недеља, 26. април 2015.

5 Spring Hairstyles! ♥


-Danas sam odlučila da malo pretražim internet i odjednom sam se zagledala u nekoliko frizura koje su stvarno prelepe,a jednostavne da se naprave.Fine su za proleće posebno kad je vreme napolju super i odlučila sam da ih podelim sa vama ☺.


-Ove ,,krofne'' punđe izgleda da nikad neće izaći iz mode.Po mom mišljenju ovo je baš idealna frizura za proleće,a kao dodatak možete staviti venčić od belih rada.Postupak ne znam kako da objasnim pa bolje da vam dam tutorial. 





-Ova frizura me podseća na onu bujnu kosu koju ima Pepeljuga u istoimenom filmu.Postupak neću objašnjavati,jer nema šta da se objasni. ☺



-Ooh God,i'm in love with this! ♥ Ova frizura je toliko coolofantastičnosavršena ili jednom rečju savršena!Prelepa je,a sigurna sam da će svakom zapasti za oko čim je pogleda.Lepa je za školu,kao i za druga mesta. 


-Ne znam da li su izašle iz mode,ali ove mašnice su idalje prekjut.Tako jednostavna,a prelepa frizura se mora svideti svakom.Ovu frizuru možete nositi kada idete u neku opuštenu šetnjicu,a možete je nositi i u školi.


-I poslednja,ali ne manje važna grčka punđa!Ova frizura je više za leto,ali je fino nositi je i u prolećnim danima.Postoje razni načini za pravljenje ovakvih ,,punđi'',ali meni su ovakve najlepše.Evo i tutoriala,mada je ova frizura sa snimka malo drugačija nego ova sa slike.






-To je to za ovaj post.Znam da je malo kratak,ali nadam se da ste uživali.
-I evo jedne tužne vesti.Možda ću ugasiti blog iako to ne želim.Stalo mi je do bloga i pisanja,ali moram da se potrudim za kraj škole da bih prošla dobro sa ocenama.Uskoro ću da napišem i post o ukrašavanju dnevnika kao što ste tražili..

Pa bajjj,bajjj! ♥








5 коментара:

  1. Odličan post!
    Mnogo mi se sviđaju frizure iako polovicu ih nemogu napraviti jer imam kratku kosu :(
    Ali tvoj blog je idalje odličan kao i frizure *-*
    Mnogo mi se sviđa prva punđa *-*
    Nemoj ugasiti blog jer je stvarno fenomenalan,jedva čekam sledeći post.
    www.myworldajla.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Sjajan post :)
    Frizure su prelepe :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Ne mogu da se odlučim koja je najlepša, sve su predivne! :) Grčku pundju nekad pravim pa mi odgovara (za moju kraću kosu). Pratim preko gfc pa ako hočeš, možeš uzvratiti :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se sve frizure svidjaju, ali ja imam kratku kosu. :(

    Poseti moj blog, i uclani se ako hoces. Na blogu je takmicenje.
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман4. мај 2015. 19:17

    Obožavam da gledam ovaj video sa punđom. Druga frizura mi se najviše sviđa. Odličan post, postala sam član tvog bloga. :)

    ОдговориИзбриши