петак, 11. септембар 2015.

It's time for....Falling! + mini update

-U poslednje vreme ne mogu bukvalno da postignem ništa.Juče mi je došlo da plačem,jer sam bila prezauzeta obavezama tako da sam domaći radila do 10.30 sati!Plus sam bila uznemirena zbog testa iz matematike,a matematika mi je najveći problem.Mislim da sam počela da se žalim previse,ali htela sam samo da vam kažem da se trudim da se organizujem,jer ću morati I da treniram I od sledeće nedelje se upisujem na kurs nemačkog plus škola i blog.Još jedna stvar...Za 2 nedelje idem za Italiju zbog nekih ličnih razloga i trudiću se i tamo da pišem postove.Takođe dobila sam neku vrstu blokade,non-stop mi u glavu dolaze ideje za postove,ali nekako ne mogu da ih pripremim tj. nekako me sve živcira u zadnje vreme.BTW. upoznala sam Teodoru Aćimović i Aleksandru,jej!


-A sada da se vratim na temu posta.Hmmmm,pa došlo je vreme da se svi ponovo ušuškamo u svoje postelje i da čitamo školske lektire..Ja sam inače ovih dana baš ispirisana jesenom i iskreno mi se dopada ova euforija.Tako da požurite!Uvalite se u kauč i lepo se zamotajte ćebetom sa svojom šoljom čaja u ruci,jer jesen zvanično počinje!


-Potom uzmite nešto da čitate ili jednostavno možete da gledate filmove.Taman je napolju u zadnje vreme veoma kišno i kada je takvo vreme,meni se uglavnom spava. ☺ Ovo je odlična stvar za opuštanje,a plus ćete se rešiti stresa oko škole.Za mene bi bilo idealno sledeće:


-Mada mislim da neću ni stići da se opustim,jedino za vikend. ☺ Moja preporuka za knjigu jeste od Danije Stil 'Zaveštanje'.Čitala sam je davno i u meni je ta knjiga probudila želju za čitanjem još knjiga.Knjiga je veoma interesantna i kada sam je ja čitala,baš sam se uživela.P.S tek sam sad videla da je Tijana izbacila pre sat vremena ovakav post iako ja svoj pišem čitav dan, tako da molim vas nemojte misliti da je kopiram.

-Mislim da je vreme da prekinem ovaj post, jer će izgledati kao da kopiram Tijanu, tako da...Eto to bi bilo ukratko sveć što sam htela da kažem. ..

Bajjj.. 










8 коментара:

  1. Odlican post,ovo vreme je samo za lencarenje...Bas danas sam gledala film sa drugaricom i opustila se...Odlicno <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. I da si i dalje pisala ne bi niko pomislio da kopiraš Tijanu, zato što post nije moguće napisati za dvadesetak minuta. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Odličan post! Ja čitam Igre gladi. Knjiga je jako dobra, ne odvajam se od nje! :)

    Novi post > milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Ja sam počela da čitam 'Zaveštanje' pre sigurno mesec dana i nikako da u mahu pročitam više od 10 strana, baš mi ne prija knjiga. Uvek je brzo zamenim nekom drugom. Pretpostavljam da je prvih 100 strana malo dosadno, ali nikako da pređem tu brojku. :D Super post inače <3

    ОдговориИзбриши
  5. Jako mi je zao sto nemas vremena za blog, ali se nadam da ces uskoro uspeti da ga nadjes. :) Inace, divan post. ja jako volim jesen i to toplotno ususkavanje uz citanje knjiga. :) <3

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Super post! Obožavam jesen. <3

    http://sarahmakeupp.blogspot.hr/

    ОдговориИзбриши
  7. odličnoo. *O* obožavam jesen.♥
    - možeš pratiti moj blog? Bila bih ti zahvalna.

    ОдговориИзбриши