недеља, 4. јануар 2015.

Moj planer+šta pisati u njemu


-Sigurno mnogi od vas imaju planer (organizator),a možda neki planiraju da ga kupe.Pokazaću vam šta možete pisati u svom planeru i kako da vam planer bude što uredniji.Ovo je moj planer.

-Na početnoj stranici mog planera se nalaze razni cvetići crvene i zlatno-žute boje,a iza cvetića se nalazi crna pozadina.Planer je podeljen na četiri dela:Mesečni plan,budžet,kuhinja (recepti) i blog.
-Na prvoj stranici napisala sam informacije o sebi.Kako se zovem i prezivam,gde živim i moj broj telefona.
-Na drugoj stranici se nalaze svi kontakti iz telefona.Brojevi porodice,važni brojevi i brojevi (školskih) prijatelja.
-Tu je i takozvana ,,Wish list'' tj. ,,Lista želja u kojoj pišem stvari koje bih želela da imam ili 
dobijem.

-Ovo je moj mesečni plan.Ove ukrase sam isekla iz novina.
-Sledeći deo u mom planeru je ,,Kuhinja''.Tu pišem moje omiljene recepte,Ovaj recept na slici je sa Teodorinog bloga (OVDE).
-Stranica za ,,Budžet'' služi za zapisivanje kupljenih proizvoda (ime proizvoda,ocena i cena).Takođe pišem koliko sam imala i koliko je ostalo para.
-I zadnje deo,deo za blog.Ovde pišem plan postova (naslov posta,sadržaj teksta,fotografije,ključne reči,ček lista).




-Nadam se da ste dobili neku ideju iz mog planera i nadam se da ćete je iskoristiti..












6 коментара:

  1. Jaooj,moram i ja poceti da pisem neki:)
    Bas ti je sladak. Odlican post,kao i blog! :-*
    Ako hoces da se pratimo,javi mi.

    Poseti moj blog i komentarisi ako ti se svidja:http://fashionstyleglamfashion.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Već dugo planiram da ga kupim i nadam se da i hocu uskoro. Sviđa mi se što ima toliko slika! Super post stvarno :)


    Poseti moj blog i učlani se ako želiš : http://march-baby-dreamer.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti za komentar i srećna sam što ti se sviđa..
      -Pratim tvoj blog (uzvrati).

      Избриши
  3. Veomaa mi se svidjaa tvoj blog,kao i ovaj post.Samo nastavi tako!

    Poseti moj blog ako zelis:http://joka45688.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши