субота, 21. фебруар 2015.

#Birthday Party-pozivnice,poslastice....

-Kao što sam ranije pomenula,ovog meseca mi je rođendan (bio je već) i rekla sam da ću pisati seriju postova u vezi rođendana,ali ipak sam rešila da sve spojim u jedan veliki.Pre svega bitno je odrediti gde se slavi rođendan (kod kuće,diskoteka,igraonica...)

-Oni koji slave kući,mogu izmisliti nešto da bi se gosti zanimali..Možete spremiti neki film da gledate,a možete i da priredite ludu žurku u nekoj sobi,a da ne smetate nikom.Naravno,treba pripremiti i hranu,kao i dekoraciju,a uz to i pozivnice. Oni koji slave negde drudge kao ja, (npr.igraonica ili slično) imaju sve pripremljeno tamo..

1.Pozivnice-vrlo bitna stvar. Neki je napišu na običnom belom papiru, neki na papiru u boji i ukrašavaju je..Neke igraonice imaju već ištampane pozivnice.Na internetu ima puno ideja za pozivnice.Samo ukucajte ,,invitations for birthday''.

2.Dekoracija-Nisam imala vremena da pravim,alina internetu sam našla neke lepe idejice...


-A dopadaju mi se i ideje Tiny Dots.. (OVDE) .. ☺

-Zaboravila sam..Ako umesto rođendanske žurke pravite ,,Girl Party'' u pižamama,obavezno pripremite lakove,časopise,maske za lice,mnoštvo zanimljivih igara....

3.Hrana-Naravno torta i još neke grickalice kao što su smoki,čips...Na internetu možete naći neke lepe poslastice kao što su ovi Medvedići ili Sovice .A ovo je slika moje rođendanske torte..


4.Kako se obući?

•Farmerke?Zašto da ne!Za zimske rođendane,farmerke mogu ići uz džempere,a za letnje rođendane,bilo šta..Bluza,majica..

•Tunike-tunike su prava stvar  za rođendane..Mogu se kombinovati sa helankama,najčešće s crnim.Ove tunike na slici i nisu baš neke,na Polyvore-u nema mnogo tunika.



-Utiske očekujem u komentaru..
-I obavezno like-ujte FB stranu: (OVDE)



















4 коментара: