четвртак, 24. септембар 2015.

Makeup for Fall!

-S obzirom da sam juče stigla u Italiju,ovo mi je neka vrsta mini odmora i imaću i više vremena za postove.Ustvari meni postovi nisu problem,već imam neku kreativnu blokadu koje se ne mogu otarasiti.Već duže vreme sam planirala da uradim neki makeup tutorijal,prvobitno sam mislila da napravim makeup za školu,ali pošto je za to već kasno prebacila sam ga u jesenji.

-Inače ovo nije preterani makeup,već je za one devojčice koje ne žele da se šminkaju puno.I da,ja se uopšte ne šminkam već je ovo za potrebu posta iako sam vam samo pokazala koje proizvode možete koristiti.Pa započeću sa pokrivanjem svih nesavršenosti tečnim puderom.Ovaj koji ja imam je Essence,malo je skuplji,ali je sjajan.


-Zatim prelazim na senku.Izabrala sam malo tamniju varijantu,a u pitanju su Aurine senke u mini pakovanju.Možda bih malo pomešala ljubičastu sa ovom  svetlom rozom bojom,čisto da ne bude skroz tamno.Obožavam ove senke,jer imaju šljokice u sebi i baš su dobro pigmentovane.


-Sledeća stvar koju bih stavila jeste eyeliner i maskaru.Za eyeliner povučite malu liniju,jer bi malo izgledalo preterano kada bi bila duža.Eyeliner koji ja imam je Cat's Eye liner od Miss Sporty-a.Što se tiče maskare,nisam slikala,ali možete staviti bilo koju.


-I za kraj stavite neki karmin.Odabrala sam malo tamniji,da bi se slagalo uz senku.Prvobitno sam mislila da stavim od Rosala Violet Touch,ali pošto sam ga trenutno izgubila,nisam mogla da ga uslikam.Zamena za njega je Baby Lips iz Electro kolekcije Berry Bomb,on je svakako idealan nije ni previše mračan,taman!


-Nadam se da vam se sviđa.Znam da je post malo kratak i da ređe objavljujem,ali uskoro ću pisati češće ako mi dođu neke ideje!Uskoro očekujte collab sa Elsom i Tijanom i ne smem više da otkrivam.Bajjjjjj! ♥



10 коментара:

  1. Sviđa mi se post iako nisam fan sminkanja haha.Ja nigde ne mogu da nađem da kupim baby lips,stvarno nije fer! :/
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. imaš ih u Muller - u, DM - u & Bipi bar ih u tim trgovinama ima u Hrvatskoj.♥

      Избриши
  2. Boje ovih senki su mi zaista predivne.♥ Znaci, svi koriste ovaj novi baby lips, a ja nikako da se nakanim da odem da ga kupim. Ovaj cu definitivno morati da nabavim jer je boja sjajna.♥ Odlican post!:-)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Blago tebi, ti si u Italiji, a mi se mucimo da zadobijemo prve ocene :D
    Super post! Baby lips je jako lep! Jedva cekam collabe :)

    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. blago tebi kada si tamo!
    super post!
    pogledaj moj blog i zaprati ako zelis >>>>>> http://highheelpoodl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Blagoo tebii! Odličan post <3

    Pogledaj moj prvi post: andrijanaslife.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  6. Jaooj, blago ti se hahah. Ništa nisam probala ali čini se potpuno okej, super post!! <3

    Ukoliko vam je teško da naučite neku lekciju i potrebne su vam beleške, možete ih naći na ovom blogu. Tu ćete naći beleške iz raznih predmeta za prvu godinu srednje škole, kao i za srpski jezik osmog razreda. Ukoliko ste mlađi, možete posetiti blog jer se uglavnom sve lekcije ponavljaju iz osnovne škole. Večeras veliko otvaranje, učlanite se i budite među prvima koji će to videti!! (naucilako.blogspot.com)

    ОдговориИзбриши
  7. Baby lips je fantastičaan! Ostale smo bez teksta! Super ti je dizajn bloga!

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Učlani se, molim te, jako nam znači! (naravno, ako želiš)
    NOVI POST JE NA BLOGU!

    ОдговориИзбриши
  8. Jao, blago tebi! Super post.
    Poseti moj blog i ako ti se svidi ne zaboravi da se uclanis! ;) <3
    http://macteagirl.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши