субота, 20. јун 2015.

#Vlog 18.06.20215. ☺



-Tražili ste mi da napišem vlogove iz Italije i evo odlučila sam sve što ću raditi ovih dana da podelim sa vama.Nadam se samo da vam ovo neće biti dosadno,zato što ću se potruditi da bude što zabavnije i zanimljivije.Sada ću napisati vlog od prekojuče 18.06.2015. četvrtak.

-Pa kao prvo,za Italiju smo pošli oko 05.00 sati ujutru i stigli smo oko 15.00.Znači otrpilike smo putovali 10 sati uključujući i stajanja.Prešli smo skoro celu Srbiju (pošto živimo na jugu),Hrvatsku i Sloveniju.Nisam slikavala ništa dok smo putovali osim jednog ,,zamka'' u Sloveniji kraj bezinske pumpe.


-Kada smo stigli i sve lepo kad smo raspakovali kofere moja mama,sestra i ja smo krenule u kratku šetnju.Kupile smo sladoled i to onaj njihov ukusni. ☺


-Prošli smo i kroz park,a sam pejzaž je divan i ne može se opisati rečima.Taj lep,svež vazduh prosto smiruje i oseća se mir.Svo zelenilo koje se nalazi okolo je zaista lepo i sve je uredno i čisto.Cvrkut ptica koji se čuje opušta.





-Kada smo prošle park,sele smo na klupicu da pojedemo sladoled.Zatim smo nastavile da uživamo u pejzažu i u šetnji.Uputile smo se jednom ulicom ka super-marketu,a pre toga smo upoređivale Srbiju i Italiju.Koliko je u Italiji čisto i nigde nije zagađeno.Sve kuće su uredne,pogotovo dvorišta i zidovi nisu ispunjeni grafitima i švrljotinama kao kod nas.To samo dokazuje koliko oni vole svoju okolinu i koliko se trude da je sačuvaju.




-Kada smo stigle do super-marketa kupile smo sve što nam treba,a pre toga sam isfotografisala neke male detalje.Htela sam da vam pokažem njihov način da se ne razbacuju kolica.U jednom malom ,,kutku'' se nalaze sva kolica i da bi se kolica uzela treba da se stavi euro i kada završiš sa kupovinom,da bi vratili svoj euro nazad kolica se vraćaju na mestu na kom su bila i onda uzmeš euro natrag.Ne znam da li sam vam rekla,ali ja ne umem da objasnim neke stvari lepo tako da mi neće biti čudno što vam nisam lepo objasnila.Inače taj super-market se zove ,,Tuodi''. ☺



-Nakon toga smo se vratile u stan i dosađivala sam se dok me mama nije pozvala u dugu šetnju.Napravile smo jedan veeeeeeeliki krug oko grada i umorna sam legla da spavam.Okej,nisam bila umorna.Štaviše jedva sam zaspala,hehe.Tako je protekao moj dan.Sutra ću objaviti vlog za juče,a sutra vlog za danas. ☺









5 коментара:

  1. Stvarno je bas lepo. Kako idilicni prizori.♥ Sogurno ces se lepo provoditi i u nastavku svog boravka tamo.♥

    ОдговориИзбриши
  2. a baš si se divno provela vidim,ajooj ,šta bih ja dala da sam tamo s tobom hahah xd da kod njih je mnogo bolje uređeno definitivno nego kod nas hahha xd ja stvarno volim ovakve postove,tako da jedva čekam nastavak,lijepo se provedi <33333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  3. A kako sam ljubomorna,Italija je savršena,blago tebi *-*
    Slike su savršene

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман22. јун 2015. 18:11

    Ely,gde si ubiću te više?Ajd dolazi smanjili nam se lajkovi nznm dal sad imamo 75 ili 76.I ajd dolazi ovamo više!
    HAHAHA,mala šala!Osim ovoga sa lajkovimaa.Ja sam kaća s fan stranice.
    Zovi nekog da likee,smanjili su see...ocajno :(

    ОдговориИзбриши
  5. jako su inspirativne slike, drago mi je da uzivate u letu :D
    pogledate moj novi post <3
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши