недеља, 22. фебруар 2015.

Outfits for spring 2015. + jedan novi trend

-Hmmm,bliži nam se proleće i svi jedva čekamo da sunce zasija i da prođe ova zimska hladnoća.Obožavam proleće,jer tada mogu da kombinujem razne lagane kombinacije kao i zbog ne toliko jakog sunca.Nekako,proleće je za mene mnogo šareno godišnje doba,ali hajde mi sada da se vratimo na glavnu temu.Mnogo sam kombinovala odeću i napravila stvarno divne outfit-e za proleće koji bi mogli svima poslužiti.




-Obožavam ovakve kombinacije!Kombinacija sa leve strane je jednostavno preslatka i baš je prolećna.Najviše mi se sviđaju cvetići  i lepo bi stajala sa nekim cipelicama i torbom koja se stavlja na ramena.Za ovakvu kombinaciju mogao bi ići i neki providni karmin ili labelo..Dok je druga kombinacija više u Bethany-nom stilu.Haljinica sa cvetnim dizajnom i jeans kratkim prslukom..Ovakva kombinacija ide uz lagane patike i mašnicom.Ruž koji bi išao jeste neki blago rozi sjaj ili neki karmin svetlo roze boje.


-Lagane farmerke za proleće i lagana bluza uz maramu je savršena kombinacija za šetnju.Može se kombinovati uz patike,a za frizuru predlažem pletenicu sa strane ili rep.Ruž koji bih vam preporučila može biti svetlo crvene boje,a uz to možete namazati i lak iste boje.


-Ova kombinacija je slična prethodnoj.Farmerke i karirana košulja idu zajedno.Ombre kosa bi dobro išla,a na ruci možete staviti sat..


-I zadnja,preslatka crvena kombinacija..Ova bela majica sa cvetićima se dobro slaže sa crvenim helankama i pantalonama,a da bi se još više slagalo možete dodati i neki modni detalj na kosi kao ova crvena marama..



-Sada ću vam pokazati jedan novi trend,a to je pikselizovana kosa..Meni se iskreno i ne sviđa,nekako je čudno i bolje su ombre,ali mnogima se dopalo.





-Ovo je bio jedan kratak post od mene..
-Like FB stranu: (OVDE)
-Želim svima srećno u školi sutra,a sad bye,bye...












5 коментара:

  1. Super post,ni meni se ne svida nikako ovakva kosa :/<3

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Lepoo !

    http://prettylittlegirlthings.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post.Odlicni outfiti.Posebno mi se dopada outfit pod brojem 2.A sto se tice kose delimo isto misljenje-ne svidja mi se.
    Pratim te preko gfc-a i bila bih ti zahvalna kada bi uzvratila. <3
    http://ksenijalukic79.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  4. Odlicni outfiti kao i post. Ne znam zasto, ali ja bas mislim za ovu frizuru da je kul. :)

    POSETITE MOJ BLOG ---> http://shineperfection.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши