уторак, 7. јун 2016.

Austria Diaries 2016.-Week 1


-Prošlo je nedelju dana od kako sam u Austriji iako imam osećaj da sam tu mnogo duže.Prvog dana sam imala nekakav čudan osećaj,jer ipak nova sredina i novo sve,ali sada mogu reći da sam se pomalo i privikla.

-Ovde sam stigla autobusom koji je verovali ili ne,putovao skoro 23 sata što me je veoma iscrpelo.Za vreme putovanja sam uspela da pročitam jednu knjigu,a to je 'Girl Online on Tour' koju sam kupila na engleskom i veoma sam iznenađena svojim poznavanjem engleskog jezika.U autobusu su bili malo stariji ljudi koji su autobus ispunili svojom pričom koja me nije dopuštala da mnogo spavam.Bilo mi je poprilično dosadno,pa sam postavljala snepove na Snapchat.Takođe sam slikavala jednog čoveka koji je sedeo preko puta mog sedišta što mi je omogućilo malo zabave,ali ne toliko da ispuni u potpunosti moje raspoloženje


.Na stanicu u Bludenz smo stigli tačno u ponoć i tamo su nas dočekali stric i strina koji su nam pomogli da odnesemo sve kofere i torbe.Nakon pola sata smo konačno stigli u naš novi stan u jednom gradiću koji je smešten blizu Bodenskog jezera koje razdvaja tri države:Švajcarsku,Austriju i Nemačku.Onako vesela i umorna kakva sam u tom trenutku bila,ušla sam u predivnu belu kuću.Na ulazu se nalazi stepenište zagrađeno zlatnom ogradom koje vodi direktno u stan,a iza stepenšta se nalazi ulaz u kuhinju jednog restorana gde moja mama sada radi.Kada se popne uz stepenice,odmah se uđe u jedan prostran hodnik.Stan nam je poprilično velik tako da bismo mogli i fudbal da igramo.Najsrećnija sam bila što imam svoju sobu i sviđa mi se što imamo jednu veoma prostranu terasu koja okružuje čitavu kuću.Oko 2 sata ujutru sam zaspala i tu bi se moglo reći da je završen moj dan.


-Jutro je svanulo i moj prvi dan u Austriji je počeo.Obavila sam ličnu higijenu i obukla se,jer danas dolaze tetka i teča po nas.Došli su oko 10 sati i strpali nas u auto.Slušali smo muziku i vozili smo se jedno 2 sata.Došli smo u grad po imenu Wolfurt gde smo bili sa tečinom mamom koja je bila baš divna žena koja nas je lepo ugostila.Kod nje smo ostali za ručak i kasnije smo u tom istom gradu krenuli i Zoo-vrt.Bilo je interesantno videti neke životinje koje nikad do sad nisam videla,ali i one s kojima sam vrlo dobro upoznata.Takođe smo i hranili neke životinje,kao na primer koze.Ubrali smo travu i tada su se neke koze 'nadmetale' za ovu nagradu.


-Kad smo završili sa Zoo-vrtom bilo je oko 3 sata i opet smo se ukrcali u auto.Ovog puta su nas tetka i teča odvezli na jedno mesto s kog se može videti Bodensko jezero tj. granicu gore-napomenulih država.Tu smo stali pet minuta da se slikamo.Kasnije smo otišli da kupimo potrebne namernice u jednom super marketu u Nemačkoj.Jedina stvar u vezi svega ovoga jeste to što je padala kiša koja je na trenutak prestala kad smo ušli u Nemačku.


-I kad smo završili s tim mini šopingom,svratili smo u jedan centar kako bih mogla da pogledam neke Diy stvari.Htela sam da kupim nešto,ali izbor je bio prevelik pa na kraju nisam ništa ni uzela.Otišli smo kod tetke i teče kući i tamo smo moja sestra i ja,zajedno sa tetkom farbale.

-Mogu zasigurno reći da mi je prvi dan u Austriji bio itekako lep i uspešan.


-Čitavih nedelju dana je padala kiša što mi nije omogućavalo da izađem napolje i da uživam u prirodi.Tako sam 3 dana ostala u kući sedeći sa kompjuterom i radeći gotovo ništa.

-Tetka nam je donela neke stvari da pravimo i crtamo kako nam ne bi bilo dosadno.Čak nam je i donela bele majice i flomastere za platno kako bi mi same dizajnirale svoje majice.Ja sam se odlučila da nacrtam jednoroga i da napišem neki 'citat' vezan za njih.Pa sam nakon otprilike 3 sata crtanja i ukrašavanja konačno završila.Izašle smo i napolje da crtamo kredama po betonu kada se jedan oblak pomerio,ali ne toliko zadugo.Kiša je opet počela da pada i ušle smo unutra.







-Sutradan smo sa svojom nećakom koja živi ovde u Austrji otišle na jednu utakmicu.Ona je ustvari mlađa od mene,pa sam morala da se igram sa njom i sestrom.Bilo mi je poprilično dosadno i jedva sam čekala da se vratim kući,ali ne smem da se žalim.Bilo je lepo provoditi sa njom vreme.

-Kad je bilo toplije i kad je moja mama imala vremena,izašle smo i sa njom u šetnju.Malo smo 'istraživale' ovaj grad i gledale smo gde se šta nalazi.Prijao mi je čist vazduh,a uz to smo i jeli sladoled.Vreme je bilo pomalo ludo,s obzirom da je bilo i sunčano,a u isto vreme i kiša.






-I poslednji dan je bio jedan od najboljih.Sunce je konačno u potpunosti izašlo i bilo je oko 27 stepeni.Tetka i teča su došli i kupili su nam bicikle.Kasnije smo izašli da ih isprobamo i napolje smo bili od 6 do pola 10 što nam je bilo i više nego dovoljno da se izvozamo.


-Šetali smo se i vozili i bilo nam je veoma lepo da istražimo malo bolje ovaj grad.Naišli smo i na jedan park sa raznim 'spravama' ako se tako mogu nazvati koje nikad do sada u Srbiji nisam videla.


-Takođe na jednom brdu se nalaze neke vrste tobogane,ali za skije.Teško je objasniti i naravno da ih nismo isprobali,jer moramo da čekamo zimu kako bi mogli.Uglavnom,izgledalo je zabavno i unapred se radujem zimi zbog toga.


-I za kraj još nekoliko sličica. ☺ U narednim postovima ću se truditi da ne dužim toliko kao sada.Nadam se da ste uživali i hvala svima na odvojenom vremenu koje su odložili kako bi pročitali ovaj post. ♥

























4 коментара:

  1. Predobar je post.. Mnogo sam uživala čitajući, sve si super napisala. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Predivno draga! Fotografije su odlične i zaista mi je drago da se dobro snalaziš u novom okruženju. :) <33

    www.marsyly.com

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман12. јун 2016. 22:40

    Will you have to speak German while you're there? Will you go to a German school? I like your T-shirt and I think I saw it before, on a pencil case, I think. :D

    ОдговориИзбриши
  4. Odlican post!Fotografije su prepre!!

    Posjetite moj blog i uclanite se.uzv. funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши