среда, 27. мај 2015.

Summer outfits ideas!

-Danas sam malo ,,pročačkala'' Polyvore i stvarno obožavam da kreiram nove kombinacije na njemu.Satima i satima sam pravila i prepravljala i konačno,evo ga!Kombinacije koje sam pravila su uglavnom za leto i za lepo vreme i veoma su šarene.Iskreno,ja sam zadovoljna kako su ispale i po mom mišljenju su stvarno super,ali sada je red na vas da odlučite da li su lepe,pa počnimo! ☺



-Prva kombinacija je kao što vidite,u Boho stilu. (Eh,sada ne znam da li se Boho piše velikim ili malim slovom..) Veoma je lagana i savršena je za letnje popodneve.Naime kratka,šarena haljina sa slike je savršena,a nju još više krasi ovaj lagani kartigan u beloj boji.Onda su tu i ove naočare koje imaju stakla u obliku srca i prelepe čizme u smeđoj-bež boji.


-Zatim,na redu je kombinacija koja je idealna za letnju šetnju.Ovaj outfit je zaista lep i sigurna sam da svi vole ovakve tipove outfita.Kao što možete da primetite,na slici se nalazi jedna široka majica sa ,,prskanim'' detaljom (kako ja kažem) i uz nju se može uklopiti teksas šorc.Nećete pogrešiti ako dodate i naočare sa šarenim staklima,kao i torbu i sandale braon boje. ☺


-Sledeća kombinacija je baš girly!Suknja je zaista cool i može se uklopiti uz ovakve majčice.Bele sandale su pun pogodak uz ovu kombinaciju,samo sam ja pogrešila što sam dodala ovu torbicu,jer baš i ne ide uz ovaj outfit.I zaboravila sam da napišem da najbolja frizura koja ide uz ovu kombinaciju jeste pletenica.


-Iiiii...opet Boho outfit!Mada ovaj je skroz drugačiji nego onaj gore.Ovu kombinaciju čini ogrlica dreamcatcher,naočare,štikle sa izrezom (haha) i jedan...kako da kažem...komplet.Mislim ne znam tačno kako se to zove,ako neko zna neka napiše u komentaru,jer ja stvarno ne znam kako se zove.


-I za kraj jedna malo jednostavnija kombinacija koja je dobra i za leto i za proleće. ☺
Ova šarena haljina sa slike stvarno dočarava prirodu i veoma je slatka. ☺ Još više mi se sviđaju ove bele baletanke sa cvetnim dizajnom, a ogrlica je jednostavno prekjut..


-Znam da je post malo kratak, ali se nadam da vam se svideo. ☺
Prethodni post nije bio baš mnogo komentarisan i znam da nije uopšte dobar, ali ja se mnogo trudim no nema veze..
Do sledećeg posta...







9 коментара:

  1. Treća kombinacija mi je više nego odlična, odmah bi je nosila :) xx Maja

    ОдговориИзбриши
  2. Prekul kombinacije , najvise mi se svidja druga , moram negde da potrazim onakvu majicu. :D
    - onaj ' komplet ' se valjda zove kombinezon ili tako nesto. xd

    Super post. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. ajooj sve su odlične,stvarno imaš smisla za modu a i za sklapanje kombinacija...uuh da je meni barem malo tvoje kreativnosti hahaha xd inače nisam bila tu a inače bih ti komentarisala znaš to ,i nemoj zbog komentara misliti da ti post nije bio dobar,tvoji postovi su odlični uvijek .. <333
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман29. мај 2015. 20:34

    ti bas imas stila mnogo mi se svidjaju outfiti.

    ОдговориИзбриши
  5. Sve kombinacije su prelepe. Meni se nekako poslednja najvise dopada.
    PS blog je divan, imas sjajan stil.♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. KAKVE KOMBINACIJE. *QQQQ* SAVRSENSTVO. *-*
    Posetite:http://milenaslife12345.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. meni se prva kombinacija najvise svidja :))
    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Predivni outfit *O* ♥♥♥

    Molim vas učlanite se, skoro nam je jedna godina :3
    kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши