среда, 28. јануар 2015.

Back to school:Šta se nalazi u mom rancu + saveti za učenje

-Škola je počela!Čula sam da je nekima počela 15.januara,a nekima da je 15. počeo raspust.Meni je škola počela 20.januara kao većini. :) U ostalom pripremila sam vam ovaj specijalan post za početak drugog školskog polugodišta.Ovaj post je trebao da izađe još u sredu,ali slike nisu htele da se prebace.Po meni,drugo polugodište je gore od prvog,jer tada nastavnici više ispituju i teže je.Naša nastavnica srpskog je rekla da ćemo u ovom polugodištu raditi ćak tri lektire,ali to sada nije bitno..U ovom postu ću vam pokazati šta se sve nalazi u mom školskom rancu i neke savete za učenje koje ja koristim. :)



-Ovo je moj ranac.Crne je boje i ima tamno roze delove.Posebno mi se dopada,jer ima neki spontani dizajn od puno ,,Hashtagova'' kao što su BFF,cool,girls,cute...Ima i dodatni deo da se stavi da bi bilo više mesta,ali nažalost nisam slikala.


-Prvo ću vam pokazati šta se nalazi u prvoj i najvećoj pregradi.


1.Prva pregrada


-U prvoj pregradi se nalaze,kao što vidite razne knjige i sveske.
-Među knjigama i sveskama nosim i planer koji mi mnogo služi,a post o dekoraciji planera možete pročitati OVDE .Takođe nosim i lenjire i šestar. :)


-Tu je naravno i moja pernica koju obožavam jer ima mnogo mesta i ne zauzima mnogo mesta u rancu.Dopada mi se i njen dizajn koji je sličan dizajnu ranca.

-I ovo je sadržaj moje pernice.


2.Druga pregradica
.




-Na redu je sledeća pregrada..ili bolje rečeno pregradica.Kao što možete primetiti na ovoj slici gore,a to je jedan presladak privezak sa slovom P,zvezdicom i leptirem.Kupila sam ga još davno kad sam išla na nekoj ekskurziji u prvom ili drugom razredu.. :)

-A ono što se nalazi u drugoj pregradici je....


1.Ključ-Svi znate za šta služi ključ pa neću da se zadržavam,
2.Telefon-Po mom mišljenju,telefon bi trebao da se nalazi u svakom rancu,jer se svašta može dogoditi.
3.Baby lips-Bez njih znači,ne mogu da živim..Daju mekoću usnama i stvarno su prelepi...
4.Lepak-Lepak uvek moram da imam sa mnom,jer uvek mi uvek zatreba..

3.Zadnja pregrada
-I zadnja,ne toliko bitna pregrada mi služi za stavljanje maramica i užine,ali ono što ovu pregradu čini posebnom jeste još jedan privezak koji sam nažalost izgubila.
-Ovaj privezak je jedinstven.Posebno što mu je boja plava,inače to je moja omiljena boja.Sadrži prelepe ,,perlice''.Ajde tako da ih nazovem.Najlepši detalji su ovo ,,kristalno'' srce i ovaj mali kišobrančić na dnu..






-Nadam se da ste na nekim od prethodnih fotografija,primetili ovaj obeleživač srce. :) Mnogo je lep ,,dodatak'' za sveske i koristan je..Lako se pravi i zbog toga sam napravila jedan kolaž umesto objašnjenja,jer ne ja ne znam da objasnim lepo.. :) 




Saveti za učenje

1.Prvo odredite gde ćete da učite (na što mirnijem mestu,samo ne u krevetu).
2.Sklonite sve ono što vam odvraća pažnju (telefon,tablet...)
3.Organizujte vreme učenja (npr.od 09.00 do 13.00)
4.Najbolje mesto za učenje je radni sto i na radnom stolu trebaju biti samo ono što ti treba za učenje.
5.Pažljivo slušaj na času,jer ćeš tako da zapamtiš nešto i imaćeš manje za učenje.
6.Ako neko ne može da sluša na času,može da sluša šta nastavnik priča i da hvata beleške.
7.Kada stigneš kući,pročitaj novu lekciju koju si istog tog dana učio/la u školi.Sve beleške sa časa uporedi sa lekcijom i onda dopuni svoje mišljenje.
8.Ono šta je najvažnije,podvlači markerima.
9.Možeš koristiti i samolepljive papiriće i da ih lepiš po knjizi. 
10.Ako nema mnogo toga u knjizi,pročitaj na nekom drugom sadržaju nešto o tome (internet i enciklopedije).
11.Ako nešto ne možeš da zapamtiš,možeš smisliti nešto da bi zapamtio/la (npr. asocijacije,neka priča)
12.Kada sve naučiš,daj nekom od ukućana knjigu i kaži mu da te preispita.
13.Ne uči noću,jer to vreme služi za spavanje!
14.Nemoj da učiš sve odjednom,nego deo po deo (možeš da rasporediš da učiš dan po dan)



-Očekujem utiske u komentar. :) Imam i pitanje:Šta vam najviše pomaže u učenju i da li ćete da koristite neke od ovih saveta? I obavezno like-ujte FB stranu: https://www.facebook.com/pages/Ely-you/707617919352195?fref=ts
Srećan početak školske godine! 

Do sledećeg posta....



.












9 коментара:

  1. Ranac ti je prekjut,prelep,divan.Pozajmiljujes mi ga xD..Saveti su dobri,i ja sam napisala takav post n mom blogu vidi ako zelis ")
    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Odlican post :)
    Ranac ti je prelep!!

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.om

    ОдговориИзбриши
  3. Super je elly!!! :-* :-*

    ОдговориИзбриши
  4. Izvini, ali previse kopiras druge blogove, kao sto su tijana i natalia ili teodoru. Bio bi ti ljepsi blog kad bi to promenila :) Nije hejt

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se trudim da budem što originalnija,kao što sam i u početku pomenula,jer ima mnogo blogova.. :) Do sada nisam videla da je neko napisao ovakav post ili da je neko pisao rubriku o šminkanju poznatih zvezda.. :) Pozdrav

      Избриши
  5. Aa super post:D

    http://nevergiveup656.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  6. Odličan post!
    Posjeti moj blog <3 : https://stdyandfashion.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши