недеља, 10. мај 2015.

Get ready with me-Little Prom Guide 2015.


-Matura nam je za petama i vreme je da se spremimo za taj važan događaj.Koja devojka još ne želi da izgleda savšeno za to posebno veče?Za maturu ima mnooogo stvari koje se moraju pripremiti pa da počnemo! ☺


1.Haljina

-Kada budete birali haljinu,gledajte na to da vam ta haljina stoji,jer džaba vam savršena haljina kada izgledate punije u njoj.Devojke koje imaju tamniju boju kože,njima će najbolje stajati svetlije boje kao što su bela,tirkizna,roza,narandžasta...Dok onima sa svetlijom kožom,njima će stajati tamnije haljine.Naravno,ne da obučete crnu haljinu pa da idete tamo kao da ste pošli na sahranu,zar ne? 


-Pastelne boje su pun pogodak,a ova haljina je savršena.Ja bih ovu haljinu uklopila uz zlatnu ogrlicu kao na slici i sa nekoliko narukvica zlatne boje kao i ogrlica.



-Obožavam mint plavu nijansu!Ovo je takođe ,,pastelna'' kombinacija,a ove cipele i narukvice se baš slažu uz haljinu i čine je nekako posebnijom.Uz to još bolje stoji ružičasti karmin ili sjaj,kao naprimer Electro Baby Lips sa slike.

-Ovo je malo elegantnija kominacija,a svakako je elegantnom čini ova duga haljina i ova torbica.Uz ovakve kombinacije bi najbolje pristajao crveni karmin kao sa slike i zlatan nakit.



-Haljina sa slike bi stajala devojkama sa tamnijim tenom,a ono što ovu haljinu čine savršenom jeste ovo cveće na korsetu.Šta reći osim wauuu.. ☺ Na internetu imate još puuuuuno ideja pa pogledajte. ☺

2.Frizura

-Za frizuru možete bilo šta.Pletenicu,lokne,punđu..Sve zavisi od ukusa. ☺






3.Pratilac

-Pratilac i nije toliko važan.Ne morate baš da imate nekog partnera,a ako to baš želite,možete otići na maturu sa drugaricom ili sa nekom manjom grupicom.


4.Šminka
-Stvar koja mnoge muči-šminka.Pre svega,važno je da se ne preteruje sa šminkom i važno je da se šminka mora uskladiti sa bojom haljine.Nije loše ni da se pre mature ,,provežba'' nanošenje šminke.Evo i neki tutoriali.









5.Štikle i hod
-Štikle,doduše jesu bitne i trebate da izaberete što bolje moguće štikle.Mislim da se naravno slažu,ali i da ne budu previsoke i u njima trebate da se  osećate udobno.
Što se hoda tiče,evo nekih pravila:
-Ako obujete visoke štikle,trebate da se potrudit da vam hod izgleda opušteno.
-Provežbajte hod u štiklama kod kuće.
-Ako budete osećali bol u štiklama,nemojte ih sobuvati nego sednite na par minuta dok se bol ne umiri.
-Tokom hodanja se ispravite i potrudite se da vam glava bude podignuta u smeru kojim hodate. ☺




-Ovo je bio mini ,,vodič'' za maturu i nadam se da će vam koristiti.Post sam počela da pišem još u ponedeljak i planirala sam da ga objavim u toku nedelje,ali nažalost nisam stigla.. :/ Iako sam zakasnila sa ovim postom,poslužiće za sledeću godinu.
Do sledećeg posta... ☺♥



















8 коментара:

  1. Divno si ovo napisala. ♥ Odlican post ~ saveti.
    sandrin-kutak.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман10. мај 2015. 18:47

    Odličan post, srećom haljinu i štikle sam našla, frizuru zakazala, ali mi je veliki problem šminkanje. :)

    ОдговориИзбриши
  3. hey jako lepo post, pogledala sam ovaj my make up routine i dobila i ja objasnjenje za neke stvari,hvala ti :)
    ako zelis da se zapratimo bilo bi mi drago
    cmok!
    isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post i super saveti. :D

    http://ineslittlecorner.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Tražim ovakvu plavu haljinu (samo kraću) za na vjenčanje :) Ona bež/bela je još lepša :) xx Maja

    ОдговориИзбриши
  6. Jako lep post, prva haljina je najlepsa! Pratim te a nadam se da ces i ti uzvratiti pracenje! :**

    http://marinailes9.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. draga moja bilo bi mi jakooo drago da pogledas moj novi post i postavis neko pitanje!
    zelim ti sretnu radnu nedelju!

    Isidora
    http://highheelpoodl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. mnogo dobar post! Bravoo!!

    Obnovila sam blog i bila bih presrecna kada bi se uclanila i komentarisala zadnjii post <3 Pozdrav!
    http://alwaysbehappybyksenija.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши