среда, 3. јун 2015.

Tea time with Ely-May favorites ☺


-Okej...Konačno je prošao i taj mesec.Moram da vam kažem da je maj definitivno najgori mesec što se tiče škole,a to naravno,svi znate.Napokon je stigao jun i sada će škola da se završi,a ovih poslednjih dana mogu da se opustim,jer su skoro sve ocene zaključene i nemam o čemu da vodim brigu.


-Ovih dana,u školi je aktuelan izazov Charlie Charlie Challenge i sad su svi počeli da igraju tu igru.Ta igra je veoma zanimljiva,barem po mom mišljenju i naravno,nije stvarno,jer sam ukapirala u čemu je fora. ☺ Za one koji ne znaju,stave dve prekrštene olovke i napiše se ,,Yes'' i ,,No'' i onda se olovka pokreće pod ,,Čarlijem uticajem''. ☺


-Haha.Kao što možete da vidite,prethodna slika baš opisuje veoma naporan kraj školske godine i vrlo je interesantna. ☺

-Pošto smo završili sa utiscima prethodnog meseca,vreme je da pređemo na favorite.Nemam ih mnogo,jer sam bila isuviše zauzeta da bih bilo šta radila.Pa krenimo. ☺


-Dezodorans C-THRU me je ostavio bez reči.Miris je predivan i nije prejak,a ambalaža je još lepša.Od mene ovaj dezodorans ima samo reči hvale,jer je zaista sjajan i mislim da ću da kupim još neki od C-thru dezodoranasa.


-Obožavam ovakve trake za kosu.Mnogo su praktične i super su za letnje vreme ma ne samo za to,već za sve!I za treninge,šetnje...


-Ovaj sjaj za usne sam već jednom svrstala u favorite,ali se izgleda i ovog meseca našao na mojoj listi favorita.Evo napisaću opet nešto o njemu.Ostavlja blagi roze sjaj na usnama i miris vuče na jagodu i veoma je kako da kažem-slatkast.Sve u svemu super je i stvarno mi se dopada i boja i miris. ☺


-Nisam imala ranije prilike da vam kažem,ali ja prosto obožavam narukvice! ☺ Ovu narukvicu sam dobila za svoj rođendan pre godinu dana i nisam je tako često nosila.Moram reći da je stvarno slatka i kao što vidite,ona je u crveno-beloj boji. ♥



-Ko još ne voli Baby Lips balmove?Otkako su stigli u Srbiju,postali su potpuni hit i nema osobe koja ih ne voli.Imam skoro svih pet,ali u poslednje vreme sam počela da koristim ovaj žuti ,,Intese Care''.Nije baš najbolji i ostali Baby Lips-ovi su bolji,ali sasvim je okej.Sviđa mi se to što miriše na vanilu,ali mi je malo čudno kad ga nanesem na usne.Sve u svemu super je. ☺




-I poslednja stvar koju obožavam,a to je ova ogrlica.Mislim ja obožavam ovakve priveske koji su srebrni.Kao što možete da primetite na slikama se vide privesci slova ,,E'' i jedan preslatki mali delfin.Šta reći osim da je divna?I to bi bilo to od ovomesečnih favorita. ☺


-Inače u poslednje vreme samo jedem ove Violetta čokoladice koje sam dobila iz Italije.Posebno moram da napomenem da sam zaljubljena u to kako su ih upakovali,jer me pakovanja uglavnom i privlače. ☺

Pesme meseca
-Uh,sada je teško reći koje su mi omiljene pesme ovog meseca,jer i nisam mnogo slušala muziku iskreno da vam kažem.Potpuno sam se zarazila sa pesmom ,,Up'' od Olly-a i Demi,a tu je i novi spot pesme ,,Bad Blood'' od Tay tako da jedino to.Slušala sam i Nicki Minaj tj. ove njene novije pesme i one su isto odlične. ☺








-I to bi bilo to!Ovih dana stiže i jedna recencija i nadam se da ću je lepo uraditi,jer mi je to ujedno i prva recencija koju radim na blogu.A i još nešto,šta mislite o onoj ,,nepravdi'' na ovogodišnjoj Evroviziji sa poenima?Pfff,čista glupost!I da,još nešto.Jedno pitanje za vas. ☺

O čemu biste voleli da pišem?




4 коментара:

  1. Анониман3. јун 2015. 23:10

    Odličan post. Narukvica je divna. :)

    http://savetiizasve.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Super post, Ely. I kod nas u skoli je do skoro bio aktuelan Charli, pa susviizmisljali razne neke price.xD
    Volim baby lips, ali nemam ovaj. Na slici mi deluje jako lepo. Volela bih da ga probam s obzirom da mirise na vanilu. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Stvarno sjajan post ♥ I mi smo probali challenge, ali ne funkcionira xD

    Molim vas učlanite se, skoro nam je jedna godina :3
    kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Sviđa mi se sve što si napisala.. Super su mi pjesme koje si stavila i slika za kraj godine je vrh! :-)

    ..Nova sam i napisala sam prvi post i značilo bi mi da komentiraš i učlaniš se u moj blog: http://mojetinejdzerskeavanture.blogspot.com/ :)♥♥♥!!!

    ОдговориИзбриши