi DIY projektima za sobu.Nije loše da ponekad ubacite nešto što će nekome stvarno zapasti za oko kao ove police (Nije baš DIY,ali nema veze ☺) ujedno i štede mnogo prostora:

-I to je to.

Uzgred dosadilo mi je da pišem vlogove pa ću na kraju meseca postavljati samo slike.Napisaću i Haul onoga što sam kupila dok sam bila u centru.Može?











13 коментара:

  1. Jaoo kako su lepe ove sooobe...
    Planiram na jesen da sredim moju sobu, biće to promene iz korena :)

    Kapege life moments :)

    ОдговориИзбриши
  2. Bas mi se dopada ideja za post. Ja nisam skoro krecila sobu posto mi se trenune boje (zidovi su mi okreceni u tri boje- zuto, plavo, ruzicasto, haha) dopadaju. Ali sam uvek raspolozena za neki diy projekat. Posto imam previsee knjiga mogla bih sa probam da potrazim nesto ovako i oslobodim malo pristora.:)

    ОдговориИзбриши
  3. Prvi put sam na tvom blogu i jaaaako mi se sviđa. Post je odličan i najviše mi se sviđa onaj dio o boji zidova.



    New post on UNIQUEYEAH.
    uniqueyeah.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican blog! Izgled je sjajan, kao i postovi na njemu! Ja sam tebe zapratila, ako hoces uzvrati folow:

    http://inmyownworld321.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Bas si mi pomogla i ja uskoro krecim sobu i ovakvi saveti su mi preko potrebni!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odlican post. Lepo od tebe sto hoces da joj pomognes , ideje mi se jako dopadaju. ♥

    Novi post; http://miljana-saveti.blogspot.com/
    Ako ti se svidja blog uclani se. :)

    ОдговориИзбриши
  7. super ti je post kao i ideje,a mislim da bi svako trebao da mu soba bude onakva kakav je on zamislja tj da odazire neciju licnost ali super su ti savjeti nadam se da ces i ti posjetiti moj blog http://justbeyourselfa.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  8. Prediivan post i vrlo korisni saveti :) Kad imam vreme brobacu nesto jako dobra zanimacija <3

    molim te follow back :*

    http://majaanchevska.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Mnogo mi se dopada izgled i dizajn tvog bloga. Prvi put sam ovde i odmah sam se uclanila. Inace, post si jako lepo napisala i vidi se da imas talenta za blogovanje. Meni se svaki tvoj predlog i vise nego dopada. ♥

    P.S. Znacilo bi mi mnogo, ako bi uzvratila follow. ♥
    http://styleonfirstplace.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Post je super kao i tvoj blog!
    http://aleksandrascorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Upravo sam jos vise ogladnela od ovih divnih krofnica! *----*
    Uglavnom, post je divan. Ja sam svoju sobu htela ofarbati u plavo, ali sam na kraju ipak odlucila za pink, jer ipak pink je pink. :D

    Imas moj follow♥

    http://paintmepinkyeah.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  12. Kreativne ideje! Sigurna sam da će ti prijateljica nači mnogo inspiracije putem tog posta :) xx Maja
    ❤ http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши