уторак, 31. мај 2016.

Something completely New-Nešto sasvim novo



-Ne znam kako da počnem.Uglavnom,desile su se neke značajne promene u mom životu zbog kojih nisam mogla da nastavim sa pisanjem ovog bloga.Jednostavno,rećiću,Preselila sam se u totalno drugu državu,a reč je o Austriji.Verovatno znaju oni koji me prate na društvenim mrežama Instagram i Snapchat.Ovo je sasvim novo za mene i nije mi ni malo lako.Okrećem novi list svog života-Novo poglavlje.Nisam mogla da pišem zbog stresa koji sam imala u školi i zbog pakovanja koje se odužilo dva meseca.Ali eto sad sam ovde,u Austriji za lap-topom i pišem ovaj post u svom novom domu.

-Što se tiče bloga,pretpostavljate,nastaviću ga i opet ugasiti.Ali ne,ovoga puta se nadam da ću se obiljno uhvatiti pisanja,jer sada imam slobodnog vremena na pretek (pretpostavljam).Moj novi plan za ovaj blog jeste nešto sasvim novo.Nikada nisam bila toliko otvorena na ovom blogu,ali bih trebala da počnem.Htela bih da pišem neku vrstu onlajn dnevnika,ali pored toga i postove tipa koje sam imala i ranije.Ideju za onlajn dnevnik mi je dala tetka koju putem ovog posta javno pozdravljam.Odlučila sam da sve bude kvalitetnije i originalnije.Trudiću se.Onlajn dnevnik u smislu da pišem nešto kao što sam pisala 'vlogove' iz Italije,samo o stvarima koje mi se trenutno dešavaju u životu.Napišite mi dole kako vam se čini ta ideja i da li bi vam bilo zanimljivo.Neće da bude kao klasičan dnevnik da pišem kilometarske postove.Dajte i svoje predloge.

-Takođe ste možda primetili i promene na blogu.Promenila sam njegov izgled i dodala sam mu šarenu notu.Htela sam nešto kreativno.

-To je sve što sam htela da kažem.Hvala onima koji su odvojili vreme i pročitali ovaj post.



5 коментара:

  1. Super post,vauu svaka cast veika je promena u pitanju svka ti cast na brzom uklapanju <3!Svidja mi se ideja,treba probati nesto novo :)!

    new post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман31. мај 2016. 18:26

    Ely, mislim da je savršena ideja da nastaviš sa ovim blogom, stvarno ti ide i nastaviću da ga čitam. Nadam se da će ti život u Austriji biti bolji nego pre i da ćeš imati puno prijatelja, xoxo

    ОдговориИзбриши
  3. Blog izgleda divno.Cim se naviknes,ako stignes,slikaj nam malo okruzenje,jer je Austrija divna.Jedva cekam nove postove,sigurna sam da ce biti preprepreodlicni kao i stari,sigurno i bolji ❤❤❤.

    ОдговориИзбриши
  4. Jaoj, pa ti zaista ne možeš da shvatiš koliko je meni drago što si se vratila. Baš sam pre neki dan razmišljala o blogerima koje sam pre pratila, a više nisu aktivni, kad ono danas ulazim na blog i vidim tvoj post. :) Nadam se da se lepo snalaziš u novom okruženju i da ćeš se još bolje snaći pri povratku blogovanju. :) <33

    In my heart

    ОдговориИзбриши
  5. wow život ti se baš promjenio.Znam da ti je teško naročito nova zemlja,jezik,društvo,ali nadam se da će tvoj rad na blogu dugo trajati.Izgled bloga je baš veseo i sviđa mi se!

    funnyandrabbits.blogspot.com

    ОдговориИзбриши