понедељак, 4. мај 2015.

Tea Time with Ely-April Favorites


-Doleteo je i maj.Maj je mesec koji mrzim,jer se približava kraj školske godine i onda nastavnici zakazuju kontrolne zadatke i svi se oni onda naređaju.Sada da popričamo o aprilu.April je bio dobar mesec mada je vreme stalno bilo promenljivo što mi se baš i ne sviđa.Spremila sam takođe i dosta favorita koji su onako baš aprilski po meni (ne svi),pa krenimo!


-Lak za nokte Care Romeis me je oduševio nakon prvog mazanja!Pre svega sviđa mi se nijansa,a ono što mi se još više sviđa je to što dugo stoji na noktima.Ako ne grešim,mislim da je ovo Aqua nijansa.


-Ovu narukvicu mi je poklonila bivša BFF i veoma mi je draga.Kupila ju je u Turskoj letos,a ovog meseca sam je često nosila.P.S da li ste primetili da sam baš u plavim bojama ovog meseca?


-Veštački venčić je pravi aksesoar koji predstavlja proleće.Ovaj nečić sam kupila u Taily Weil prošle godine,a ove godine mislim da imaju novi modeli venčića.Ono što mi se dopada je to što ovaj venčić nije pretrpan cvećem,a znam da ima i onih koji su prenatrpani pa jedva stanu na glavu.



-Ove maskice sam već spominjala sa tim da ovu drugu nisam slikala.Ova prva maskica sa printom Pariza je ušla na listi mojih favorita da znate,a ova druga je već bila u favoritima.Maskice su napravljene od silikona što je dobro,jer dobro štite telefon.


-U ovu knjigu sam se zaljubila.Mnogo je interesantna i mnogo je maštovita.Radi se o tri devojke koje su ustvari boginje i one to nisu znale.Igrom slučajeva su se slučajno upoznale preko školskog projekta i na kraju su postale najbolje prijateljice.





-Ovu pesmu sam ranije čula,ali nisam znala ko je tačno peva,ali sam ipak saznala.Pošto je mnogo zarazna,slušala sam je non-stop i već je malo dosadila,ali je ipak super pesma.







-Ovaj post sam napisala na brzinu,ali se nadam da vam se dopao,Takođe dobila sam ,,kreativnu'' blokadu,iako imam hiljadu ideja u glavi.Well,bye ♥












6 коментара:

  1. Jaooo cela bloggerija slusala tu pesmu a ja samo ne. xD
    Odlican psot. ♥
    sandrin-kutak.blogspot.com
    Poseti! Novi post!

    ОдговориИзбриши
  2. Prosto obožavam ovu pesmu ♥♥ Venčić je presladak. ☺

    ОдговориИзбриши
  3. Da, pesma je baš zarazna :) I meni se svidja venčić iz Tally-ja :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман6. мај 2015. 08:58

    Eliii suuuuuuuper jeee!!!! Samo lak nije aqua nijanse.

    jakiandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Maskice su mi prekrasne :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. ovako odličan post, i da primjetila sam da ti je stvarno plava bila favorit ovog mjeseca,ni ja ne volim maj jer baš zbog istog razloga kao i ti ,hm..ova pjesma ,da volim je ali ne slušam Megan baš toliko ali eto,hm ,ovaj lak je predivaan,hjooj a i ova narukvica koju si dobila od prijateljice ili ove maskice aaaj ,stvarno odlični favoriti ! ;)
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши