уторак, 1. септембар 2015.

Tea Time with Ely-Pobednik giveaway-a,Favoriti...


-Škola je zvanično počela i nekako mi je teško da se rastanem s letom,ali ipak će mi se ovo leto urezati u sećanju,jer je bilo veoma posebno i neverovatno.Uskoro će početi i jesen,ali ne bih da previse pričam o tome,jer verujem da je svima teško.Pa uglavnom,avgust je prošao prebrzo.Koliko ja znam i brže nego ostali meseci.Mislim da ste svi nestrpljivi da saznate ko je pobednik giveaway-a tako da ne bih previse da dužim...

-Pobednik je......Milica Stanisić!Milica je bila učesnik pod brojem 8 i tako je i sajt izbacio.Milice,čestitam ti od srca i samo od tebe zahtevam da mi se javiš na moj mejl da bismo se dogovorile oko preuzimanja nagrada:elenajovic2004@gmail.com Ostali,nemojte biti tužni,jer će da bude još mnogo giveaway-a na mom blogu.Samo nastavite da me pratite. ☺


-Ovog meseca sam bila veoma hiper aktivna i često sam vozila rolere.Takođe zahvatila sam mnoštvo predivnih fotografija prirode i evo neke od njih.Išla sam u Nišku banju i na igralište i tu su ustvari slike i slikane.






-A sada je definitivno došlo vreme i za moje mesečne favorite.Uglavnom su sve random stvari kao što je ova narukvica.Ovu narukvicu mi je poklonila baka i meni se previše dopada.Ima plave kristalčiće i veoma je jednostavna,ali sve u svemu je prelepa.


-Chocker ogrlica mi je zabeležila avgust,jer sam je baš često nosila i uz haljine,i uz šorc...Bukvalno uz sve!Ono što me je privuklo jeste taj njen specifičan kroj i taj material od kog je sačinjena.Rastegljiva je i gotovo je i ne osećam dok je nosim na svom vratu.Moja na sebi ima ovaj mali kristalni privezak koji je presladak.


Sledeći na spisku jesu ova dva laka istog brenda.Mislim da je ime ovog brenda Gabriella Salvete,ali nisam sigurna.Meni je rođaka iz Austrije poklonila oba laka i nisam ih viđala kod nas.Malo su skuplji,ali kvalitet im je vrhunski.Veoma upadljiva stvar kod ovih lakova jesu neki kao 'kamenčići' koji ostaju na noktima kad se namažu i veoma lepo izgleda.Takođe bočice su im preslatke pogotovo čep na kome se nalaze tačkice raznih boja.Jedina mana jeste što se veoma teško skidaju,ali u suštini su odlični.


-Zatim ima još jedan lak,a to je svima poznati Essence.Ja njihove lakove obožavam i ne kupujem nijedne druge.Imam  ih već nekoliko i jedan od njih jeste ovaj.Nijansa mi se mnooogo dopada i ovo je neka zeleno-žuta boja i oduvek sam htela da imam ovakav lak.Neću ga mnogo opisivati,jer sam već nekoliko puta napisala da su fantastični što je ujedno i dovoljno.


-Svakako najlepši modni detalj ovog leta jesu ove Flash tetovaže.Ja sam svoje kupila u Lilly-u za 300dinara,ali sam se prevarila,jer sam mogla da ih kupim kod Kineza za čak šestoduplu cenu manje.Da,nisam vam spomenula da meni nije krivo da dam velike pare za nešto što jaaako želim,kao u ovom slučaju.Planirala sam da nosim ove tetovaže tokom školske godine,ali se nisam suzdržala,a da ne stavim jednu.Traje mi već vise od nedelju dana i još se nije skinula što me jako raduje.Jednostavno su presavršene i imaju neku posebnu čar.


-Tokom dosadnih letnjih dana sam uglavnom čitala neku knjigu,u ovom slučaju je knjiga Volim Londom koju je napisala Lindzi Kelk.Stigla sam skoro do kraja i zasada mi nije nešto veoma interesantna,ali čim je pročitam celu,javiću vam utiske.


-Obično tokom leta moram obavezno nešto da prezalogajim,a Choco minis čokoladice su mi definitivno postale omiljene,jer su savršene.Odjednom sam počela da ih kupujem non-stop,jer su preukusne,a odlične su kada zagladnite,a kada ne želite da jedete nešto konkretnije.Odsada ću ih nositi za užinu,hehe.


-I poslednja,ali ne manje važna stvar jeste ovaj šorc.U poslednjih nekoliko meseci sam ga baš zavolela i njega sam ujedno i najčešće nosila.Mnogo je sladak i dizajn mu se sastoji iz ouno puno prelepih cvetića,a ono što još volim kod njega jeste što je u mojoj omiljenoj boji. ☺

Dve moje omiljene pesme ovog meseca su:




-To bi bilo to.Bajjjj! ♥










6 коментара:

  1. Super post:)
    Choker ti je preeeelep!Ljubomorna sam*-*
    Joooj,ove Milkine keksice sam jela svaaaaaaaki dan pre dve godine:D
    Srecan pocetal skole:)!
    teengirl2003.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Prelep post,najvise mi se sviđa plava narukvica *__* i one tetovaže su precute ali kod nas nema da se kupe :'(
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Predivan post! Baš mi se dopadaju tvoji favoriti, posebnoi choker ogrlica! :)
    Stvarno sam presrećna što sam baš ja osvojila one divne poklone. Poslala sam ti poruku na mail sa svojim podacima! ♥

    ОдговориИзбриши
  4. Sjajan post, Elenice!♥♥ Mnogo mi se dopadaju tetovaze i ja sama vec duze vreme jurim da ih kupim ali nikako da stignem.:-) Mnogo mi se dopadaju ova dva laka koje ti je rodjaka poslala, boje su stvarno savrsene.:-)♥

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post! Zeleno-žut lak je prekrasan!

    Ukoliko želiš baci oko i na moj blog, na kojemu možeš pronaći novi post. LY! ☺

    http://mybeautyamazon.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Sorc je divan ^^

    http://jfashionlover.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши