четвртак, 5. фебруар 2015.

#Tea Time with Ely-January favorites 2015.




-Imam osećaj da će ova godina brzo preleteti,jer je već kraj januara..Žao mi je što se završio,jer obožavam taj mesec,ali šta je,tu je..Januar je bio stvarno dobar i pozitivan mesec za mene.Što se tiče mojih mesečnih favorita,nemam ih mnogo,jer i nisam koristila mnogo stvari.



-Ovo mi je prvi put da kupujem HEJ! časopis i moram reći da je sjajan. :) 
-Zaljubila sam se u ovaj karmin.Najviše sam ga koristila u ovom mesecu,a divan je za zimu.
-Šta reći?Ova ogrlica je prekjut! :) Mnogo volim ovakve ogrlice.
-Obožavam marame za kosu!Otkad je Sara počela da ih nosi,svi su se zarazili,pa čak i ja. :) 

MOJ MESEČNI KUTAK
-Januar je bio super,jer sam imala priliku za Božić da posetim svoje rođake iz Bosne.Mnogo ih volim i vidim ih možda 2-3 puta godišnje..Omiljena stvar koju sam radila ovog meseca jeste sankanje (prvi put).Mnogo sam uzbuđena i zbog još jedne stvari:svog rođendana, a pošto mi je rođendan, uskoro stiže serija postova u vezi rođendana.  
-Imam i novi hobi,a to je pravljenje nakita od polimerne gline.Ne prodajem nakit na internetu kao Jana (OVDE),a ovo je nešto od mog nakita (znam da nisam profesionalac )




-Naj pesma ovog meseca je ,,Love me like you do'' od Ellie Goulding. :) Mnogo je zarazna pesma i nisam prestajala da je pevam mislim i dalje ne mogu da je izbacim iz glave.



-Počela sam da gledam i seriju ,,Pretty Little Liars'' ili skraćeno PLL.Mnogo je zanimljiva serija i jedva čekam da saznam ko je -A iako sam tek počela da je gledam.



-Lajkujte i stranicu od moje drugarice: (OVDE)

-Šta reći...Do sledećeg posta..





















7 коментара:

  1. Super post!I ja imam taj rosal sjajan je!
    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super post!Nakit koji si pravila je PRELEP!Meni bi bilo zao da ga prodam:D..Ja obozavvam HEj!Moram da kupim jednu takvu ofrlicu sa sovom *-*!Ove trake mi se bas svidjaju,moja drugarica ima ovu n crno-bele pruge:)
    girlsblog1112.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Odlican post :)
    Slazem se s tobom za casopis HEJ :)

    http://katymycorner.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Super post! Kao i blog!<33 :)

    Molim te poseti moj blog!

    http://ninasandmirjanasdiary.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. Odličan post. Baš ti je lep nakit koji praviš. Iskreno mogla bi da počneš da ga prodaješ Posto mnogo lepo po praviš i kreativna si!

    girlslifebyaleksandra.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. HEJ je najbolji časopis. Imam istu sova ogrlicu i obožavam ovu pesmu od Ellie. Super si. :)

    ОдговориИзбриши