петак, 24. јун 2016.

The unicorn Tag 2016:By Ely♥


-Pre nego što počnem,volela bih da kažem da sam dva dana razmišljala o čemu bih mogla da pišem i dobila sam ideju za ovaj tag.Nikad nisam videla nekog da je uopšte radio ovaj tag i da on uopšte postoji,pa sam izmislila neka pitanja za njega i ovo će zvanično da bude moj Tag. ☺ Napisala sam sva pitanja na jednom papiru pa hajde da počnemo!

-Before I start,I would like to say I was thinking two days about what should I write and I came with an idea for this tag.I never saw someone that actually did this tag or that this tag even exists,so I invented some questions for it and this is oficially going to be my Tag. ☺ I wrote all questions down on a paper so let's begin!

1.Kad bi imali jednoroga kao ljubimca,kako biste ga nazvali?

1.If you had an unicorn as a pet,how would you name it?

E: Verovatno bih ga nazvala Cornie ili nešto slično.Uglavnom dobro bih razmislila i ime bi mu bilo unikantno i specijalno.Uskoro ću da kupim plišanu unicorn igračku,pa ću njemu dati ime. :)

E:I would probably name him Cornie or something similar.Manily I would think really good before I name it and his name would be unique and special.Soon I'm buying an unicorn Plushie toy,so I'm gonna give him a name. :) Ohh,also I like names Sprinkle and Ice cream ☺

2.Da li tvoji roditelji znaju da si jednorog član?

2.Do your parents know you're an unicorn member?

E:Naravno.Ponekad pomisle da je to malo ludo,ali dobro. 

E:Ofc.Sometimes they think that's crazy,but okay.

3.Imaš li nešto vezano za jednoroge?

3.Do you have something related to unicorns?

E:Imam majicu koju sam sama napravila,svesku unicorn koju sam nazvala Sprinkle,neke stikere,maskicu,slušalice i to je to. Uskoro dobijam plišane jednoroge.

E:I have a T-shirt that I made by myself,a notebook unicorn I named Sprinkle,some stickers,a phone case,earphones and that's all.Soon I'll get stuffed unicorns.


4.Koji je tvoj kreativan cilj u životu?

4.What is your creative life goal?

E:Moj cilj je da ofarbam kosu u roze boju i to je nešto što stvarno želim da uradim za par godina. :)

E:My goal is to dye my hair pink and that's something I reall want to do for couple of years. :)


5.Prvo što biste uradili kada bi postali jednorog na jedan dan?

5.The first thing you would do if you become an unicorn for one day?

E:Iskreno,stvarno nemam pojma

E:Honestly,I really haven't got a clue


6.Kada si postao član jednoroga?

6.When did you join unicorn club?

E:Na kraju 2015. godine u novembru ☺

E:At the end of 2015. in November ☺

7.Šta misliš o ovom tagu?

7.What do you think about this tag?

E:Pa,pošto sam ga ja na neki način izmislila,ne bih trebala ništa da kažem o tagu osim da sam uživala smišljajući pitanja

E:Well,since I invented this tag,I should not say anything about it.Besides I enjoyed thinking up questions

8.Za kraj,šta bi preporučili ostalim jednorozima?

8.At the end,what would you recommend to the other unicorns?

E:Preporučila bih svima da ponekad puste maštu na volju i da se toga ne stide na bilo koji način ☺

E:I would recommend to anybody that they sometimes need to let the imagination run wild and not feel ashamed in any way ☺

I took a picture of this beautiful rainbow hourse,so I decided to post this picture here
-Onaj ko hoće da uradi ovaj tag,neka napiše u postu da sam ja izmislila ovaj tag i da sam ga ja tagovala :)

-Anyone who wants to do this tag,write in the post that I came up with this tag and write that I tagged him :)
 
Tagujem: Janu sa bloga: ovde
                Teodoru sa bloga:ovde
                Marsu sa bloga: ovde
                Moju drugaricu # koja je anonimna na blogu: ovde


















-

15 коментара:

  1. Odlican post,super pitanja! ♥ Mozda uradim ovaj tag.

    ОдговориИзбриши
  2. Savršen tag! Odlična ideja, ja sam bila zaludjena jednorozima jedno vreme, ali me je prošlo. hah. :)

    misseslandy.blogspot.com --- Q&A, Novi post!

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post!
    Posetite moj blog!
    http://elliesworldoffashion.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post,jako mi se sviđa tag super si ga izmislila jako kreativno <3
    -Ako želiš pogledaj moj blog i učlani se (uzvraćam) :)

    http://doroty4.blogspot.hr/2016/06/10-dobrih-stvari-kod-ljeta.html

    ОдговориИзбриши
  5. Haha, ovo je itekako interesantan tag, mnogo mi se dopada, jako si kreativna i originalna!
    allKatie - novi post!

    ОдговориИзбриши
  6. Baš si pravi unicorn.Post je odličan ili bolje rečeno ovaj tag je drukčiji i poseban.

    ОдговориИзбриши
  7. Kako je ovo preslatko !
    nisam znala da postoji ovaj TAG,odmah odlazim da napisem ovaj post! Hvala ti na ideji :)

    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan,javi se da uzvratim<3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  8. Puno ti hvala sto si me tagovala,setila si se da obozavam jednoroge :D.Tag je unicorntastican i sigurno cu ga uraditi.

    -Jana,xoxo

    ОдговориИзбриши
  9. This is just amaizing!
    You are a genius Ely!
    I am definetly gonna do this tag, thank you for tagging me, xoxo.

    ОдговориИзбриши
  10. Divan post!♥

    Clan sam tvog bloga ako zelis uzvrati:
    aleksandrascorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Sjajan tag, draga! :) Moracu da ga uradim kad tad, hvala ti na nominaciji! :) <3

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  12. Odlican post zaista.
    Bilo bi mi drago ako mozes da pogledas i komentarises moj zadnji post, jer se radi o necemu novom na mom blogu. Hvala!
    moj blog: http://elbexxfashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  13. Odlican post,pitanja su jako zanimljiva :)

    Novi post je na blogu highgirlss.blogspot.ba posjetite ako zelite,VELIKO HVALA!

    ОдговориИзбриши
  14. OMG kako dobro. Ok, ja ovo radim 100% mislim daa. Kako mogu biti jednorog a da ovo ne uradim. :)

    Na mom blogu je novi post o tome kako vreme moze sporo teci pa pogledaj. :)
    worldarounyo.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  15. Super si tag smislila, ne znam je li to majica sto si tinapravila, ali ako je, predobra je :)
    Zapratila sam te. Jos malo pa 100citatelja:)

    https://myfirsttextvm.blogspot.ba/?m=1

    ОдговориИзбриши