среда, 18. март 2015.

Spring coming outfit+moje fotografije

-Ah,taj miris proleća u vazduhu je prosto divan!Konačno je prestala sva ta zimska hladnoća koju mrzim i konačno je toplo.Ovo je prvi post u kom slikavam outfit i neke svoje slike tako da mi ne zamerite ako nešto ne bude baš dobro. ☺



-Ovaj outfit me malo podseća na cowboy-a,haha ☺.Nažalost ne znam odakle je ova jaknica,jer sam je dobila od nekog.Inače,po meni lepa kombinacija za šetnju,a i za školu.Uživajte u sličicama.






Marama:Piazza Italia (U Italiji)
Jakna:?
Farmerke:Terranova
Patike: (ne znam tačno koja radnja,u Italiji je :O) 


-Htela bih i da mi kažete šta mislite i o ovim slikama..Ako želite još,postaviću drugom prilikom da post ne bude prepun slika. ☺






-Do sledećeg posta...

Da li vam se dopadaju fotografije?Šta mislite o outfitu?
Imate li i vi svoj omiljen outfit?




























6 коментара: