петак, 17. април 2015.

#Tea Time with Ely-March favorites


-I evo ga..Još jedan zakasneli post..Stigao je i april,a sa njim i ovo divno vreme.Opet sam promenila sliku i više je neću menjati dok mi ne dosadi.Sada da pređemo na temu.Mart je bio nekako....kako da kažem....Spontan!Nisam ni osetila kako je brzo prošao,a sve što sam radila bilo je nekako u žurbi tako da ni ovog meseca nemam mnogo favorita,a ovo su i neki od njih.


-Essence-Colour & go lakovi su zaista divni!Ovaj lak tirkizne boje me je posebno oduševio,jer mi se mnogo sviđaju ovakve nijanse i evo on se ovog meseca našao na listi mojih favorita..


-Sledeći na spisku je Baleino labelo Swirled Kisses.Kada sam ga dobila,jedva sam čekala da ga otvorim.Miriše na jagodu i veoma je prijatan osećaj kad se stavi na usnama.Još zanimljivijim ga čini ovo ,,prugasto'' pakovanje.


-Ovaj parfem sam još davno dobila,a u poslednje vreme ga često koristim.Marka parfema mi nije baš najpoznatija,jer na bočici piše samo ,,Tendre'' i ,,Amour'' i mislim da je francuskog porekla.Ima lep,slatkast miris.


-Odlučila sam da i telefon malo ,,doteram'' ☺ i kupila sam dve maskice.Na slici je samo jedna,a drugu nisam slikala.Kao što vidite na ovoj se nalazi zastava Velike Britanije,a na drugoj se nalaze razne turističke atrakcije u Parizu kao što su Luvr,Ajfelova kula...




-Ne znam da li se dnevnik može svrstati u favorite,ali eto..Odlučila sam opet da započnem dnevnik,jer ipak kad malo bolje razmislim sve će mi to ostati kao divna uspomena.Ako hoćete,mogu u nekom od nardenih postova da vam prikažem kako možete da ga ukrasite. ☺ P.S na slikama sam zaboravila da se potpišem,ali znajte da su to moje slike.

Moj mesečni kutak
-Kao što sam i napomenula,sve sam radila užurbano tako da mi je glava bila na sve strane.Ocene na tromesečju su dobre,iako se i nisam baš trudila i tako..Hahah.Ne znam ni zašto sam napravila mesečni kutak kada sve objasnim u uvodu.Inače šta mislite o ovoj ogrlici koju sam napravila? ♥





-Lajkujte stranicu koju sam napravila za Tijanine fanove: OVDE

-Ovog meseca nisam imala vremena za slušanje muzike,tako da nemam omiljenu pesmu ovog meseca.Usput,pogledajte ovu sliku.



-Umorna sam od kompjutera i očito mi je potreban san.Trudiću se da objavljujem što češće postove,jer moram sada da se fokusiram na školu i sve ostale obaveze koje imam..Bye,bye ♥
















8 коментара:

  1. Super post Ely! Like sam stranicu o Tijani, a maskice su prelepe! Volela bih da napišeš post kako ukrašavaš planer tj. dnevnik!

    Poseti moj blog!
    justforgirrl.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Maskica je prelepa.
    Možeš da napišeš post o tome kako ukrasiti dnevnik,baš bi mi bilo interesantno da isprobam :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. hej odličan post <3 mislim da bi mogla postaviti te ideje za ukrašavanje dnevnika,i da odlični su ti favoriti oko njih ne mogu previše komenrtarisati jer ,hm ja ne koristim ništa od toga :/
    i da učlaniću se u tvoju fan stranicu samo dok odem na fb oke ? :D <3
    iamforeverdirectioner.blogspot.com
    emma

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post :)
    Imam i ja ovaj parfem, prelepo mirise :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Kao I uvek super je Elly .#takoely !!! <3


    jakiandyou.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post kao i uvijek ;)

    Posjeti moj novi blog;
    www.fitnessizdravzivot.blogspot.com

    ОдговориИзбриши