петак, 19. јун 2015.

What's in my bag for travelling 2015?


-Ovaj post sam planirala da napišem pre dva dana,ali mi se nije ukazala idealna za to.Ne znam da li znate,ali ja se trenutno nalazim u Italiji i tek sam sada shvatila da imam internet tako da mogu i ovde da pišem postove. ☺ A sada da pređemo na glavnu temu ovog posta.U današnjem postu ću vam pokazati kako izgleda moja torba za putovanje i šta se sve nalazi u njoj.Pa uživajte!


-Ovako izgleda moja torba za putovanje.Kao što možete da primetite,na ovoj torbi preovladaju ljubičaste boje i na kraju se nalazi natpis Hello Kitty i slika.Kupila sam je ovde,u Italiji pre jedno 2-3 godine.Veoma je velika i može da stane dosta stvari u nju.Sada da pređemo na stvari koje se nalaze u njoj.


-Prva stvar koja se nalazi u mojoj torbi jeste neseser,naravno.Ovaj neseser nije nešto mnogo kvalitetan,ali da je praktičan to jeste sigurno.Crne je boje i ima roze tufnice.Na sledećoj slici se vidi sve što se u ovom neseseru nalazi tako da neću ništa više objašnjavati. ☺



-Takođe,spakovala sam i manju torbicu koja je idealna za izlaske.Ono što me je privuklo kod ove torbice jeste print.Mnogo je luckast i maštovit što mi se dopada.Veoma je upečatljiva i lepa.


-Naravno,ponela sam i svoj dragoceni planer.Svi znate kako moj planer izgleda iznutra,a za one koji ne znaju evo link: pretisni ovde


-Bukvalno sam odlepila dok nisam kupila ovu knjigu.Počela sam da je čitam i za početak je dobra.Jedva sam čekala da izađe kod nas i željno sam isčekivala dan kada će da stigne.Tako da sam obavezno morala da je ponesem.


-Bez tableta jednostavno ne funkcionišem tako da sam ga obavezno ponela.Neću puno da ga koristim sada dok sam u Italiji,ali ću ga koristiti dok budemo bili u autu na putu nazad. ☺


-Ponela sam i svoju mini pernicu i još jednu koju nisam uslikala,jer mi je ostala u autu.Ponela sam ih uglavnom zbog sestre,zato što ona crta i šara svašta nešto.


-Rečnik sam ponela onako iako mislim da mi neće trebati,jer sam već dovoljno upoznata sa italijanskim jezikom tako da ću se snaći. ☺


-I u manjoj pregradi mi se nalaze slušalice,Violetta čokoladice,naočare i telefon.


-Od sutra mi je zakazan apartman kod mora, pa očekujte puno slika za kraj meseca.Želela bih da vam pokažem koliko je Italija lepo mesto. ☺ Očekujte i još neke postove vezane za more i Italiju.


-Obavezno napišite u komentaru šta mislite.Pa do sledećeg posta.....























5 коментара:

  1. Cool torba ♥ Moj tata je svaki mjesec u Italiji po 6-7 dana (poslovno), pa se nadam da ću uskoro s njim moći ići :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super torba!
    Odličan post *-*
    Piši još postova vezane za Italiju,možeš i neke savjete sa izgovorom jezika ili vlog :*
    Btw.Najbolja si ♥

    www.myworldajla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Torba je jako kjutt *-*
    Piši neki vlog ili tako nešto,bilo bi mnogo cool

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Torba je mnogo lepa. U principu nosimo iste stvari. I ja bez tableta ne funkcionisem. Lepo se provedi u Italiji!♥

    ОдговориИзбриши
  5. Torba je lepa , i neseser takodje. :)
    - one trake za kosu su takodje presweet. ♥

    ОдговориИзбриши