субота, 5. септембар 2015.

Sweet Crush-Recenzija!



-Otkako su stigli ova dva novija Rosal karmina,imala sam veliku želju da kupim jedan od njih i da ih isprobam i pre dva meseca mi se ukazala prilika da ga dobijem i tada sam bila presrećna i zato sam rešila da podelim svoje mišljenje o ovom karminu,jer verujem da se mnogi dvoume da li da ga kupe zbog visoke cene.


-Ja lično mislim da je cena sasvim okej,jer je i sam karmin jako dobar.Ranije sam mislila da je to običan karmin,ali sam pogrešila.Ono što ga čini posebnim jeste što je 2 u 1,jer ima i balzam koji štiti usne.Nisam sigurna koliko možete da vidite na slici,ali ovo providno je ustvari taj balzam,a onda u sredini se nalazi karmin.Kada se namaže ima preleeepu boju,onako jaku roze i stvarno izgleda divno na usnama. ☺


-Ima neki specifičan miris i ne znam kako da vam ga opišem,ali je svejedno lep i kada se namaže uopšte ne osećam da ga imam na usnama i traje veoma dugo,jedno 2 sata.Zatim da pređemo na ambalažu.Prvi put kada sam videla kako izgleda bočica,ja sam se oduševila,jer izgleda preslatko i na sebi ima zvezdice i još neke detalje.

-Tako da ako se dvoumite da li da ga kupite,svakako imate preporuku od mene.Stvarno je fantastičan i cena mu sasvim odgovara.


-Do sledećeg posta...



13 коментара:

  1. ja još nisam probala ovaj Rosalov lip balm, ali bih volela. Posle tvoje recenzije ću to definitino uraditi. Pakovanje, a i sam boj karmina mi se jako dopadaju. Sjajna recenzija, sve pohvale!:)

    marsylylife.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. A koliko uopste kosta? Vidim balzam na slici,prvo sam pomislila da je to žele oko karmina hahahaha xd .super post!
    dreamer-ana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda jako lepo , volela bih da ga probam. Boja mi se jako sviđa. Samo me zanima , da li je na usnama izrazito drečava roze boja ili je malo blaža varijanta ? Pročitala sam da si napisala da je jaka roze boja , ali me ipak zanima koliko ☺ ♥♥

    http://janacornerfashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post, moracu da ga probam :-)
    Zapratila sam te na GFC, nadam se da ces uzvratiti ! :-*

    NOVA SARADNJA NA MOM BLOGU, POGLEDAJTE :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.rs/2015/09/collaboration-with-happiness-boutique.html

    ОдговориИзбриши
  5. Super post, baš mi se sviđa novi izgleda :)

    allforgirls14.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Meni se veoma sviđa ovaj karmin!

    Flyovanje.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Divna recenzija,zaista mi se svidja post!Izgled je presladakk <3!

    perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  8. Odlična recenzija, ruž izgleda divno! :)

    http://sarahmakeupp.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  9. Izgleda zanimljivo,razmislicu da li cu da ga kupim :)



    Giveaway-lepotaodaleks.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  10. jooj,stvarno si odlično odradila ovu recenziju,inače taj karmin nisam imala priliku probati ali ako naletim na njega kupiću da isprobam,imam sličan i vjerujem isto tako da je i taj odličan kao i ovaj što trenutno imam :D
    i da poslala sam ti poruku na hangu..ako si tu možeš li odg
    emma

    ОдговориИзбриши
  11. Karmin je ODLICAN !!! Kupila sam ga danas i odusevljena sam. Cena mu je sasvim okej , jer je i karmin odlican.

    andreaslittlecorner123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши