уторак, 9. јун 2015.

Recenzija-Rosal Lip Balm Shine on me ☺


-Konačno je došao red i na mene da objavim neku recenciju.Pa kao što možete da primetite,proizvod o kome ću danas davati svoja mišljenja je Rosalovo labelo Shine on me iz kolekcije običnih lip balmova.U nastavku pročitajte više. ☺


-Pa kao prvo,reći ću vam nešto o mirisu.Miriše na jagodu i nekako je slatkast.Jednostavo  mi dođe da ga poližem sa svojih usta.Sve u svemu,miris nije nešto mnogo poseban,ali nije ni loš,ustvari veoma je prijatan.☺


-Kad se otvori roze je boje i nije mnogo pigmentovan.Daje blagi srebrnasti sjaj i kada se nanese na usnama,ne stoji mnogo dugo što mu i jeste jedina mana.Zatim,želela bih da pohvalim i ambalažu.Ambalaža je u prolećnom fazonu i poklopac je u svetloj rozoj boji sa granama trešnje.Jednostavno divno! ☺



-Pogodan je za školu i savršen je za sve one koji ne vole da nose prejake karmine ili labela.I da,zaboravila sam.Ovo labelo daje posebnu mekoću usnama i ima prirodnu hidraciju usana.Veoma je mali (mislim iste je veličine kao i svako drugo labelo ☺) i lako može da stane u džep.


I za kraj ocene:

Miris:9
Ambalaža:10
Trajanje:8
Boja:10
Nega:10

-Ja sam zaista zadovoljna ovim labelom iako nije baš najbolji.I još jedan put ponavljam da miris ovog labela nije za svakog,posebno za one koji ne vole malo jače mirise.


-To bi bilo to.Nadam se da vam se dopada kako sam uradila svoju prvu recenziju i u komentaru obavezno napišite šta mislite. ☺Inače,nastavnica srpskog me je pozvala da od sledeće školske godine prisustvujem dodatnoj nastavi i da očekuje od mene da idem na takmičenje,mnogo sam happy! ☺♥
Pa baj,baj! ♥
















6 коментара:

  1. Prejednostavan mi je izgled xD Imam ga i super je kao proizvod ♥ Samo, kao što sam rekla mogli bi poboljšati izgled.

    Na mojem blogu je pokrenuta kampanja, možeš se pridružiti ♥ justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Ja drugaricama uglavnom poklanjam labela, i jednoj sam poklonila ovo, ali ne znam utiske. xD

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post, moja drugarica koristi ovo labelo i baš joj se dopada, mada, ne traje dugo i to mi je jedina zamerka. :)

    Poseti i moj blog: http://smoothieglam.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Nisam do sada koristila ovaj Rosalov balsam, ali sam od drugarica cula da je dobar. Nakon tvoje preporuke cu ga verovatno probati. :)

    ОдговориИзбриши
  5. Super recenzija...
    I ja sam imala to labelo i meni je bilo odlično.Miris mi se mnogo sviđa zbog čega sam ga i brzo potrošila.Mnooooogo mi se sviđa ambalaža,preslatka je iako je meni malo pukla :///

    www.myworldajla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Ambalaža je preslatka i svidja mi se što ima malo pigmentacije :) xx Maja
    http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши