петак, 22. мај 2015.

Decorate your diary! + ko je nova blogerka? ♥


-Mnogi su tražili da napišem post o dekoraciji dnevika,pa evo ga. ☺
Iskreno,malo su mi dosadili oni kineski dnevnici sa katancom i ključevima,pa sam od obične sveske napravila nešto malo drugačije.Moj dnevnik nije baš nešto mnogo lep spolja,ali zato je unutra još lepši.




-Ovo je prva stranica i na njoj sam napisala neke osnovne informacije o sebi,a sa strane sam zalepila jednu sličicu. (Ovo zamućeno na slici je broj mog telefona)


-Što se tiče ukrašavanja,što i jeste glavna tema,to je vaš izbor.Moj dnevnik je baš šaren i imam puno stranica koje su ukrašene na drugačiji način.Možete raditi bukvalno svašta.Možete da lepite stikere,cirkone,podvlačiti markerima,lepiti tetovaže (Znam,luda sam.Lepim tetovaže po dnevniku..),a sve to možete i da iskombinujete.


-Kao što sam malopre pomenula,lepim tetovaže po dnevniku.Znam da je to suludo,ali mnogo lepo izgleda.Tetovaže koje ja koristim su iz seta ,,Very Bella'' koji sam kupila pre oko tri-četiri godina.Veoma su lepe,a ovako izgleda ceo set:


-Po dnevniku možete da lepite i samolepljive papiriće.Ja ih ne koristim mnogo,jer mi se stalno odlepljuju.



-Meni je dnevnik više kao ,,svaštara'',jer u njemu ne da samo pišem samo šta mi se događalo,već i crtam,pišem neke stihove i rečenice,pravim svakakve liste itd.


-Ovaj kao status sa slike glasi:

Škola
-Prvi čas:Dobar dan tugo
-Zbornica-Planeta majmuna
-Prva klupa-Borba za opstanak
-Izostanak iz škole-Jedan dan života
-Mali odmor-Pet minuta raja
-Petica-Daleko je Sunce
-Poslednja klupa-Slobodan život
-Dnevnik-Lista osuđenih
-Tabla-Zelena smrt
-Roditeljski-Bal vampira
Zvono-Divljač puštena na slobodu


-Pošto će sada kraj školske godine,napravila sam mini plan za učenje tj.napisala sam kada imam neki test,kontrolni ili odgovaranje i jako mi služi da se bolje organizujem. ☺




-I vreme je da upoznate novu blogerku,a to je........Kitty!Kitty je sigurno svima vama poznata,a ja sam htela malo da vas zabavim ovom idejom.Pa kako vam se čini? ☺

To bi bilo to! ☺ Utiske očekujem u komentaru i nadam se da vam se sviđa nova ,,blogerka''.Haha.
Do sledećeg posta...
















8 коментара:

  1. Jako si lijepo ukrasila svoj dnevnik.
    Preko vikedna idem u potragu za tako jednom sveskom.
    Odlican post.

    ОдговориИзбриши
  2. Dnevnik mi se baš sviđa,mnogo je lpo ukrašen
    Ja više voli te sveščice od nekih dnevnika,llepše mi izgledaju XD

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Lijep dnevnik ♥ Ja volim samoljepljive papiriće lijepiti po dnevniku. Nekako mi izgleda ljepše i potpunije :)

    justbewhoyouwantbe.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Dnevnik ti je prelep.Vrh vrhova :) Bas imas kreativnosti.Bas je lepo sto si ga tako usarenila i ucinila ga jos zanimljivijim ☺ ♥


    selenatorwoeld.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Super.Jako lepo ukraseno. <3
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Dnevnik je odličan ♥ vidi se da si kreativna :) odličan post

    Novi post na mom blogu →
    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Heej ♥ Željela si da budemo medijski partneri... Pa može, stavi me I kada vidim da si me stavila, stavit ću I ja tebe...

    NAJTECANJE ZA BLOGGERICU---> kreativanblog.blogspot.com

    ОдговориИзбриши