среда, 8. април 2015.

Bliži nam se Uskrs-Kako ukrasiti jaja? ☺

-Bliži nam se Uskrs (iako je nekima već prošao) i obožavam taj praznik,jer tada mogu pokazati svoju kreativnost u bojenju jaja.Ima stvarno puno ideja i stvarno šta sve ljudi neće smisliti,ali evo i nekih mojih preporuka,jer ipak malo je dosadilo da svake godine jaja bojimo u jednoj boji,zar ne?



1.Awwwwe,zar nisu preslatki?Ja sam htela da obojim jaja ovako i onda su svi počeli.Mnogo mi se sviđaju i lako je da se ,,naprave''.



2.Sledeća je dekupaž tehnika koja je,po mom mišljenju,sjajna!Za ovo vam trebaju samo lepak i salvete,a ko ne zna da se snađe neka nađe na internetu tutorial.Ovo obavezno probajte,nećete zažaliti, 



3.Tufnice,tufnice i tufnice....Jednostavno ih obožavam,a ova jaja su prekjut i prejednostavna su za ukrašavanje.



4.Ni ova ideja nije loša.Mada mi malo liči na Henna Art (ako se tako piše).




-Post je veoma kratak,znam i uskoro objavljujem jedan DIY post i moje March favorites.

XOXO,Ely...







1 коментар:

  1. odličan post,ja stvarno volim ta uskrsna jaja gledati iako ne slavim uskrs, :D ali ovo prva dva jajeta su mi najbolja ,ja volim takve stvari ,npr. ja bih moža uzela i napravila nešto vezano za mačke hahhaha xd ,a inače i ova ostala su odlična,rađaju nove kreacije hahha axd
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    inače izvinjavam se što prije nisaam komala ali nisam stigla :/
    emma
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши