недеља, 18. октобар 2015.

Obaveštenje

-Ne brinite se, nisam umrla.Pa ovako znam da nisam pisala veooma dugo, ali eto nastavnici odjednom odluče da nam u jednoj nedelji daju 5 testova i 3 odgovarana što je previše. Odlučila sam da napravim jednomesecnu pauzu i počeću sa pisanjem tek u novembru..Inače ovaj "post" ako se tako može nazvati, pišem preko tableta i zbog toga imam nekih greskica, no nebitno.Eto to je ono što sam htela da vam kažem i uskoro izlazi onaj Night routine sa Tijanom i Elsom i znam da najavljujem još od doba dinosaurusa, ali nadam se da je opravdano.

5 коментара:

  1. Jaooo,potpuno te razumem,nisam baš ,,obasipana,, kontrolnima i tim zadacima,ali daju tolikoooooooo teške domaće da mi dođe da dignem ruke od škole -.- . Ćuti , ti si bar dobro prošla je** ih specijalni program, s oproštenjem , dal je realno da ti daju da smisliš priču na osnovu priče?I nemaš nešto mnogo greškica,nemoj da se brineš.Samo da ne digneš ruke od bloga...Scary!!Scary,oh,scaryy!!Inače,ja znam za Tijanu da je objavila svoji post,a za Elsu ne znam.Opravdavamo,jer me tako ostavljaš u još većoj neizvesnosti i mislim ,,Šta li ova Ely sprema??,, .

    Poseti moji blog,nova sam,pa bi mi značilo da se učlaniš ♥
    http://bogdanascupcakes.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  2. Ahh ti testovi,mrzim ih >.< a što je najgore svi testovi i pismene završe u jednoj sedmici.
    No nadam se da ćeš nam se ubrzo vratiti!

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Novi sam blog i volela bih da se uclanis ako ti se svidi. http://blogteenqueen.blogspot.rs/
    Jedva cekam kolab koji spremas! :D

    ОдговориИзбриши
  4. Jedva cekam taj kolab! :D
    Moj novi nlog, poseti ako zelis i uclani ako ti se svidi. Hvala unaored mnogo! <3 ---> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  5. Molim te vrati seeeeeee

    ОдговориИзбриши