уторак, 23. јун 2015.

#Vlog 19.06.2015. & 20.06.2015.


-Odlučila sam da u jednom postu napišem vlog za dva dana da se ne bi nakupili postovi za sve vlogove.Pa pre tri dana smo uzeli ključeve od apartmana i apartman je blizu mora.Već,evo treće godine iznajmljujemo apartman iz iste agencije.Ime te agencije je Serena i agencija je super,a ono što je još bolje jeste to što je agencija u istoj zgradi gde i naš apartman.Uzgred nisam vam rekla grad u kome smo iznajmili apartman i gde idemo na more.Grad se zove Bibione,a svu tu čar grada ćete moći da vidite na slikama.



-Pošto je ovaj post vezan za dva dana,petak i subotu prvo ću da napišem za petak,a onda za subotu.Pa u petak je bilo kišovito i celo prepodne smo sedeli kući zamarajući se.Bilo je nevreme,a pošto nam je dosadilo da sedimo čitav dan kući,krenuli smo u jednu prodavnicu Pitarello da kupimo nove patike.Bilo je zabranjeno da se slikava,ali ja sam ipak zahvatila brojne slike iz te prodavnice,haha. ☺



-Ono što sam obukla jeste ovo sa prethodne slike.Moderne pantalone koje su veoma lagane i napravljene su od nekog veoma laganog materijala i Break the rules majica iz New Yorkera.Oba dva odevna predmeta imaju cvetni dizajn pogodan za leto. ☺


-Jedva sam našla odgovarajuće patike,jer i nema puno patika mog broja.Kupila sam patike sa slike i bile su na sniženju 50% što je sjajno po nas.



-I naravno,kako da Ely odoli,a da ne pogleda šta ima od odeće?Bilo je puno lepih stvari,pogotovo majica i kombinezona.Cene su malo skuplje,ali se isplati da kupiš.



Cool,zar ne? ☺

-Cool,zar ne? ☺

-Zatim odmah sledećeg dana smo dočekali naše prijatelje da stignu u stan kako bi ga oni koristili i mi smo odmah kasnije krenuli za Bibione.Na putu za Bibione smo,kao svako svke godine videli prelepe konje.




-Nakon toga smo uzeli ključeve od apartmana i otišli da pogledamo kakav je.Apartman je veoma prostran,taman za moju porodicu. ☺


-I kasnije smo izašli u malu šetnju sa prijateljima.Išli smo po sladoled i tamo gde smo ga kupili imaju razni ukusi.Ima Violetta sladoled,ali pošto sam ga jela prošle godine odlučila sam da probam neki drugi.Uzela sam sladoled od macaroonsa,nije nešto Bog zna šta,ali je dobar. ☺




-Uslikala sam mnogo divnih fotografija,a sve fotografije koje neću objaviti sada u vlogovima objaviću na kraju meseca u jedan post.Ima raznih prodavnica gde se prodaje svšta nešto.Uglavnom su to neke sitnice,nakit...Ima jedna radnja u kojoj sam kupila jedan Dreamcather (Konačno!) i mnogo je lep.


-Kasnije su došli naši prijatelji i uživali smo do kraja dana.


















9 коментара:

  1. Divan post, Ely. Slike mi se mnoho dopadaju i veruj mi, dok sam ih gledala osecala sam se kao da sam tamo sa tobom.♥

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se ovaj post jako dopao.Apartman je super. Ipak,zanima me ovaj sladoled. :3 Super je post. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se ovaj post jako dopao.Apartman je super. Ipak,zanima me ovaj sladoled. :3 Super je post. ☺
    http://natalijabeauty.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман24. јун 2015. 12:28

    Kako si dodala ovo polje 'čitaoci' ?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Uđeš na ono podešavanje za blog i ideš na opciju ,,Izgled'' i tu možeš da pretisneš gde hoćeš da staviš određeni gadžet.U tvom slučaju je gadžet za čitaoce pa ćeš malo prolistati na dole i naćićeš gadžet ,,Lista čitalaca'' i to samo pretisneš pa sačuvaš.Nadam se da sam ti bila od pomoći. ♥
      U ostalom zahvaljujem ostalima na svim komentarima! ♥

      Избриши
  5. Odličan post Elena ♥ Prekrasne slike. Uživala sam čitajući ovaj vlog. Jedva čekam post koji će biti na kraju mjeseca s još slika :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ayy, Violetta... :D Ja bih se slikala sa njom, haha. :) Outfit ti je super, kao i ceo post tj. vlog. :D
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj ako ti se dopadne.

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Odlican post!
    Super su slike i sladoledi izgledaju odlicno
    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Cveće je predivno! ^_^ I ostale fotografije mi se dopadaju. :)


    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши