понедељак, 2. март 2015.

#Tea Time with Ely-February Favorites 2015.


-Ne mogu da verujem da je već stigao mart,a sa njim i proleće..Sve nekako prođe veoma brzo,posebno kad neko ima mnogo obaveza,kao ja..Da imam više vremena,objavljivala bih više postova u toku nedelje.Inače (volim tu reč) februar je bio malo naporan što se tiče i škole,a takođe imam dosta favorita za februar,pa da počnemo! ☺ (P.S ne znam zašto je kamera mutna :P)


-Posle prvog mazanja,osećala sam se prelepo.Oseća se prelep miris jagode i mnogo je mmmmm,haha.Jednostavno mi dođe da oližem sve sa svojih usana kad ga stavim. ☺


-Kad smo već kod Aure,tu su se našle i ove divne senkice.Kad se stave, izgledaju kao profesionalna šminka (barem po meni).Predivne su,nemam reči..


-Ovaj lak me je oduševio! ♥ Nisam očekivala da će stvarno izgledati metal.Inače,marka je Mr.Sporty,a lak se zove ,,Metal Flip''.


-Sledeća stvar na mom ,,spisku'' je ova preslatka koledž-jakna.Kupila sam je u Taily Weil,a ima i u Terranovi.Dostupne su tri boje:crvena,crna i plava.Cena (U Taily Weil) 3.500 i (u Trranovi) 4.000.


-Ovaj dezodorans sam dobila za rođendan i oduvek sam htela da ga imam.Uskoro stiže recencija,pa ću opširnije opisati.


-Ova kupka ide zajedno s prethodnim dezodoransom i kao što sam malopre pomenula..Recencija USKORO!

MOJ MESEČNI KUTAK
-Sve je prebrzo prošlo tako da i nije bilo sve sjajno i bajno ovog meseca.Lepo sam proslavila svoj rođendan,iako ga nisam tad ni osećala.Nemam skoro ni trunku slobodnog vremena i sad mnogo manje pišem..

-Naj pesma meseca.Imam ih dve,a to su od Ariane Grande, ,,One Last Time'' i od Selene Gomez ,,I want you to know''.Arianina pesma je,po mom mišljenju,njena najbolja pesma.A Selenina je skroz druga priča,posebno,zato što nisam navikla takve pesme (tj.na melodiju).Haha,Zedd je za sve kriv. ☺











-To je to!Bye i obavezno lajkujte FB stranu: (OVDE).
Ovo je nova slika, ,,ručno''napravljena.Kako vam se dopada?


























3 коментара:

  1. Ovaj post je jako dobar.
    Pogledaj moj blog molim te i reci mi tvoje misljenje i ako mozes uclani se.♥
    http://worldarounyo.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Blog je sjajan,nemam reči.Pratim te i od sada ću redovno da te pratim..
      -P.S možeš li i ti mene pratiti (Tj.da se učlaniš)?

      Избриши
  2. Stvarno je dobar post.
    Jako mi se svidja ova tvoja koledz jakna,bas je prelepa! ♥


    Hoces da budemo medijski parneri?
    Javi mi se na gmail : kolacicjelena@gmail.com
    I jel bih mogla da mi napravis gore naslov?
    I da mi napravis da mi bude ovako u sredini kao i tebi?



    Molim te ♥

    Inace,blog super :D


    Uclani se u moj blog,ja sam u tvoj ♥
    http://selenatorwoeld.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши