недеља, 19. јун 2016.

A boring 'summer' rainy day in Austria:How to survive a rainy day


-U poslednje vreme sam imala neku 'inspiraciju' za spa dan ili tako nešto i juče sam konačno odvojila svoje vreme koje obično provedem na kompjuteru za nešto tako.Ovde u Austriji pada kiša svaki dan od kako sam došla i jednostavno ludim i  jedva čekam da bude toplije da mogu da izađem napolje i da radim nešto pametnije nego da čitav dan buljim u ekran ovog lap-topa.Još jedna stvar,odlučila sam da pišem i na engleskom zato što imam neke čitaoce koji nisu iz Srbije,a prevod nije u potpunosti tačan kad se prevede i makar mogu da izvežbam svoj engleski.

-Lately I had an 'inspiration' for a spa day or something like that and yesterday I took some time that I usually spend on my computer.Here in Austria it rains every single day since I came and it's driving me crazy and I can't wait to be warmer so I can go outside and do something smarter than staring at the lap-top screen.One more thing,I decided to write in English too 'cause I have some readers that are not from Serbia and the transation is not completely correct when you translate it and at least I can practice on my English. 


-Iskreno,svaki dan čekam leto i svaki dan oblačim šorceve i suknje u nadi da će kiša da prestane.Ali do tada,imam zanimaciju da gledam letnje youtube video snimke,ali i one normalne koji nisu letnji.

-Honestly,I'm waiting for summer every day and I wear shorts and skirts and hope for the rain to stop.But until then,I have a thing to do and that is to watch summer youtube videos and also 'normal' videos that are not related to summer.


-Izdvojila sam Essence lakove koji su mi uzgred najbolji (i imam ih oko 30) i mazala sam ih juče pa mi je tako prošao dan.Imam neke planove za blog,tačnije ideje za moje buduće postove koje bih mogla napisati i sada razmišljam kako da ih predstavim na što originalniji način.

-I picked up some Essence nail polishes that are by the way the best for me (and I have 30 of them) and I anointed them yesterday so my day passed fast.I have some plans for blog,I mean some ideas for my future posts I can write and now I'm thinking how to write them on an original way.


-Pa,to je to za sada.Ne znam da li ću nastaviti sa Austria diaries zato što se ne dešava ništa zanimljivo trenutno.To je to,vidimo se u sledećem postu! ♥

-Well,that's all for now.I don't know if I should continue with Austria Diaries beacause currently it doesn't happening anything interesting.That's all,see you in the next post! ♥










8 коментара:

  1. Анониман19. јун 2016. 17:31

    Zanimljiv post!Jako mi se dopada tvoj izgled bloga!Uclanila sam se u blog,nadam se da ces uzvratiti,hvala!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  2. Lep post, slike su odlične! ☺❤

    Novi post
    milicinkutak123.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Sjajno draga, baš sam uživala u postu. Takođe moram pohvaliti fotkice, božanstvene su! :) <33


    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  4. Uživala sam u postu,odličan post!


    Novi post-lepotaodaleks.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  5. OOO EMM DZII blog me je oduševio,presladak..božee*__*
    Mrzim kišu,aaaa moje raspoloženje zavisi od vremena haha ☺ učlanila sam se!
    http://natalijabeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  6. Slike su odlične draga ☺ Super je što si počela da pišeš na engleskom.

    misseslandy.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Sviđaju mi se bojee laka haha
    Visit my blog :) www.classyflare17.blogspot.ba

    ОдговориИзбриши