среда, 20. мај 2015.

DIY Jewerly Storage


-Pošto odavno nisam objavila nijedan DIY post,danas sam se ,,pozabavila'' kreativnošću i napravila sam predivan držač za nakit.Ako želite da vidite postupak rađenja,pročitajte nastavak. 



Za ovo će vam trebati:
-Kutija (Uključujući i poklopac)
                                                        -Marker ili olovka
                                                        -Makaze
                                                        -Lepak
                                                        -Rolna WC papira 
                                                        -Papir u boji


1.Prvi korak nažalost nisam slikala,ali nadam se da vam to ne smeta.Na poklopcu kutije obeležite olovkom pregrade i kasnije te pregrade isečite.
2.Kada isečete te pregrade,zalepite ih lepkom.



3.Zatim rolnu od WC papira ,,urolajte'' u željeni ukrasni papir,zalepite lepkom i probušite male rupice za minđuše.Ja sam svoju rolnu oblepila u roze boju da bi se slagalo uz boju kutije.


I gotovo!Mini držač za nakit koji izgleda prelepo i ne zauzima mnogo mesta. ☺






-Do sledećeg posta.... ☺

















7 коментара:

  1. Jako korisno, a lijepo i vrlo lagano :) Naravno da ću napraviti ♥

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Draga Sandra,želela bih da mi pošalješ pozivnicu za čitanje tvog bloga,jer ne mogu da uđem. :(

      Избриши
  3. Анониман21. мај 2015. 11:20

    Wauuu.Jako lepo i kreativno! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Dobro si se setila upotrebiti rolu od wc papira za minđuše :) xx Maja
    - http://majasmuffin.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Predivno. *QQQQQQQ*
    http://milenaslife12345.blogspot.com/ posetite. :)

    ОдговориИзбриши
  6. Moram to napraviti,stvarno je lijepo!!
    Posjeti i učlani se na moj blog: http://ivanasworldbyivanar.blogspot.com

    ОдговориИзбриши